Przetarg 11559075 - Rozbiórka wiat nr 35 i nr 38 w kompleksie wojskowym przy...

   
Analizuj Zamówienie 11559075
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
Rozbiórka wiat nr 35 i nr 38 w kompleksie wojskowym przy ul. Biskupiej 15-23 w Chełmnie - 103/2025

► Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka wiat nr 35 i nr 38 w kompleksie wojskowym przy u
l. Biskupiej 15-23 w Chełmnie, zgodnie z wymaganiami, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – należy przez to rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.►Zakres przedmiotu zamówienia: 1) bud.nr 35 wiata kubatura m³ 6 129 wysokość w m 4,85 wiata garażowa typu SGS o konstrukcji stalowej wybudowany w 1970 roku, konstrukcja dachu z płyt żelbetowych korytkowych otwartych, krytych papą termozgrzewalną wierzchnią i podkładową co najmniej 4 warstwy. Przewidywana ilość:- złomu: ok. 10 t, - płyty żelbetowe korytkowe: 928 szt.;2) bud. nr 38 wiata kubatura m³ 8 724 wysokość w m 4,85 wiata garażowa typu SGS o konstrukcji stalowej wybudowany w 1973 roku, konstrukcja dachu z płyt żelbetowych korytkowych otwartych, krytych papą termozgrzewalną wierzchnią i podkładową co najmniej 4 warstwy. Przewidywana ilość:- złomu: ok. 18 t, - płyty żelbetowe korytkowe: 1 320 szt.► Rozbiórki obiektu należy dokonać sposobem tradycyjnym tj. mechanicznym lub ręcznym przed wcześniejszym usunięciem wszelkich zanieczyszczeń płynnych i stałych. W dniu przekazania placu budowy wykonawca przedstawi plan BIOZ dla robót rozbiórkowych - demontażowych. ►Zamawiający wyklucza możliwość wyburzeń z zastosowaniem materiałów wybuchowych. ► Należy dokonać demontażu dachu oraz konstrukcji stalowej szkieletowej wraz z częścią stóp fundamentowych bez nawierzchni wiat. Teren po rozbiórce należy uporządkować i wyrównać. W razie uszkodzeń nawierzchni wiat należy przywrócić stan pierwotny.► Przed przystąpieniem do robót należy przeprowadzić dokładne badania konstrukcji i stanu technicznego poszczególnych elementów budynku, rozeznać ich otoczenie, ustalić metodę rozbiórki i zagospodarować plac rozbiórki. ► Roboty prowadzone winny być na terenie działki, na której usytuowane są obiekty przeznaczone do rozbiórki, w związku z czym obszar oddziaływania zamierzania nie może wykraczać poza jej granice.► Zdjęcia budynków przeznaczonych do rozbiórki przedstawiono w załącznikach dołączonych do STWiORB. ► Obiekty, w zakresie których będą wykonywane roboty są wyłączone z użytkowania.► Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób realizujących zakres przedmiotu zawartej umowy.► Odłączenie mediów zapewnia Zamawiający.► Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w oświetlenie, znaki ostrzegawcze i zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na wysokości. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy. ► Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu BiOZ (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństw i ochrony zdrowia [Dz.U. z 2003 r., poz. 120.1126]) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r., poz. 418 t.j.) przed rozpoczęciem robót budowlanych (Wykonawca na etapie realizacji umowy przedłoży oświadczenie kierownika robót stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa). ► Wykonawca jest zobowiązany do:1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);2) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.► Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób ryczałtowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. ► Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 t.j.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.► Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. ► Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności. W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.► Wszystkie odpady (śmieci, itp.) powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wywieźć z miejsca wykonywania robót. Koszt zagospodarowania powstałych odpadów ponosi Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia Zamawiającemu przyjęcia do utylizacji materiałów przez zakład świadczący usługi w zakresie utylizacji.► Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość kg złomu stalowego x 0,63zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim)► Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych gruzu budowlanego. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco gruz budowlany winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz gruzu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu gruzu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (gruz budowlany).Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu gruzu budowlanego Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu gruz.Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość tona gruz budowlany x 30 zł/t (średnia cena rynkowa)► Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanych podczas robót budowlanych płyt żelbetowych korytkowych. Pozyskiwane z demontażu na bieżąco płyty żelbetowe korytkowe winne zostać niezwłocznie przeważone w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz płyt żelbetowych korytkowych z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanych z demontażu płyt żelbetowych korytkowych ze wskazaniem kryterium rodzajowego (płyty żelbetowe korytkowe).Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanych z demontażu płyt żelbetowych korytkowych Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanych z demontażu płyt żelbetowych korytkowych.Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość szt. płyta żelbetowa korytkowa x 45 zł/szt. (średnia cena rynkowa)

103/2025
branża Sprzątanie
podbranża rozbiórki, demontaże, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 45110000, 90500000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: rozbiórki, demontaże , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska