Przetarg 11531493 - Zakup i dostawa aparatury chemicznej na potrzeby...

   
Analizuj Zamówienie 11531493
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-03
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa aparatury chemicznej na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu oraz aparatury chemicznej na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
, w podziale na części:Część nr 1 – Zakup i dostawa autoklawowalnego nastołowego bioreaktora/fermentatora – 1 szt.,Część nr 2 – Zakup i dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii planarnej z wielozakresowym detektorem – 1 szt.,Część nr 3 – Zakup i dostawa systemu do badania dyfuzji transdermalnej – 1 szt.Część nr 4 – Zakup i dostawa przenośnego twardościomierza tabletek – 1 szt.,Część nr 5 – Zakup i dostawa aparatu do badania ścieralności tabletek (2-bębnowy) – 1 szt.Część nr 6 – Zakup i dostawa zestawu ciężarków typu Sincer do testów uwalniania do aparatu łopatkowego – 1 szt.,Część nr 7 – Zakup i dostawa zestawu akcesoriów do testów uwalniania – typu Enhancer do aparatu łopatkowego – 1 szt.,Część nr 8 – Zakup i dostawa homogenizatora laboratoryjnego wraz z końcówką homogenizatora – 1 szt.,Część nr 9 – Zakup i dostawa mineralizatora na mokro wraz z kompatybilnym systemem odciągania i neutralizacji oparów i gazów reakcyjnych – 1 szt.Opis przedmiotu zamówienia:1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ,2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ,3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ,4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ,5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ,6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ,7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1.7 do SWZ,8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1.8 do SWZ,9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1.9 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1 – Zakup i dostawa autoklawowalnego nastołowego bioreaktora/fermentatora – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest: Zakup i dostawa autoklawowalnego nastołowego bioreaktora/fermentatora – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2 – Zakup i dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii planarnej z wielozakresowym detektorem – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest: Zakup i dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii planarnej z wielozakresowym detektorem – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3 – Zakup i dostawa systemu do badania dyfuzji transdermalnej – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest: Zakup i dostawa systemu do badania dyfuzji transdermalnej – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 4 – Zakup i dostawa przenośnego twardościomierza tabletek – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest: Zakup i dostawa przenośnego twardościomierza tabletek – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 5 – Zakup i dostawa aparatu do badania ścieralności tabletek (2-bębnowy) – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest: Zakup i dostawa aparatu do badania ścieralności tabletek (2-bębnowy) – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 6 – Zakup i dostawa zestawu ciężarków typu Sincer do testów uwalniania do aparatu łopatkowego – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 6 jest: Zakup i dostawa zestawu ciężarków typu Sincer do testów uwalniania do aparatu łopatkowego – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0007 Część nr 7 – Zakup i dostawa zestawu akcesoriów do testów uwalniania – typu Enhancer do aparatu łopatkowego – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 7 jest: Zakup i dostawa zestawu akcesoriów do testów uwalniania – typu Enhancer do aparatu łopatkowego – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.7 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0008 Część nr 8 – Zakup i dostawa homogenizatora laboratoryjnego wraz z końcówką homogenizatora – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 8 jest: Zakup i dostawa homogenizatora laboratoryjnego wraz z końcówką homogenizatora – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.8 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.

Część zamówienia: LOT-0009 Część nr 9 – Zakup i dostawa mineralizatora na mokro wraz z kompatybilnym systemem odciągania i neutralizacji oparów i gazów reakcyjnych – 1 szt. 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 9 jest: Zakup i dostawa mineralizatora na mokro wraz z kompatybilnym systemem odciągania i neutralizacji oparów i gazów reakcyjnych – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.9 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: zamontować, podłączyć, uruchomić, przeprowadzić kontrolę działania i wdrożenie oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi sprzętu.5. Zamawiający wymaga aby montaż, podłączenie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli działania i wdrożeniem oraz szkolenie w zakresie obsługi sprzętu zostało zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia do prac w tym zakresie.6. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny, maszyny przemysłowe
kody CPV 38000000, 38430000, 38432200, 42993000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny , maszyny przemysłowe