Przetarg 12170575 - Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Mechaniczne zimowe...

   
Analizuj Zamówienie 12170575
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-25
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Mechaniczne zimowe utrzymanie ulic za pomocą pługów, piaskarek i solarek.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Wykaz ulic miejskich o nawierzchni:1) bitumic
znej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów o łącznej powierzchni 316 091,00 m2 (Załącznik Nr 1 do SWZ) 2) bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów – pierwsza kolejność utrzymania o łącznej powierzchni 90 439,00 m2 (Załącznik Nr 1A do SWZ)3) betonowej do zimowego utrzymania za pomocą piaskarek i pługów o łącznej długości 12 484,00 mb (Załącznik Nr 2 do SWZ)4) betonowej do utrzymania zimowego za pomocą piaskarek i pługów – pierwsza kolejność odśnieżania o długości 1 322,00 mb (Załącznik Nr 2A do SWZ)5) gruntowej do zimowego utrzymania za pomocą pługów (i ewentualnie piaskarek) o łącznej długości – 14 911,00 mb (Załącznik Nr 3 do SWZ)2. W ramach realizacji i rozliczenia za zamówienie Wykonawca posłuży się cenami jednostkowymi netto za:1) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15 g/m22) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20 g/m23) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15 g/m2 wraz z odśnieżaniem4) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20 g/m2 wraz z odśnieżaniem5) 1 godz. dyżuru na bazie operatora solarki6) 1 godz. dyżuru domowego operatora solarki7) 1 godz. pracy piaskarki8) 1 godz. pracy pojazdu z pługiem9) 1 godz. pracy równiarki10) 1 godz. pracy spychacza11) 1 godz. pracy pługa wirnikowego12) 1 godz. pracy koparki przy wywozie śniegu13) 1 godz. pracy ładowarki przy wywozie śniegu14) 1 godz. pracy wywrotki przy wywozie śniegu15) 1 godz. pracy pracownika fizycznego przy wywozie śniegu16) 1 tonę 30% mieszanki piaskowo-solnej3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego:1) O wprowadzeniu dyżurów (na bazie lub domowych) operatorów sprzętu decydować będą koordynatorzy na bieżąco.2) Decyzje o wysłaniu rodzaju i ilości sprzętu (w tym o stężeniu solanki) będą podejmowane wspólnie przez koordynatorów akcji (lub osoby i podmioty wskazane przez Zamawiającego) w oparciu o aktualnie panujące warunki atmosferyczne i prognozy pogody.3) Drogi bitumiczne powinny być utrzymane wg standardu polegającego na tym, że śliskość zimowa powinna być zlikwidowana na całej szerokości jezdni, ze szczególnym uwzględnieniem punktów newralgicznych jak skrzyżowania dróg oraz podjazdy. Po ustaniu opadów luźny śnieg powinien zostać usunięty w ciągu 6 godzin. 4) Jednorazowe całkowite spryskanie solanką zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 6 godzin. 5) Likwidacja gołoledzi 30% mieszanką piaskowo-solną na ulicach betonowych następować będzie po uzgodnieniach na bieżąco przez koordynatorów akcji.6) Zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki - dlatego też prędkość robocza pługów śnieżnych w tych miejscach nie powinna przekraczać 20 km/godz.7) W wypadku wystąpienia bardzo obfitych opadów śniegu, będzie on wywożony na wyraźne polecenie zamawiającego i w miejsce przez niego wskazane.8.) Usunięcie śniegu sprzętem spychającym na zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 6 godzin od ustania opadów.9) Po wstępnym odśnieżeniu należy niezwłocznie przystąpić do tzw. doczyszczania parkingów, zatok oraz zaułków miejskich usytuowanych w pasach drogowych ulic. Odpłużany śnieg powinien być gromadzony w postaci wałów przy krawężnikach na szerokości nie przekraczającej 10% szerokości jezdni.10) Odbiór ilości i jakości wykonanego zakresu robót odbywać się będzie protokolarnie comiesięcznym zestawieniem świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania ulic.11) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu (np. faxem) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych. W przypadku wykonywania usługi przez dany pojazd, który kończy pracę następnego dnia, w karcie drogowej należy wyodrębnić sumę przepracowanych godzin z każdego dnia. Niezatwierdzone zestawienie dzienne nie może być uwzględnione w zestawieniu miesięcznym. W przypadku sprzętu, którego praca rozliczana jest godzinowo w kartach drogowych powinny zostać wpisane ulice, które sprzęt odśnieżał lub posypywał piaskosolą. 12) W przypadku jednoczesnego odśnieżania i posypywania piaskosolą ulic o nawierzchni betonowej – w celu zapewnienia wyższej jakości usługi - prace te powinny zostać wykonane przez dwa pojazdy tj. ciągnik lub Caterpillar wyposażony w pług oraz piaskarkę. W przypadku wykonania ww. prac jednym pojazdem tj. piaskarką z pługiem Zamawiający zapłaci tylko za pracę samej piaskarki.13) Pojazdy wyposażone jednocześnie w pług odśnieżny i solarkę, najpierw odśnieżają poszczególne odcinki ulic, a następnie posypują solanką (o ustalonym stężeniu) w taki sposób, aby posypana już sól nie została usunięta pługiem na pobocze drogi. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powierzchni podlegającej zimowemu utrzymaniu – wg cen jednostkowych. W przypadku remontów ulic ich powierzchnia lub fragment zostanie odjęta od całości powierzchni w rozliczeniu miesięcznym. Natomiast w przypadku przebudowy ulic, które w ich wyniku zyskają nawierzchnię bitumiczną lub betonową ich powierzchnia zostanie dodana do wykazów i zestawienia miesięcznego.15) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku rażących zaniedbań lub niewłaściwego wykonywania przez Wykonawcę usługi w wysokości 20% wynagrodzenia za dany miesiąc wykonywania przedmiotu umowy.16) Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych do utrzymania odcinkach ulic wynikające z ich niewłaściwego utrzymania.17) Należność za wykonanie usługi rozliczona będzie w okresie miesięcznym a faktury wystawiane na Miasto Bielsk Podlaski 17-100 Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1 (NIP 543-206-61-55) będą opłacane w ciągu 30 dni od daty wpływu do zamawiającego. 18) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają pisemnej zgody obu stron pod rygorem jej nieważności.19) W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

Izp.271.64.2025
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg