Przetarg 7382360 - Remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno...

   
Analizuj Zamówienie 7382360 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-11
przedmiot ogłoszenia
Remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze
Numer referencyjny: IZP.271.1.2020

1. Przedmiotem zamówienia p
n. „Remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze”.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Stryjno Pierwsze
w województwie lubelskim, w powiecie świdnickim, w Gminie Rybczewice. Obejmuje ona remont drogi polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych na podbudowie
z kamienia łamanego i warstwie odsączającej z piasku na odcinku o długości 364 mb wraz z obustronnym poboczem o szerokości 0,75 m z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Droga posiada parametry klasy funkcjonalno- technicznej „D” – droga dojazdowa.
Droga zlokalizowana w miejscowości Stryjno Pierwsze, początek od skrzyżowania z drogą powiatową o numerze ewidencyjnym 2117L. Droga przebiega przez tereny o zabudowie gospodarczej rozproszonej, tereny upraw rolniczych, łąk i pastwisk, prowadzi do posesji indywidualnych, w kilometrażu od km 0+000 do km 0+364 na długości 364 m. Na przedmiotowej drodze występuje ruch lokalny w postaci dojazdu do łąk, pól uprawnych oraz luźnej zabudowy zagrodowej.
2. Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid. dz. nr ewid. 1470/3-dr, 1026/3, 1026/1, 1010, 1008/1, 1007/5, 1007/1, 1007/2, 1006/1, 998/1, 997, 996/1, 996/2, 995, 993, 1442, 988, 987, 897, 984/10, 983, 982, 981, 980, 979, 978, 971/2, 969/2, 970/2, 698/11, 698/7, 967/4, obręb Stryjno Pierwsze) w woj. lubelskim, powiecie świdnickim, gminie Rybczewice. Droga przebiega w większości przez tereny typowej zwartej wiejskiej zabudowy jednorodzinnej.
3. Zamówienie obejmuje m.in.:
• Roboty przygotowawcze,
• Roboty ziemne,
• Remont drogi w zakresie wykonania nawierzchni z płyt betonowych na podbudowie
z kamienia łamanego i warstwie odsączającej z piasku wraz z obustronnym poboczem
z kamienia łamanego,
• Uporządkowanie terenu robót.
Konstrukcja drogi
Konstrukcja jezdni:
• płyty drogowe o wym.: 300 x 130 x 15cm, beton klasy B25 - gr. 15 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr 4 cm,
• warstwa odsączająca z piasku – gr 15 cm,
• podbudowa z kamienia łamanego 0/31.5 stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm.
Konstrukcja pobocza:
• pobocze o szerokości 0,75 m z kamienia łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
• istniejące podłoże.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) STWiOR,
3) STWiORB.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
6. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186).
7. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi
w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
9. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
10. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540048396-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze”.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Stryjno Pierwsze
w województwie lubelskim, w powiecie świdnickim, w Gminie Rybczewice. Obejmuje ona remont drogi polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych na podbudowie
z kamienia łamanego i warstwie odsączającej z piasku na odcinku o długości 364 mb wraz z obustronnym poboczem o szerokości 0,75 m z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Droga posiada parametry klasy funkcjonalno- technicznej „D” – droga dojazdowa.
Droga zlokalizowana w miejscowości Stryjno Pierwsze, początek od skrzyżowania z drogą powiatową o numerze ewidencyjnym 2117L. Droga przebiega przez tereny o zabudowie gospodarczej rozproszonej, tereny upraw rolniczych, łąk i pastwisk, prowadzi do posesji indywidualnych, w kilometrażu od km 0+000 do km 0+364 na długości 364 m. Na przedmiotowej drodze występuje ruch lokalny w postaci dojazdu do łąk, pól uprawnych oraz luźnej zabudowy zagrodowej.
2. Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid. dz. nr ewid. 1470/3-dr, 1026/3, 1026/1, 1010, 1008/1, 1007/5, 1007/1, 1007/2, 1006/1, 998/1, 997, 996/1, 996/2, 995, 993, 1442, 988, 987, 897, 984/10, 983, 982, 981, 980, 979, 978, 971/2, 969/2, 970/2, 698/11, 698/7, 967/4, obręb Stryjno Pierwsze) w woj. lubelskim, powiecie świdnickim, gminie Rybczewice. Droga przebiega w większości przez tereny typowej zwartej wiejskiej zabudowy jednorodzinnej.
3. Zamówienie obejmuje m.in.:
• Roboty przygotowawcze,
• Roboty ziemne,
• Remont drogi w zakresie wykonania nawierzchni z płyt betonowych na podbudowie
z kamienia łamanego i warstwie odsączającej z piasku wraz z obustronnym poboczem
z kamienia łamanego,
• Uporządkowanie terenu robót.
Konstrukcja drogi
Konstrukcja jezdni:
• płyty drogowe o wym.: 300 x 130 x 15cm, beton klasy B25 - gr. 15 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr 4 cm,
• warstwa odsączająca z piasku – gr 15 cm,
• podbudowa z kamienia łamanego 0/31.5 stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm.
Konstrukcja pobocza:
• pobocze o szerokości 0,75 m z kamienia łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
• istniejące podłoże.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) STWiOR,
3) STWiORB.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
6. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186).
7. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi
w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
9. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
10. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze”.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Stryjno Pierwsze
w województwie lubelskim, w powiecie świdnickim, w Gminie Rybczewice. Obejmuje ona remont drogi polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych na podbudowie
z kamienia łamanego i warstwie odsączającej z piasku na odcinku o długości 364 mb wraz z obustronnym poboczem o szerokości 0,75 m z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Droga posiada parametry klasy funkcjonalno- technicznej „D” – droga dojazdowa.
Droga zlokalizowana w miejscowości Stryjno Pierwsze, początek od skrzyżowania z drogą powiatową o numerze ewidencyjnym 2117L. Droga przebiega przez tereny o zabudowie gospodarczej rozproszonej, tereny upraw rolniczych, łąk i pastwisk, prowadzi do posesji indywidualnych, w kilometrażu od km 0+000 do km 0+364 na długości 364 m. Na przedmiotowej drodze występuje ruch lokalny w postaci dojazdu do łąk, pól uprawnych oraz luźnej zabudowy zagrodowej.
2. Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid. dz. nr ewid. 1470/3-dr, 1026/3, 1026/1, 1010, 1008/1, 1007/5, 1007/1, 1007/2, 1006/1, 998/1, 997, 996/1, 996/2, 995, 993, 1442, 988, 987, 897, 984/10, 983, 982, 981, 980, 979, 978, 971/2, 969/2, 970/2, 698/11, 698/7, 967/4, obręb Stryjno Pierwsze) w woj. lubelskim, powiecie świdnickim, gminie Rybczewice. Droga przebiega w większości przez tereny typowej zwartej wiejskiej zabudowy jednorodzinnej.
3. Zamówienie obejmuje m.in.:
• Roboty przygotowawcze,
• Roboty ziemne,
• Remont drogi w zakresie wykonania nawierzchni z płyt betonowych na podbudowie
z kamienia łamanego i warstwie odsączającej z piasku wraz z obustronnym poboczem
z kamienia łamanego,
• Uporządkowanie terenu robót.
Konstrukcja drogi
Konstrukcja jezdni:
• Nawierzchnie z płyt wielootworowych, budowa nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych typu IOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm, z betonu klasy C30/37, zbrojonych podwójną siatką z prętów # 8 zgodnie z przedmiarem robót,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr 4 cm,
• warstwa odsączająca z piasku – gr 15 cm,
• podbudowa z kamienia łamanego 0/31.5 stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm.
Konstrukcja pobocza:
• pobocze o szerokości 0,75 m z kamienia łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
• istniejące podłoże.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) STWiOR,
3) STWiORB.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
6. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186).
7. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi
w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
9. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
10. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540053428-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w:
 pieniądzu,
 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
 gwarancjach bankowych,
 gwarancjach ubezpieczeniowych,
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, Nr: 81 8689 0007 1000 0124 2000 0050.
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
W tytule przelewu należy wpisać: wadium – przetarg na remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze .
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze”, nie otwierać przed 26.03.2020 r. godz. 11:15”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Urzędu Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-650 Rybczewice, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 26.03.2020 r. do godz. 11:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 26.03.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu.
7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w:
 pieniądzu,
 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
 gwarancjach bankowych,
 gwarancjach ubezpieczeniowych,
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, Nr: 81 8689 0007 1000 0124 2000 0050.
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
W tytule przelewu należy wpisać: wadium – przetarg na remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze .
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Remont drogi gminnej nr 105757L w miejscowości Stryjno Pierwsze”, nie otwierać przed 01.04.2020 r. godz. 11:15”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Urzędu Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-650 Rybczewice, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 01.04.2020 r. do godz. 11:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 01.04.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu.
7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-26, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 11:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 2020-04-27 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 2020-05-04 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111200, 45233140, 45233220, 45233226
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375991 2024-05-10
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Budowa obwodnicy dzielnicy Witomino w Gdyni”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1. wykonanie robót budowlanych ...
10450077 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia ...
10398862 2024-05-10
godz. 12:00
Lubelskie 1) Przedmiotem postepowania jest realizacja przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, zamówienia pod nazwą „Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim” z podziałem n...
10461483 2024-05-13
godz. 00:00
Lubelskie WYMIANA NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO na powierzchni ok. 840 m2, na kostkę brukową, na osiedlu mieszkaniowym Spółdzielni przy ul. PCK w Krasnymstawie.
10486460 2024-05-13
godz. 09:00
Podkarpackie Odcinek O:Przebudowa DW Nr 896 Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Górne polegająca na budowie chodnika w km 5+416-5+630 strona lewa, budowie zatoki autobusowej w km 5+607 str. lewa w m.Hoszów - II...
10490581 2024-05-14
godz. 08:00
Śląskie Remont wpustów oraz chodnika w ciągu ulicy Głównej w Wielowsi Zadanie obejmuje: • cięcie nawierzchni wokół wpustu waz z rozebraniem nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej or...
10490186 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sokołów Podlaski obejmującego prace budowlane pn.:1.1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrzn...
10491482 2024-05-16
godz. 09:00
Lubuskie 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadani...
10485867 2024-05-16
godz. 11:30
Małopolskie Remont uszkodzonych nawierzchni dróg i placów postojowych na Stacjach Obsług Pojazdów
10213935 2024-06-30
godz. 15:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych polegających na: rozbiórka drogi dojazdowej zrealizowanej z prefabrykowanych płyt żelbetowych typu yomb na odcinku o długości 280m (wykonanej z dwóch pas...