Przetarg 11599348 - „Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w...

   
Analizuj Zamówienie 11599348
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-21
przedmiot ogłoszenia
„Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim”


Część 1: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1.Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni ZSP w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim” Projekt dofinansowany jest z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021–2027, Priorytet FESL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie: FESL.10.23 – Edukacja Zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:1.2.1 Zadanie 1: „Sprzedaż i dostawa modułu robota. „ A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:1) Moduł robota przemysłowego 6-osiowego. - 1 kompletNa komplet składa się:a) Stanowisko edukacyjne zbudowane z wytrzymałej konstrukcji wykonanej z anodowanego aluminium w postaci klatki (prostopadłościanu) z zamkniętą przestrzenią do umieszczenia robota w części górnej i kontrolerem w części dolnej, wyposażone w kółka ułatwiające transport i stopy zapewniające stabilnośćb) Kontroler pracy robota posiadający łatwo dostępne drzwiczki z wyłącznikiem bezpieczeństwa, współpracujący z dedykowanym robotem i konsolą sterującą typu iPendant, wyposażony w oprogramowanie do w/w współpracy i programowania pracy robota (co najmniej 250 funkcji oprogramowania), posiadający wbudowane inteligentne funkcje kontrolne (co najmniej systemu wizyjnego) oraz zapewniający pewną łączność przez sieć Ethernet do połączenia z komputerami zdalnymi i innym sprzętemc) Standardowy robot przemysłowy posiadający 6 programowalnych osi o udźwigu minimum 4kg, zasięgu minimum 550mm, powtarzalności nie gorszej niż /- 0,01mm d) Konsola programująca robota: ekran dotykowy, połączona i współpracująca z kontrolerem, wyposażona dodatkowo w klawisze funkcyjne kontrolujące siódmą i ósmą oś oraz na monitorze istnieje możliwość wyświetlania dwóch okiem oraz grafiki 3De) Elektryczny chwytak wstępnie zamontowany na robociea. Zamontowana i skalibrowana kamerab. Nylonową planszę i elementy do ćwiczeńc. Aluminiową powierzchnię roboczą z rowkami umożliwiającymi modyfikacjęf) 10-metrowy przewód zasilający ze standardową wtyczką 230V.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 zawiera załącznik nr 3 do SWZ.B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ (dla zadania 1 jego rozładunek, montaż i uruchomienie. C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. . Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny. G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 1 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

Część 2: 1.2.2 Zadanie 2: „Sprzedaż i dostawa sterowników PLC, oprogramowanie PLC oraz paneli sterujących. A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:1) Sterownik PLC - 12 sztuk2) Oprogramowanie PLC - 12 licencji3) Panel operatorski HMI z ekranem dotykowym o przekątnej min. 4 - 3 sztuki4) Panel operatorski HMI z ekranem dotykowym o przekątnej min. 7 - 3 sztukiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 zawiera załącznik nr 3a do SWZ.B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3a do SWZ (dla zadania 2 jego rozładunek, montaż i uruchomienie. C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny. F. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania systemowego i biurowego producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 2 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

Część 3: 3 Zadanie 3: „Sprzedaż i dostawa stanowiska do badania układów elektropneumatycznych i stanowiska do badania hydrauliki siłowej”.A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:1) Stanowisko do badania układów elektropneumatycznych – 1 kompletNa jeden komplet składa się: - minimum 1 sztuka – Stół laboratoryjny mobilny- minimum 1 sztuka – Zestaw do nauki podstaw pneumatyki- minimum 1sztuka - Zestaw do nauki podstaw elektropneumatyki- minimum 1 sztuka – Zestaw przewodów elektrycznych- minimum 1 sztuka – Zasilacz- minimum oprogramowanie symulacyjne z menadżerem licencji- dostęp w postaci minimum 1-rocznej subskrypcji do Cyfrowego Portalu Edukacyjnego2) Stanowisko do badania hydrauliki siłowej - 2 kompletySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 3 zawiera załącznik nr 3b do SWZ.B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3b do SWZ (dla zadania 3 jego rozładunek, montaż i uruchomienie. C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. . Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny. G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 3 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

Część 4: Zadanie 4: „Sprzedaż i dostawa kompresora wraz z szafą magazynową. A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego wyposażenia:1) Kompresor bezolejowy dwutłokowy - 4 sztuki2) Szafa magazynowa -3 sztukiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 4 zawiera załącznik nr 3c do SWZ.B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3c do SWZ (dla zadania 4 jego rozładunek, montaż i uruchomienie. C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. . Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny. G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 4 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Automatyka przemysłowa, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża meble i akcesoria, maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne, materiały dydaktyczne
kody CPV 38970000, 39162100, 39162110, 42123000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne , materiały dydaktyczne