Przetarg - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka...

   
Analizuj Zamówienie 2852586 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-07-25
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Pracy Twórczej przy Muzeum w Nieborowie i Arkadii.
Przedmiotem zamówienia są
dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Pracy Twórczej Muzeum w Nieborowie i Arkadii

Wspólny słownik zamówień(CPV)
+03100000-2 Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
+03200000-3 Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
+15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
+15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane
+15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
+15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
+15500000-3 Produkty mleczarskie
+15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
+15800000-6 Różne produkty spożywcze
+15900000-7 Napoje, tytoń i produkty podobne


Część I będzie obejmować jaja kurze świeże
Część II będzie obejmować mięso i wędliny.
Część III będzie obejmować mrożonki
Część IV będzie obejmować owoce i warzywa
Część V będzie obejmować pieczywo
Część VI będzie obejmować nabiał
Część VII będzie obejmować artykuły ogólnospożywcze
Część VIII będzie obejmować kawę i herbatę
Część IX będzie obejmować ryby świeże
Część X będzie obejmować ryby przetworzone
Część XI będzie obejmować soki i napoje
Część XII będzie obejmować piwo
Część XIII będzie obejmować wino

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych nie gorszych niż podane w opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający w asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, wymaga, aby:
dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,
były pierwszego gatunku,
produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,
produkty były zgodne z polską normą,
posiadały certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny (dot. poz. jaja).

Produkty żywnościowe o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać, co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty żywnościowe z krótkim okresem przechowywania, odpowiednio powinny posiadać, co najmniej 21 dniowy termin przydatności do spożycia (np. jaja), licząc od daty ich dostarczenia.


Dostawy wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, partiami, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności do pomieszczeń Ośrodka Pracy Twórczej na terenie Muzeum w Nieborowie i Arkadii, 99-416 Nieborów 232

Dostawy odbywać się będą nie częściej niż dwa razy w tygodniu* przez cały okres trwania umowy według własnego zapotrzebowania Zamawiającego w terminie maksymalnie 2 dni od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia w godzinach od 8.00 do 12.00 w dniu uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający ustala, że zamówienia przypadające na poniedziałki oraz dni poświąteczne składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne W uzasadnionych przypadkach (poza ustalonym terminem dostawy), Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostawy interwencyjnej czas realizacji wynosić będzie w takim przypadku do 24 godzin.

* asortyment z części V - pieczywo dostarczany będzie codziennie w dni robocze.

Sukcesywne zamówienia Zamawiający będzie składał według własnego zapotrzebowania faksem na numer Wykonawcy, e-mailowo na jego adres lub telefonicznie. W zapotrzebowaniu Zamawiający wskaże termin, w jakim maksymalnie Wykonawca powinien wykonać zamówienie.

Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, powinno być realizowane, transportem własnym Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, (transport ten powinien być przystosowany do przewozu żywności), jak również jego rozładunku i złożenia go w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Dostawa obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia.


Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów wysokiej jakości i spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz przydatnych do użytku.

Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach (dotyczy to również przechowywania, pakowania i transportu) posiadać właściwe atesty, certyfikaty i muszą posiadać ważne terminy do spożycia. W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu lub gdy jego wygląd budzą uzasadnione podejrzenia co, do jakości bądź przydatności do spożycia.

W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego niż był zatwierdzony lub w przypadku nienależytej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na własny koszt na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1do SIWZ w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty zgłoszenia pisemnej reklamacji. Termin na złożenie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu zamówienia. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.

W sytuacji, gdy Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć w wyznaczonym terminie produktu zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ lub jego właściwego odpowiednika, Zamawiający ma prawo do nabycia towaru poza obowiązującą umową i obciążenia kosztami zakupu Wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo się do zakupu tylko części wartości przedmiotu zamówienia, lub rezygnacji zakupu poszczególnych artykułów, wysokość zakupu uzależniona będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę VAT każdorazowo po sukcesywnej realizacji części przedmiotu zamówienia.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze, używki
kody CPV 3100000, 3200000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 15900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze , używki