Przetarg 10320400 - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Przebudowa...

   
Analizuj Zamówienie 10320400 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-14
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogalinie. Przedmiotem zamówienia są roboty budo
wlane polegające na wykonaniu przebudowy ujęcia oraz stacji uzdatniania wody w Rogalinie wg posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji i pozwoleń - decyzji.Stacja uzdatniania zasila w wodę część terenu gminy Piotrków Kujawski.Jakość wody uzdatnionej po wykonaniu zamówienia musi spełniać stale wymagania podane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017 poz. 2294). Przebudowa stacji przewidywana jest przy zachowaniu ciągłości w dostawie wody uzdatnionej do spożycia. Podstawowym celem inwestycji jest uzyskanie jakości wody uzdatnionej zgodnie z wymaganiami Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017 poz. 2294). Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.Ogólny zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dziale IV SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy zakres robót , określony został w niżej wymienionej dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

ZP.271.4.2024.TC

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00251185/01 z dnia: 2024-03-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowych lub posiada zdolność kredytowej w wysokości co najmniej 8 000 000,00 zł. potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał minimum 2 roboty budowlane wartości minimalnej każdej z robót 5 000 000 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie / modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej o wydajności dyspozycyjnej technologii uzdatniania min 40,00 m3/h, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego z orurowaniem oraz wykonanie zbiorników do magazynowania wody;
b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym jako kierownik budowy przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie / modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej o wydajności dyspozycyjnej technologii uzdatniania min 40,00 m3/h, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego z orurowaniem oraz wykonanie zbiorników do magazynowania wody;

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie przebudowie / modernizacji lub remoncie budynku stacji uzdatniania wody w technologii tradycyjnej, murowanej.

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie / modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej o wydajności dyspozycyjnej technologii uzdatniania min 40,00 m3/h, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego wraz z wykonaniem zbiorników do magazynowania wody oraz budową lub przebudowę układu zasilania;

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. specjalistą ds. Aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) – posiadającym świadectwo kwalifikacyjne:
- D (z grupy D1) – uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
- E (z grupy E1) – uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji, w tym na co najmniej jednym zakończonym zadaniu/kontrakcie polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji zadań z sektora gospodarki wodno-ściekowej.

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Technologa Wód,

Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku technologa w tym prowadzenie rozruchu minimum 1 roboty budowlanej o wartości minimalnej 5 000 000 zł brutto, polegających na budowie, przebudowie / modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej o wydajności dyspozycyjnej technologii uzdatniania min 40,00 m3/h, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego z orurowaniem oraz wykonaniem zbiorników do magazynowania wody .

3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowych lub posiada zdolność kredytowej w wysokości co najmniej 8 000 000,00 zł. potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał minimum 2 roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego z orurowaniem oraz wykonaniem ( budową, przebudową, modernizacją, remontem lub montażem) zbiorników do magazynowania wody;
Przynajmniej jedno ze zrealizowanych zadań winno być o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto ( słownie: pięć milionów złotych brutto)
b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym jako kierownik budowy przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie / modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego z orurowaniem oraz wykonaniem ( budową, przebudową, modernizacją, remontem lub montażem) zbiorników do magazynowania wody;

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie przebudowie / modernizacji lub remoncie budynku stacji uzdatniania wody w technologii tradycyjnej, murowanej.

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie / modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego wraz z wykonaniem ( budową, przebudową, modernizacją, remontem lub montażem) zbiorników do magazynowania wody oraz budową lub przebudowę układu zasilania;

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. specjalistą ds. Aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) – posiadającym świadectwo kwalifikacyjne:
- D (z grupy D1) – uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
- E (z grupy E1) – uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji, w tym na co najmniej jednym zakończonym zadaniu/kontrakcie polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji zadań z sektora gospodarki wodno-ściekowej.

- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Technologa Wód,
Doświadczenie zawodowe:
Posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku technologa w tym prowadzenie rozruchu minimum 1 roboty budowlanej o wartości minimalnej 5 000 000 zł brutto, polegających na budowie, przebudowie / modernizacji lub remoncie automatycznej stacji uzdatniania wody w technologii dwustopniowej filtracji ciśnieniowej, przy czym przedmiot zamówienia musiał obejmować co najmniej: montaż układu technologicznego z orurowaniem oraz wykonaniem ( budową, przebudową, modernizacją, remontem lub montażem) zbiorników do magazynowania wody .
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00258914/01 z dnia: 2024-03-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1 Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na
Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl.
Wykonawca może złożyć jednorazowo maksimum 15 plików.
• Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
• Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie
utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
2. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
3. Oferty należy złożyć na platformie pod adresem:
https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY” do dnia 28.03.2024 r. do godz. 11.00.
4. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj".
Wykonawca załączając dokument oznacza, czy jest on: „Tajny” – dokument stanowi „tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny” – niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wczytanie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę". Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt.1 zaszyfrowany.
6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”.
7. Po upływie terminu składania ofert, dodanie Oferty (załączników), wycofanie oferty nie będzie możliwe.
8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach zgodnych z rozporządzeniem Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików.
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl
11. Zamawiający wskazuje zalecane informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl (pkt XIII i XIV SWZ)
Po zmianie:
1 Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na
Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl.
Wykonawca może złożyć jednorazowo maksimum 15 plików.
• Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
• Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie
utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
2. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
3. Oferty należy złożyć na platformie pod adresem:
https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY” do dnia 03.04.2024 r. do godz. 11.00.
4. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj".
Wykonawca załączając dokument oznacza, czy jest on: „Tajny” – dokument stanowi „tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny” – niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wczytanie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę". Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt.1 zaszyfrowany.
6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”.
7. Po upływie terminu składania ofert, dodanie Oferty (załączników), wycofanie oferty nie będzie możliwe.
8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach zgodnych z rozporządzeniem Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików.
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl
11. Zamawiający wskazuje zalecane informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl (pkt XIII i XIV SWZ)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Wadium na zadanie pod nazwą: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogalinie.
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-4 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Miasto i Gminę Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej podpisanej podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia powyższego dokumentu.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Wadium na zadanie pod nazwą: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogalinie.
Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-4 powinno jako beneficjenta wskazywać: Miasto i Gminę Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej podpisanej podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia powyższego dokumentu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-28 11:00
Po zmianie:
2024-04-03 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-28 11:15
Po zmianie:
2024-04-03 11:15
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża uzdatnianie wody
kody CPV 45210000, 45231110, 45232460, 45233140, 45252126, 45255110, 45262311, 45310000, 45332000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: uzdatnianie wody

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10371542 2024-04-04
godz. 23:00
Lubelskie 250007823 - Rozdział strumieni ścieków z instalacji demineralizacji i dekarbonizacji wody
10396737 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie „Prowadzenie eksploatacji podczyszczalni ścieków wraz z czyszczeniem i konserwacją separatorów substancji ropopochodnych” 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca eksploatacja (obs...
10406785 2024-04-13
godz. 23:59
Lubelskie Zlecę Montaż oczyszczalni przydomowej 3000 ekologicznej trzykomorowej z rozsączeniem drenażowym
10385988 2024-04-19
godz. 10:00
Podlaskie Dostawa i montaż stacji zlewnej ścieków dowożonych z pobierakiem prób na terenie oczyszczalni ścieków w Suwałkach
10396487 2024-04-22
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest remont stacji uzdatniania wody zlokalizowanej w budynku nr 25 oraz zbiornika betonowego ppoż...
10402411 2024-04-22
godz. 12:00
Śląskie Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlany...
10480790 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Utrzymanie w stałej sprawności technicznej Stacji Uzdatniania Wody. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Oferuję świadczenie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w PPU – za...
10455479 2024-04-29
godz. 11:00
Pomorskie Remont 3 szt. układów napędowych z łożyskiem centralnym osadników wtórnych nr 4 01/1, 4 01/2, 4 02/1 w Oczyszczalni Ścieków Wschód w Gdańsku
10467625 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie „Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska” Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadań: Budowa sieci wodociągowej oraz przebudowa Stacji U...
10478783 2024-05-06
godz. 14:00
Lubuskie Szacowanie ceny na serwis dwóch wirówek i zagęszczarek zamontowanych na Oczyszczalni Ścieków. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Serwis dwóch wirówek i zagęszczarek zamontowanych na Oczyszc...