Przetarg 7906660 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej...

   
Analizuj Zamówienie 7906660 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach, oc
zyszczalnia ścieków – etap II
Numer referencyjny: GZK.271.2.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach, oczyszczalnia ścieków – etap II”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice”, współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6: Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działanie 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa.
3. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań :
1) Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w m. Wisznice - obręb: 0012 Wisznice – działa nr 35 obejmujące następujące roboty:
budowa nowego zbiornika wyrównawczego wody czystej o poj. 250m3,
remont istniejącego zbiornika – wymiana orurowania wraz z osprzętem i włazami, remont pokrywy zbiornika, oczyszczenie komory zbiornika;
wykonanie II stopnia filtracji (2 filtry ciśnieniowe);
remont studni (2 szt.) – wymiana obudowy studni;
remont zbiornika popłuczyn;
dostarczenie agregatu prądotwórczego o mocy 64kVA/51,2 kW, mocy rezerwowej 70 kVA/56 kW, w obudowie dźwiękochłonnej, SZR 160A wraz ze zdalnym panelem;
montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 15kW, i pow. zabudowy ok.90m2 częściowo na dachu budynku oraz gruncie, która będzie produkować energię na potrzeby własne stacji ujęcia i uzdatniania wody (w tym do zasilenia układu technologii ujęcia i uzdatniania wody). W skład instalacji oprócz paneli fotowoltaicznych wchodzą m. in. konstrukcje i elementy montażowe, inwertery DC/AC, okablowanie solarne, kontenerowe rozdzielnice nn/SN, układy pomiarowo–zabezpieczające, linie kablowe oraz pozostałe oprzyrządowanie.
2) Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Wisznice Kolonia - obręb: 0013 Wisznice Kolonia– działka nr 491/2 obejmujące następujące roboty:
wymiana dmuchaw o mocy 8,73 kW każda – 2 szt. wraz z wymianą czujników poziomu tlenu w reaktorze wraz z okablowaniem i sterowaniem – 2 szt.
montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 15kW, i pow. zabudowy ok.90m2, częściowo na dachu budynku oraz gruncie, która będzie produkować energię na potrzeby własne oczyszczalni ścieków. W skład instalacji oprócz paneli fotowoltaicznych wchodzą m. in. konstrukcje i elementy montażowe, inwertery DC/AC, okablowanie solarne, kontenerowe rozdzielnice nn/SN, układy pomiarowo – zabezpieczające, linie kablowe oraz pozostałe oprzyrządowanie.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
6. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
9. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
10. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
11. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
12. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540402499-N-2021 z dnia: 2021-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć 00/100
złotych), które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀 poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze
zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: 32 8055 0006 0006 8316 2000 0001 – Bank Spółdzielczy w Wisznicach. 3. Jeżeli
wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty
kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy
wpisać: wadium – rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice
– etap II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty
oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do
oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca
jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa
powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w
pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży
ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Rozbudowa i modernizacja
infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w
Wisznicach, oczyszczalnia ścieków – etap II”, nie otwierać przed 18 stycznia 2021 r. godz. 10:15”.
Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach,
ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, (kancelaria/sekretariat) przed upływem terminu składania ofert tj. do
18 stycznia 2021 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania
ofert, tj. 18 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się
data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł
wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób
nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8,
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za
wniesione prawidłowo.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć 00/100
złotych), które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀 poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze
zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: 32 8055 0006 0006 8316 2000 0001 – Bank Spółdzielczy w Wisznicach. 3. Jeżeli
wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty
kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy
wpisać: wadium – rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice
– etap II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty
oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do
oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca
jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa
powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w
pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży
ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Rozbudowa i modernizacja
infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w
Wisznicach, oczyszczalnia ścieków – etap II”, nie otwierać przed 27 stycznia 2021 r. godz. 10:15”.
Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach,
ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, (kancelaria/sekretariat) przed upływem terminu składania ofert tj. do
27 stycznia 2021 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania
ofert, tj. 27 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się
data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł
wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób
nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8,
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za
wniesione prawidłowo.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 27.01.2021, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3)
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 16.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 25.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540407631-N-2021 z dnia: 2021-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć 00/100 złotych), które może
być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀 poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310
ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: 32 8055 0006 0006 8316 2000 0001 – Bank Spółdzielczy w
Wisznicach. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby
wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego
przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium – rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – etap II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w
pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz
Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą
zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również
dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek
bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w
kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach,
oczyszczalnia ścieków – etap II”, nie otwierać przed 27 stycznia 2021 r. godz. 10:15”. Dokument
musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach, ul.
Rynek 35, 21-580 Wisznice, (kancelaria/sekretariat) przed upływem terminu składania ofert tj.
do 27 stycznia 2021 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. 27 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta
Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy
wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium
wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający
zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium
wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć 00/100 złotych), które może
być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀 poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310
ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: 32 8055 0006 0006 8316 2000 0001 – Bank Spółdzielczy w
Wisznicach. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby
wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego
przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium – rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – etap II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w
pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz
Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą
zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również
dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek
bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w
kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach,
oczyszczalnia ścieków – etap II”, nie otwierać przed 3 lutego 2021 r. godz. 10:15”. Dokument
musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach, ul.
Rynek 35, 21-580 Wisznice, (kancelaria/sekretariat) przed upływem terminu składania ofert tj.
do 3 lutego 2021 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. 3 lutego 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta
Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy
wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium
wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający
zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium
wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 27.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 3.02.2021, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 25.02.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 4.03.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540408914-N-2021 z dnia: 2021-01-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć 00/100 złotych), które może
być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀 poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310
ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: 32 8055 0006 0006 8316 2000 0001 – Bank Spółdzielczy w
Wisznicach. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby
wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego
przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium – rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – etap II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w
pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz
Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą
zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również
dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek
bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w
kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach,
oczyszczalnia ścieków – etap II”, nie otwierać przed 3 lutego 2021 r. godz. 10:15”. Dokument
musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach, ul.
Rynek 35, 21-580 Wisznice, (kancelaria/sekretariat) przed upływem terminu składania ofert tj.
do 3 lutego 2021 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. 3 lutego 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta
Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy
wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium
wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający
zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium
wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć 00/100 złotych), które może
być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀 poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310
ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: 32 8055 0006 0006 8316 2000 0001 – Bank Spółdzielczy w
Wisznicach. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby
wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego
przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium – rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – etap II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w
pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz
Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą
zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również
dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek
bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w
kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej w gminie Wisznice – stacja ujęcia i uzdatniania wody w Wisznicach,
oczyszczalnia ścieków – etap II”, nie otwierać przed 10 lutego 2021 r. godz. 10:15”. Dokument
musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny w Wisznicach, ul.
Rynek 35, 21-580 Wisznice, (kancelaria/sekretariat) przed upływem terminu składania ofert tj.
do 10 lutego 2021 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. 10 lutego 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta
Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy
wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium
wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający
zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium
wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 3.02.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 10.02.2021, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 4.03.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 11.03.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne, uzdatnianie wody
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne , uzdatnianie wody

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10427484 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Konserawcja kanału ogólnospławnego DN250/280 i DN300/450 mm w Poznaniu ul. Grunwaldzka
10475490 2024-04-30
godz. 10:30
Dolnośląskie wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, drenażu wraz z odprowadzeniem wód deszczowych z budynku przy ul. Długosza 7 w Wałbrzychu oraz wykonanie rozbiórki komórek gospodarczych przy w/w ...
10452330 2024-05-02
godz. 10:00
Lubelskie „PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I”, 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania c...
10429276 2024-05-06
godz. 09:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Rozbudowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Warnice, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Inwestycja zlokalizowa...
10422039 2024-05-06
godz. 14:00
Wielkopolskie Instalacja wodociągowa zewnętrzna z hydrantami p.poż dla zakładu Nasienno-Rolnego Dębina zlokalizowanego w miejscowości Dębina, na dz. nr 28/14, j.ewid. Nowy Staw 220907_5, obr. Dębi...
10465294 2024-05-08
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przebudowa odcinka drogi – ulicy Warmińskiej w Dywitach w systemie „zaprojektuj i wybuduj" 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi - ulicy Warmińskiej w Dywitach w sys...
10463698 2024-05-08
godz. 11:00
Podkarpackie Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Ikara w Krośnie
10455027 2024-05-09
godz. 12:00
Wielkopolskie Przebudowa ul. Kościuszki na odc. od ul. Śródmiejskiej do ul. Szkolnej w Kaliszu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,2/ robot...
10386031 2024-05-14
godz. 09:00
Dolnośląskie Część 1: 1) Zadanie I - Budowa nowej stacji uzdatniania wody na terenie gminy Miękinia wraz z drogą dojazdową zapewniającą obsługę stacji, w zakresie dotyczącym: a) Zadanie I w Za...
10457132 2024-05-17
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:"Kontynuacja programu kompleksowej gospodarki ściekowej w gminie Janów Lubelski (Etap II)".2. W ramach projektu realizowane będą tr...