Przetarg 12185746 - RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2026 r. ...

   
Analizuj Zamówienie 12185746
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-28
przedmiot ogłoszenia
RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2026 r.

Część 1: Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy w Biłgoraju ul. Krzeszowska 711) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi: a. biura - 62,17 m²
,b. sanitariaty - 2,43 m²,c. okna - 11,33 m².2. Zakres usługi będzie obejmowało sprzątanie pomieszczeń:1) Czynności wykonywane codziennie:a. wycieranie kurzu z: mebli, parapetów, lamp biurowych, sprzętu biurowego (drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów, komputerów, UPS),b. opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru,c. odkurzanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg,d. mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (neutralizacja zapachów),e. mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, f. przecieranie: drzwi klamek, kontaktów i wyłączników światła,g. odkurzanie: dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych,h. dbanie o czystość przy wejściu do budynku,i. bieżące uzupełnianie pojemników na ręczniki i mydło w płynie,j. na bieżąco jeśli występują - usuwanie zabrudzeń ze ścian.2) Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :a. przecieranie: futryn, szyldów, tabliczek na drzwiach,b. usuwanie: pajęczyn ze ścian i sufitów,c. wycieranie kurzu z obrazówd. podlewanie i pielęgnacja kwiatów (mycie i usuwanie zeschniętych liści – w zależności od potrzeb).3) Czynności wykonywane raz w miesiącu :a. mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia,4) Czynności wykonywane co trzy miesiące :a. mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, grzejników, czyszczenie fug,b. mycie okien, wraz z ościeżnicami, parapetami.c. mycie drzwi, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych,5) Czynności wykonywane 2 razy w roku: m-c kwiecień i m-c wrzesień:a. odkurzenie, odświeżenie rolet,b. pranie zasłon i firanek –tylko Zadanie nr 2 Obwód drogowy w Józefowie.6) Sprawdzenie zamknięcia okien i drzwi zewnętrznych w pomieszczeniach.3. Zabrania się:a. Korzystania z telefonów, faksów w sprawach prywatnych,b. Korzystania z komputerów,c. Używania kserokopiarki,d. Wpuszczania do sprzątanych pomieszczeń osób trzecich.4. Sprzątanie należy wykonywać po godzinach pracy Rejonu Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów.5. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do utrzymania czystości w sprzątanych pomieszczeniach zapewnia wykonawca.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zaopatrzenia pracowników w ubrania robocze i środki czystości.7. Sprzątający ponosi odpowiedzialność w czasie sprzątania za sprzęt elektroniczny znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach. Zabrania się mycia sprzętu elektronicznego płynami. Sprzęt komputerowy należy czyścić środkami do tego przeznaczonymi.8. Sprzątania pomieszczeń będzie dokonywać wyznaczony do tego pracownik po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej.9. Zmiana pracownika może być dokonana po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub kilka części.11. Zamówienie należy wykonywać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość.

Część 2: Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy w Józefowie ul . Batalionów Chłopskich 291) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi: a. biura - 39,05 m²,b. świetlica - 40,89 m2,c. pomieszczenia socjalne - 13,31 m2,d. sanitariaty - 9,78 m²,e. korytarz - 12,76 m²,f. okna - 17,92 m².2. Zakres usługi będzie obejmowało sprzątanie pomieszczeń:1) Czynności wykonywane codziennie:a. wycieranie kurzu z: mebli, parapetów, lamp biurowych, sprzętu biurowego (drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów, komputerów, UPS),b. opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru,c. odkurzanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg,d. mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (neutralizacja zapachów),e. mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, f. przecieranie: drzwi klamek, kontaktów i wyłączników światła,g. odkurzanie: dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych,h. dbanie o czystość przy wejściu do budynku,i. bieżące uzupełnianie pojemników na ręczniki i mydło w płynie,j. na bieżąco jeśli występują - usuwanie zabrudzeń ze ścian.2) Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :a. przecieranie: futryn, szyldów, tabliczek na drzwiach,b. usuwanie: pajęczyn ze ścian i sufitów,c. wycieranie kurzu z obrazówd. podlewanie i pielęgnacja kwiatów (mycie i usuwanie zeschniętych liści – w zależności od potrzeb).3) Czynności wykonywane raz w miesiącu :a. mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia,4) Czynności wykonywane co trzy miesiące :a. mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, grzejników, czyszczenie fug,b. mycie okien, wraz z ościeżnicami, parapetami.c. mycie drzwi, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych,5) Czynności wykonywane 2 razy w roku: m-c kwiecień i m-c wrzesień:a. odkurzenie, odświeżenie rolet,b. pranie zasłon i firanek –tylko Zadanie nr 2 Obwód drogowy w Józefowie.6) Sprawdzenie zamknięcia okien i drzwi zewnętrznych w pomieszczeniach.3. Zabrania się:a. Korzystania z telefonów, faksów w sprawach prywatnych,b. Korzystania z komputerów,c. Używania kserokopiarki,d. Wpuszczania do sprzątanych pomieszczeń osób trzecich.4. Sprzątanie należy wykonywać po godzinach pracy Rejonu Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów.5. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do utrzymania czystości w sprzątanych pomieszczeniach zapewnia wykonawca.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zaopatrzenia pracowników w ubrania robocze i środki czystości.7. Sprzątający ponosi odpowiedzialność w czasie sprzątania za sprzęt elektroniczny znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach. Zabrania się mycia sprzętu elektronicznego płynami. Sprzęt komputerowy należy czyścić środkami do tego przeznaczonymi.8. Sprzątania pomieszczeń będzie dokonywać wyznaczony do tego pracownik po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej.9. Zmiana pracownika może być dokonana po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub kilka części.11. Zamówienie należy wykonywać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość.

Część 3: Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu oraz Obwód Drogowy w Zamościu ul. Stefana Batorego 21) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich wynosi: a. Biura - 117,53 m²,b. pomieszczenia socjalne - 12,56 m2,c. sanitariaty - 6,22 m²,d. korytarz - 19,98 m²,e. okna - 34,06 m²2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Obwodu Drogowego wynosi: a. Biura - 10,4 m²,b. Szatnia - 12,2 m2,c. pomieszczenia socjalne - 15,1 m2,d. sanitariaty - 8,9 m²,e. korytarz - 11,6 m²,f. archiwum - 9,45 m2,g. okna - 7,44 m².2. Zakres usługi będzie obejmowało sprzątanie pomieszczeń:1) Czynności wykonywane codziennie:a. wycieranie kurzu z: mebli, parapetów, lamp biurowych, sprzętu biurowego (drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów, komputerów, UPS),b. opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru,c. odkurzanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg,d. mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (neutralizacja zapachów),e. mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, f. przecieranie: drzwi klamek, kontaktów i wyłączników światła,g. odkurzanie: dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych,h. dbanie o czystość przy wejściu do budynku,i. bieżące uzupełnianie pojemników na ręczniki i mydło w płynie,j. na bieżąco jeśli występują - usuwanie zabrudzeń ze ścian.2) Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :a. przecieranie: futryn, szyldów, tabliczek na drzwiach,b. usuwanie: pajęczyn ze ścian i sufitów,c. wycieranie kurzu z obrazówd. podlewanie i pielęgnacja kwiatów (mycie i usuwanie zeschniętych liści – w zależności od potrzeb).3) Czynności wykonywane raz w miesiącu :a. mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia,4) Czynności wykonywane co trzy miesiące :a. mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, grzejników, czyszczenie fug,b. mycie okien, wraz z ościeżnicami, parapetami.c. mycie drzwi, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych,5) Czynności wykonywane 2 razy w roku: m-c kwiecień i m-c wrzesień:a. odkurzenie, odświeżenie rolet,b. pranie zasłon i firanek –tylko Zadanie nr 2 Obwód drogowy w Józefowie.6) Sprawdzenie zamknięcia okien i drzwi zewnętrznych w pomieszczeniach.3. Zabrania się:a. Korzystania z telefonów, faksów w sprawach prywatnych,b. Korzystania z komputerów,c. Używania kserokopiarki,d. Wpuszczania do sprzątanych pomieszczeń osób trzecich.4. Sprzątanie należy wykonywać po godzinach pracy Rejonu Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów.5. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do utrzymania czystości w sprzątanych pomieszczeniach zapewnia wykonawca.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zaopatrzenia pracowników w ubrania robocze i środki czystości.7. Sprzątający ponosi odpowiedzialność w czasie sprzątania za sprzęt elektroniczny znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach. Zabrania się mycia sprzętu elektronicznego płynami. Sprzęt komputerowy należy czyścić środkami do tego przeznaczonymi.8. Sprzątania pomieszczeń będzie dokonywać wyznaczony do tego pracownik po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej.9. Zmiana pracownika może być dokonana po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub kilka części.11. Zamówienie należy wykonywać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość.

R8.ST.372.25.2025.eb
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90910000, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń