Przetarg 8049491 - Rozbudowa ul. Międzyrzeckiej, budowa drogi gminnej w...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8049491
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2021-03-30 |
przedmiot ogłoszenia | Rozbudowa ul. Międzyrzeckiej, budowa drogi gminnej w obrębie 3 Skwierzyna, budowa skrzyżowania, przebudowa skrzyżowania oraz przeb udowa ul. Pola Międzyrzeckie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę ul. Międzyrzeckiej, budowę drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 w obrębie 3 miasta Skwierzyna, budowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z budowaną drogą gminną, przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckie oraz przebudowę ul. Pola Międzyrzeckie. I. etap - rozbudowa ul. Międzyrzeckiej, budowa drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 w obrębie 3 miasta Skwierzyna, budowa skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z budowaną drogą gminną, przebudowa skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola MiędzyrzeckieZakres inwestycji obejmuje:- rozbudowę ul. Międzyrzeckiej - budowę chodnika łączącego istniejące przystanki autobusowe, - rozbudowa drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 obręb 3,- przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z rozbudowywaną drogą gminną,- przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckie,- przebudowę ul. Pola Międzyrzeckie, - wycinkę drzew, - wykonanie skarp, - zagospodarowanie trenów zielonych,Planowane roboty budowlane zlokalizowano na działkach nr:• pas drogowy ul. Pola Międzyrzeckie - 511 – obręb 3• pas drogowy ul. Międzyrzeckiej - 316/4 – obręb 3• pas drogowy rozbudowywanej drogi gminnej - 514/20 i 514/37 - obręb 3.Przedmiotowa inwestycja przewiduje rozbudowę ul. Międzyrzeckiej, rozbudowę drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 obręb 3, przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z rozbudowywaną drogą gminną, przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckie oraz przebudowę ul. Pola Międzyrzeckie. W nawiązaniu do powyższego zakłada się rozbudowę ulicy Międzyrzeckiej oraz rozbudowę skrzyżowania z rozbudowywaną drogą gminną polegającą na wprowadzeniu dodatkowych pasów ruchu dla pojazdów skręcających w lewo oraz prawo ww. ulicy na rozbudowywaną drogę gminną (działki nr 514/20 i 514/37 obręb 3). Dodatkowe pasy ruchu charakteryzują się szerokością 3,70m. Załamanie krawędzi jezdni obu ulic wyokrąglono łukami poziomymi o promieniu 14 i 15 m. Ponadto w ciągu ulicy Międzyrzeckiej zaprojektowany został chodnik komunikujący istniejące przystanki autobusowe, projektowany chodnik ma szerokość 2,00 m oraz pobocza utwardzone, szerokości 0,75 m.W ramach przedmiotowego projektu zakłada się również rozbudowę istniejącej drogi gminnej znajdującej się obecnie wyłączenie na działce 514/20. Rozbudowa zakłada całkowitą wymianę konstrukcji drogi, poszerzenie jej przy jednoczesnym jej przesunięciu. Rozbudowywana droga charakteryzuje się jezdnią szerokości 3,5m oraz poboczami utwardzonymi, szerokości 0,75 m. Ponadto zakłada się przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckiej. Wyżej wymieniona przebudowa polega na zmianie kąta przecięcia osi obu jezdni zbliżając go do kąta prostego. Załamanie krawędzi jezdni obu ulic wyokrąglono łukami poziomymi o promieniu 10 i 15m.Rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe. Jezdnia (nakładka bitumiczna):- warstwa ścieralna SMA 11 (PMB 45/80-55) - 4cm,- siatka z włókien szklanych, Jezdnia (pełna konstrukcja wraz z siatką z włókien szklanych):- warstwa ścieralna SMA 11 (PMB 45/80-55) - 4cm,- warstwa wiążąca AC16W - 6cm,- siatka z włókien szklanych,- podbudowa AC 22P - 10cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, - 20cm,o uziarnieniu 0/31.5mm- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C3/4≤6,0MPa; - 15cm, Jezdnia (pełna konstrukcja bez siatki z włókien szklanych):- warstwa ścieralna SMA 11 (PMB 45/80-55) - 4cm,- warstwa wiążąca AC16W - 6cm,- podbudowa AC 22P - 10cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, - 20cm, o uziarnieniu 0/31.5mm- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C3/4≤6,0MPa; - 15cm,Nawierzchnia chodnika:- w-wa ścieralna z kostki betonowej o wym. 10x20cm koloru szarego - 8cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:6 - 5cm,Nawierzchnię chodników należy ograniczyć za pomocą obrzeży betonowych o wym. 8x30x100cm lub 8x30x50cm wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1).II. etap – przebudowa drogi gminnej, działka nr 511 obręb 3 miasta Skwierzyna, ul. Pola Międzyrzeckie.Zakres inwestycji obejmuje:- przebudowę nawierzchni jezdni,- budowę chodnika, - budowę pobocza,- budowę przepustu, - przebudowę zjazdów,- wykonanie opaski z grysu, - wycinkę drzew, - wykonanie skarp, - rekultywacja istniejących i urządzanie nowych terenów zielonych,- dostosowanie wysokościowe istniejących nawierzchni, elementów (bramy, furtki) na połączeniu projektowanego zagospodarowania z istniejącym,Teren objęty opracowaniem stanowi pas drogowy ulicy Pola Międzyrzeckie. W stanie istniejącym ulica ta posiada nawierzchnię szerokości 5,00m i jest wykonana z destruktu przemieszanego z tłuczniem kamiennym. W ciągu istniejącej nawierzchni występują zjazdy indywidualne, które wykonane są z tłucznia. Teren, na którym przebiega droga ma ukształtowanie jednolite [w zaznaczeniu wysokościowym]. Na przestrzeni działki, na której przewiduje się realizację inwestycji zlokalizowane jest uzbrojenia pod i nad ziemne w postaci:- sieci wodociągowej,- sieci elektroenergetycznej,- sieci telekomunikacyjnej;Projektowana niweleta prowadzona jest po istniejącym terenie niwelując nieznacznie istniejące odchylenia terenowe (porządkując spadki). W nawiązaniu do powyższego stwierdza się, że tak prowadzona niweleta nie powoduje kolizji z istniejącym uzbrojeniem.Rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe.• Nawierzchnia jezdni:- w-wa ścieralna z kostki betonowej Eko Behaton, koloru szarego - 8cm, [szczeliny między kostką należy wypełnić żwirem kamiennym 2/8mm]- podsypka z miału kamiennego - 4cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 25cm, o uziarnieniu 0/31.5mm- geowłóknina 500g/m2- warstwa odsączająca z piasku - 10cm.Nawierzchnię jezdni należy ograniczyć za pomocą:- krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100, 15x30x50cm (wystających 12 cm) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne,- krawężników betonowych o wymiarach 15x22x100 (wystających 2÷3 cm) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne,- oporników betonowych o wymiarach 12x20x100 (wystających 2÷3 cm) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne,• Nawierzchnia zjazdu:- w-wa ścieralna z kostki betonowej Holland, koloru czerwonego - 8cm,- podsypka z miału kamiennego - 4cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 20cm, o uziarnieniu 0/31.5mmSzczegółowy zakres robót zawierają:• Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SWZ,• Przedmiar - załącznik nr 9 do SWZ• Dokumentacja techniczna - załącznik nr 10 do SWZ.Uwagi:a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego.b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób.c/ Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Uwagi ogólne:Wszystkie elementy ujęte w opisach technicznych, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisach technicznych, winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu.W dokumentacji, przedmiarach robót – jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii – to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji.Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest w SWZ, w tym w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, jak również specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. ZP.271.1.2021 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45100000, 45233000, 45233120, 45233280 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubuskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubuskie |