Przetarg 11549337 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych...

   
Analizuj Zamówienie 11549337
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-13
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy

Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załącznikach do niniejszej SWZ : Formularz asortymentowo-
cenowy stanowiący załącznik nr 1A, nr 1B, do SWZ, formularze należy załączyć do oferty.Szczegółowy opis stanowisk pracy pracowników cywilnych, dla danej części zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,PPU – załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części obejmujących realizację przedmiotu zamówienia (podział terytorialny). Miejsce realizacji usługi : usytuowanie placówek, w których będą świadczone usługi medyczne stanowiące przedmiot zamówienia winny znajdować się w granicach administracyjnych miast wskazanych poniżej, dla danej części postępowania: dla części I zamówienia – Lubin, dla części II zamówienia – WałbrzychZamawiający wymaga aby w miejscu świadczenia usług (w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta) Wykonawca zagwarantował (jest to warunek konieczny):- gabinety w ilości odpowiedniej do ilości oddelegowanych lekarzy medycyny pracy, skierowanych do realizacji zadań wynikających z przedmiotu zamówienia,- gabinet zabiegowy, w tym do pobierania materiału do badań laboratoryjnych,- pracownia EKG spoczynkowa,Nazwę oraz adres placówki w której będą świadczone powyższe usługi Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym. Termin wykonywania zamówienia: 36 miesiące licząc od daty rozpoczęcia okresu jej obowiązywania – rozpoczęcia świadczenia usług, które określono na dzień 02.01.2026 r. (od tego dnia). Terminy i częstotliwość przeprowadzenia poszczególnych badań opisano w § 6 i § 7 załącznika nr 4 do SWZ – PPU.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz należytego zabezpieczenia umowy.Zam. przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”.Dopuszczalne zmiany umowy ramowej opisano w Rozdziale XXI SWZ i w § 16 i 10 PPU Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale I SWZ. Wykonawca będzie związany ofertą do dnia: 11.02.2026 r.W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 Pzp). Czynności związanych z realizacją zamówienia polegają na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w trakcie realizacji zamówienia, osoby wykonujące czynności administracyjno – biurowe.Zamawiający ma prawo do weryfikacji i kontroli realizacji niniejszego obowiązku (czynności opisano w § 18 PPU stanowiących załącznik nr 4 do SWZ).1. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.6. Zamawiający nie przewiduje zastosowanie prawa opcji. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.9.Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. 10.Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy PZP.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom
Część zamówienia: LOT-0003 część I zamówienia pn. Lubin; badania funkcjonariuszy i pracowników policji, określone w załączniku nr 1A do niniejszej SWZ (dla części I). Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załącznikach do niniejszej SWZ : Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1A do SWZ, formularze należy załączyć do oferty.

Część zamówienia: LOT-0004 część II zamówienia pn. Wałbrzych; badania funkcjonariuszy i pracowników policji, określone w załączniku nr 1B do niniejszej SWZ (dla części II). Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załącznikach do niniejszej SWZ : Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1B do SWZ, formularze należy załączyć do oferty.
branża Medyczna
podbranża usługi medyczne
kody CPV 85100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi medyczne