Przetarg 10399995 - Rozbudowa kanalizacji zbiorczej w miejscowości Baruchowo w...

   
Analizuj Zamówienie 10399995 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-04
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa kanalizacji zbiorczej w miejscowości Baruchowo w formule zaprojektuj i wybuduj

Przedmiot zamówienia obejmuję:1) oprac
owanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę/braku sprzeciwu właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej na zgłoszenie budowy;2) budowę, szkolenie, rozruch, próby i przekazanie do eksploatacji przepompowni ścieków (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zawiadomieniem właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i oświadczeniem, iż organ ten nie zgłosił w ustawowymterminie sprzeciwu);3) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej łącznie ze studnią rozprężną (wraz z zawiadomieniem właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i oświadczeniem, iż organ ten nie zgłosił w ustawowym terminie sprzeciwu);4) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (wraz z zawiadomieniem właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i oświadczeniem, iż organ ten nie zgłosił w ustawowym terminie sprzeciwu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami, który stanowi Załącznik do SWZ.3. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SWZ i załącznikach do SWZ wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP.5. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ wskazane zostało odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz "lub równoważne", co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SWZ i załącznikach do SWZ wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy PZP.6. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).7. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:a) zabezpieczenia terenu robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia oraz materiały.b) do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych.c) uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem8. Stosownie do treści art. 95 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. 8.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.8.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 8.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.9. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym, jednak ostateczną decyzję w zakresie zastosowanych rozwiązań podejmuje Zamawiający.10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości. Wykonawca, w ramach kryteriów oceny ofert, może zaoferować dłuższy okres gwarancji.12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia14. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.)

IBR.271.5.2024.JD
branża Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie
podbranża projekt wod-kan, sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45200000, 45230000, 45231300, 45232423, 71000000, 71320000, 80000000, 80510000, 80511000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt wod-kan , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10433369 2024-05-10
godz. 11:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa tarasów i piwnic wraz z przebudową instalacji kanalizacji deszczowej Pałacu w Leśnicy przy pl. Świętojańskim 1 we Wrocławiu, w podzia...
10487021 2024-05-10
godz. 11:00
Śląskie Budowa systemu dystrybucji i retencjonowania ścieków sanitarnych w rejonie mostu "Mnichowego" w Szczyrku Skalite 1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:”Budowa systemu...
10490599 2024-05-13
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na obszarze Gminy Stara Kiszewa”.2. Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci wodociągowe...
10489886 2024-05-13
godz. 12:00
Wielkopolskie "Budowa studni głębinowej w Jabłkowie" Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa studni głębinowej w Jabłkowie ", zlokalizowanej w Jabłkowie na dz. nr ew. 77/10.Zakres robót obejmuje mi...
10484119 2024-05-15
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościuszki Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości 370,50 mb i sieci kanalizacji gra...
10446071 2024-05-15
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:1.1. Z...
10487881 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie 1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej”, zgodnie z dokumentacją, tj. projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją technic...
10498876 2024-05-17
godz. 14:00
Dolnośląskie Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń oraz wykonanie indywidualnych ujęć wód podziemnych wraz z budową ciągu technologicznego do ich uzdatnienia dla celów zaopatr...
10498092 2024-05-27
godz. 10:00
Opolskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Budowa ujęć wody J-2, J-3 i stacji uzdatniania wody w m. Jędrynie gm. Strzelce Opolskie obręb ewidencyjny 0001 Jędrynie
10480241 2024-06-05
godz. 09:30
Wielkopolskie Wykonanie 6 zastępczych studni wierconych dla zadania 1-03-19-342-0 Przedmiotem zamówienia jest:1. Wykonanie 6 studni zastępczych na terenie Ujęcia Wody Mosina – Krajkowo: 7L/3; 11L/2...