Przetarg 12096468 - 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez...

   
Analizuj Zamówienie 12096468
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-20
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości na terenach wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obej
muje w szczególności: a) opróżnianie koszy ulicznych na terenie Sulechowa,b) opróżnianie koszy ulicznych na terenach wiejskich, c) utrzymanie czystości na chodnikach (wykaz chodników zestawiono w tabeli 1 – zał. nr 4 SWZ) d) utrzymanie czystości na ulicach na terenie Sulechowa (wykaz ulic zestawiono w tabeli 2 – zał. nr 4 SWZ),e) utrzymanie czystości na ulicach na terenach wiejskich (wykaz ulic zestawiono w tabeli 3 – zał. nr 4 SWZ),f) utrzymanie czystości na ścieżkach rowerowych (wykaz zestawiono w tabeli 4 – zał. nr 4 SWZ),g) porządkowanie i bieżące utrzymanie czystości alejek w parkach (wykaz zestawiono w tabeli 5 – zał. nr 4 SWZ),h) utrzymanie czystości na targowisku miejskim,i) utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych (wykaz przystanków zestawiono w tabeli 6 – zał. nr 4 SWZ),j) mycie wiat przystankowych (wykaz wiat przystankowych zestawiono w tabeli 7– zał. nr 4 SWZ),k) porządkowanie fontanny,l) porządkowanie podwórek w mieście,m) porządkowanie dróg oraz terenów na wsiach,n) porządkowanie obiektów zabawowo-rekreacyjnych (wykaz obiektów w tabeli 8 – zał. nr 4 SWZ)o) usuwanie śliskości chodników, ścieżek rowerowych, alejek parkowych i targowiska,p) zabezpieczenie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot,q) utrzymanie czystości w Parku Sulecha, w tym na obiektach zabawowo-rekreacyjnych,r) dodatkowe opróżnianie koszy ulicznych,s) mycie i dezynfekowanie koszy ulicznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia jak również pozostałe zapisy SWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 ust. 3 pkt 1-14 umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności:1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ust. 1 powyżej,3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 4. Postanowienia powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować wzrost jego kosztów. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
Część zamówienia: LOT-0001 Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2026 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości na terenach wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) opróżnianie koszy ulicznych na terenie Sulechowa,b) opróżnianie koszy ulicznych na terenach wiejskich, c) utrzymanie czystości na chodnikach (wykaz chodników zestawiono w tabeli 1 – zał. nr 4 SWZ) d) utrzymanie czystości na ulicach na terenie Sulechowa (wykaz ulic zestawiono w tabeli 2 – zał. nr 4 SWZ),e) utrzymanie czystości na ulicach na terenach wiejskich (wykaz ulic zestawiono w tabeli 3 – zał. nr 4 SWZ),f) utrzymanie czystości na ścieżkach rowerowych (wykaz zestawiono w tabeli 4 – zał. nr 4 SWZ),g) porządkowanie i bieżące utrzymanie czystości alejek w parkach (wykaz zestawiono w tabeli 5 – zał. nr 4 SWZ),h) utrzymanie czystości na targowisku miejskim,i) utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych (wykaz przystanków zestawiono w tabeli 6 – zał. nr 4 SWZ),j) mycie wiat przystankowych (wykaz wiat przystankowych zestawiono w tabeli 7– zał. nr 4 SWZ),k) porządkowanie fontanny,l) porządkowanie podwórek w mieście,m) porządkowanie dróg oraz terenów na wsiach,n) porządkowanie obiektów zabawowo-rekreacyjnych (wykaz obiektów w tabeli 8 – zał. nr 4 SWZ)o) usuwanie śliskości chodników, ścieżek rowerowych, alejek parkowych i targowiska,p) zabezpieczenie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot,q) utrzymanie czystości w Parku Sulecha, w tym na obiektach zabawowo-rekreacyjnych,r) dodatkowe opróżnianie koszy ulicznych,s) mycie i dezynfekowanie koszy ulicznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia jak również pozostałe zapisy SWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 ust. 3 pkt 1-14 umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności:1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ust. 1 powyżej,3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 4. Postanowienia powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować wzrost jego kosztów. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90000000, 90513200, 90610000, 90620000, 90630000, 90700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska