Przetarg 12188752 - 1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa usługa...

   
Analizuj Zamówienie 12188752
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-01
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie1. Usługa obejmuje trzy lokalizacje pomieszczeń:1) bu
dynek Urzędu Miejskiego w Jarocinie (I, II piętro, klatki schodowe, część piwnicy), Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin – ilość kondygnacji: 3, powierzchnia 1.048 m2• w poniedziałek w godzinach od 17:00 do 21:00,• od wtorku do czwartku w godzinach od 16:00 do 20:00,• w piątek od 15:00 do 19:00,2) budynek Urzędu Miejskiego w Jarocinie - Ratusz (parter, I, II piętro, klatki schodowe, piwnica), ul. Rynek 1, 63-200 Jarocin– ilość kondygnacji: 3, powierzchnia 1400 m2 • w poniedziałek w godzinach od 16:00 do 21:00,• od wtorku do czwartku w godzinach od 15:00 do 20:00,• w piątek od 14:00 do 19:00,3) pomieszczenia Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego (I piętro), ul. T. Kościuszki 15A, 63-200 Jarocin– ilość kondygnacji: 1, powierzchnia 119,9 m2• w poniedziałek w godzinach od 16:00 do 17:00,• od wtorku do czwartku w godzinach od 15:00 do 16:00,• w piątek od 14:00 do 15:00.2. Usługa obejmuje następujący zakres czynności:Codziennie:1) opróżnianie i czyszczenie wnętrza koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci,2) opróżnianie pojemników do segregacji odpadów na korytarzach,3) opróżnianie pojemników niszczarek oraz wymiana worków,4) wynoszenie śmieci z biur do kontenera,5) rozkładanie kartonów na płasko i umieszczanie ich w przeznaczonych do tego transporterach,6) ścieranie kurzu z biurek, mebli, parapetów i krzeseł,7) ścieranie kurzu z komputerów i innych urządzeń biurowych,8) zamiatanie i mycie powierzchni podłóg z zastosowaniem odpowiednich środków,9) usuwanie piasku i błota z i spod wycieraczek,10) odkurzanie wykładzin dywanowych,11) mycie oszklonych drzwi wejściowych (klatka schodowa),12) mycie pomieszczeń sanitarnych oraz wszystkich urządzeń w nich się znajdujących,13) uzupełnianie środków higienicznych: papierów toaletowych, ręczników papierowych, mydła do mycia rąk w płynie, żelowych wkładów do wc,14) mycie klatek schodowych i poręczy oraz korytarzy wraz z drewnianym obiciem ściennym,15) gaszenie świateł i zamykanie okien w budynkach przed ich opuszczeniem,16) usuwanie piasku oraz innych odpadów ze schodów zewnętrznych oraz podjazdów dla inwalidów,17) sprzątanie naczyń z Sali Sesyjnej, salek konferencyjnych i gabinetów burmistrza, zastępców oraz sekretarza po spotkaniach i zmywanie ich w zmywarce lub ręcznie,18) zamykanie budynku Ratusza oraz budynku przy ul. Al. Niepodległości w wyznaczonych godzinach.W miarę potrzeb - Nie rzadziej niż raz w miesiącu:1) odkurzanie mebli tapicerowanych,2) odkurzanie i mycie kaloryferów,3) odkurzanie miejsc pod biurkami i kontenerkami,4) przetarcie powierzchni na drzwiach, ościeżnicach, szafach, biurkach i fotelach środkami nabłyszczającymi do mebli, 5) wycieranie kurzu z listew przypodłogowych i mycie ich, 6) usuwanie kurzu z obrazów i elementów dekoracyjnych,7) przetarcie środkami dezynfekującymi aparatów telefonicznych,8) przetarcie wyłączników światła i klamek środkami dezynfekującymi,9) usuwanie kurzu z otworów wentylacyjnych i klimatyzatorów,10) sprzątanie i mycie posadzki tarasów balkonowych,11) pranie wykładzin i dywanów12) mycie mebli balkonowych,13) gruntowne czyszczenie dystrybutorów do wody,14) usuwanie pajęczyn.W miarę potrzeb - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące:1) mycie okien i stolarki okiennej oraz balkonowej,2) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi.Dwa razy do roku:1) mycie rolet,2) mycie lamp oświetleniowych,3) mycie opraw oświetleniowych ozdobnych, 4) mycie gablot i tablic informacyjnych,5) mycie koszy na odpady,6) sprzątanie piwnic za pomocą odkurzaczy,7) olejowanie mebli środkiem do tego przeznaczonym8) mycie kwietników i parapetów zewnętrznych.W miarę potrzeb:1) generalne sprzątanie po malowaniu i remontach pomieszczeń,2) pranie ręczników kuchennych,3) pranie mebli tapicerowanych (w tym kanap, foteli, krzeseł biurowych i innych krzeseł),4) mycie ścian – zabrudzenia,5) zmywanie resztek kleju pozostałych po naklejkach itp.3. Wykonawca zapewnia wykonywanie przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu czyszczącego (ścierek, odkurzaczy, mioteł, wiader itp.), środków czystości odpowiednich do czyszczonych powierzchni, środków higienicznych w postaci żelowych wkładów do wc oraz worków do niszczarek (koniecznie dedykowanych do danego urządzenia) i koszy na śmieci.4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:1) natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o zauważonych w czasie pracy usterkach technicznych,2) dokonywanie cotygodniowych kontroli potwierdzonych wpisami do księgi kontroli jakości dostarczonej przez Zamawiającego z uwzględnieniem zadań wymienionych w zakresie czynności. Osobą odpowiedzialną za kontrolę oraz dokonywanie wpisów do księgi kontroli będzie dokonywać osoba wyznaczona przez Wykonawcę, niebędąca częścią ekipy sprzątającej. Wpisy do księgi kontroli będą dokonywane w obecności przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał kontroli wykonanych czynności, a w razie wykonania ich niezgodnie ze sztuką – Zamawiający będzie wzywał do poprawienia błędów,3) segregacja odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,4) wystawianie w wyznaczone przez Zlecającego miejsce worków z odpadami segregowanymi według harmonogramu,5) zapobieganie niszczeniu znajdujących się w budynkach instalacji i urządzeń,6) przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ,7) zamykanie budynku Ratusza oraz budynku przy ul. Al. Niepodległości po wykonanych czynnościach,8) alarmowanie straży pożarnej w razie zauważenia pożaru pod nieobecność Zamawiającego.

WGK-RIK.271.1.61.2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90900000, 90910000, 90911300, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń