Przetarg 10316197 - Rozbudowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym...

   
Analizuj Zamówienie 10316197
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-12
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jasienicy

Inwestycja współfinansowana jest w ramach Programu Ministerstwa Sportu i Turystyki „Sportowa Polska – Program rozwo
ju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023”.Zakres robót objętych zamówieniem:• Roboty rozbiórkowe i demontażowe• Roboty ziemne• Roboty konstrukcyjno-budowlane• Roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania, kanalizacyjnej, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej• Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych• Dostawa i montaż dźwigu osobowego• Montaż stolarki okiennej i drzwiowej• Roboty budowlane wykończeniowe• Rozbiórka fragmentu elektroenergetycznej sieci napowietrznej NN oraz budowa odcinka elektroenergetycznej sieci kablowej NN• Przekładka fragmentu kanalizacji sanitarnej i deszczowej, zewnętrzna instalacja wodociągowa• Zagospodarowanie terenu• Dostawa i montaż wyposażenia sportowegoSzczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ- kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych (załącznik nr 1a do SWZ), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)- STWIORB, dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ - przedmiar robót - załącznik nr 5 do SWZ- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do niniejszej SWZ)Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

ZP.271.11.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00244457/01 z dnia: 2024-03-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie, przebudowie, rozbudowie nadbudowie obiektu kubaturowego
w technologii tradycyjnej, obejmującą roboty budowlane, instalacje sanitarne i elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto, z potwierdzeniem, że ta robota została wykonana należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
Pojęcia budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Uwaga nr 2: Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać roboty budowlane, w których Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),
lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) tj. osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
Po zmianie:
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:

co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie, przebudowie, rozbudowie nadbudowie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej, obejmującą roboty budowlane, instalacje sanitarne i elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto,

lub

co najmniej dwie roboty budowlane (każda robota winna być przedmiotem jednej umowy), które polegały na budowie, przebudowie, rozbudowie nadbudowie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej, obejmujące roboty budowlane, instalacje sanitarne i elektryczne, o wartości łącznej dwóch robót nie mniejszej niż 9 000 000,00 zł brutto,

z potwierdzeniem, że ta robota/roboty została/zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Pojęcia budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Uwaga nr 2:
 Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
 Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać roboty budowlane, w których Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
 Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.
 W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),
lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) tj. osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00259039/01 z dnia: 2024-03-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,158321,649a1da36cf492911dc8dfbd716b880f.html nie później niż do dnia 27.03.2024 r. do godziny 10:00,00
2. Zamówienie należy wykonać w terminie: do 23 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie później niż do dnia 30.04.2026 r. Uzasadnienie zawarto w SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”. Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość. Z uwagi iż zamówienie dotyczy realizacji jednego obiektu, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, co przełożyłoby się na wzrost kosztów realizacji zamówienia. Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza znacząco konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego, nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o przedmiotowym zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. z Dz.U. 2023 r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy

5. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzględniają także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 pkt.
Po zmianie:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,158321,649a1da36cf492911dc8dfbd716b880f.html nie później niż do dnia 08.04.2024 r. do godziny 10:00,00
2. Zamówienie należy wykonać w terminie: do 23 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie później niż do dnia 30.04.2026 r. Uzasadnienie zawarto w SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”. Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość. Z uwagi iż zamówienie dotyczy realizacji jednego obiektu, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, co przełożyłoby się na wzrost kosztów realizacji zamówienia. Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza znacząco konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego, nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o przedmiotowym zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. z Dz.U. 2023 r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy

5. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzględniają także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 pkt.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-27 10:00
Po zmianie:
2024-04-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-27 10:10
Po zmianie:
2024-04-08 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-25
Po zmianie:
2024-05-07



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00268061/01 z dnia: 2024-04-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,158321,649a1da36cf492911dc8dfbd716b880f.html nie później niż do dnia 08.04.2024 r. do godziny 10:00,00
2. Zamówienie należy wykonać w terminie: do 23 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie później niż do dnia 30.04.2026 r. Uzasadnienie zawarto w SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”. Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość. Z uwagi iż zamówienie dotyczy realizacji jednego obiektu, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, co przełożyłoby się na wzrost kosztów realizacji zamówienia. Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza znacząco konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego, nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o przedmiotowym zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. z Dz.U. 2023 r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy

5. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzględniają także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 pkt.
Po zmianie:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,158321,649a1da36cf492911dc8dfbd716b880f.html nie później niż do dnia 09.04.2024 r. do godziny 10:00,00
2. Zamówienie należy wykonać w terminie: do 23 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie później niż do dnia 30.04.2026 r. Uzasadnienie zawarto w SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”. Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość. Z uwagi iż zamówienie dotyczy realizacji jednego obiektu, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, co przełożyłoby się na wzrost kosztów realizacji zamówienia. Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza znacząco konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego, nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o przedmiotowym zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. z Dz.U. 2023 r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy

5. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzględniają także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 pkt.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-08 10:00
Po zmianie:
2024-04-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-08 10:10
Po zmianie:
2024-04-09 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-07
Po zmianie:
2024-05-08
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Wodno - kanalizacyjna
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, instalacje grzewcze, instalacje wewnętrzne, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45111200, 45111291, 45210000, 45262310, 45262522, 45300000, 45320000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , instalacje grzewcze , instalacje wewnętrzne , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10464671 2024-05-07
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 17 w Białej Podlaskiej w celu spełnienia wymogów ochrony przeciwpożarowej w sposób inny niż określają ...
10482889 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego. Część 1: Świadczenie usługi ut...
10485884 2024-05-08
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa instalacji c.o w leśniczówkach Struga i Smolary
10440676 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania w budynku głównym PSE S.A. w ZKO w Poznaniu.
10485751 2024-05-09
godz. 14:00
Lubuskie Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym przy ul. Stolarskiej 11 w Lubsku
10489622 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Wymiana instalacji WLZ w budynkach przy ulicy: Cybisa 2, Cybisa 9, Pięciolinii l, Puszczyka 4, Puszczyka 13, Puszczyka 18, Służby Polsce 2, Sosnowskiego 4, Wiolinowa l, Wiolinowa 5, Wioli...
10483403 2024-05-10
godz. 12:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku garażu w Kurnosie Drugim w zakres której, zgodnie z projektem technicznym, wchodzą:a) Prace rozbiórkowe,b) Prace budowlano-montażowe fund...
10484791 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie adaptacji budynku w Podbieli 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się w Podbieli 87 dz. nr ew. 2441 obr. Podb...
10478596 2024-05-14
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujące zadaniu pn.: „Modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Pozezdrzu”.Przedmiotowa inwestycja przewiduje modernizację bu...
10485688 2024-05-25
godz. 15:00
Dolnośląskie Wykonanie ROBÓT BUDOWALNYCH związanych z realizacja inwestycji pn. Remont kościoła św. Jana Chrzciciela w Komarnie; odwodnienie, wymiana instalacji elektrycznej i założenie odgromowej...