Przetarg 8547679 - Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy tonerów...

   
Analizuj Zamówienie 8547679 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-23
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty został w załącznikach nr 1A ( formularz cenowo-techniczny) oraz 3 (wzór umowy) do SWZ.3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2021 r. oraz rok 2022),- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny) - zamienniki nie mogą być regenerowane,- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba.5. Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe – Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ oraz jej załącznikach, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z SWZ.

OR.273.21.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00287167/01 z dnia: 2021-11-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty został
w załącznikach nr 1A ( formularz cenowo-techniczny) oraz 3 (wzór umowy) do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2021 r. oraz rok 2022),
- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- zamienniki nie mogą być regenerowane,
- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba.
5. Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe – Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ oraz jej załącznikach, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty został
w załącznikach nr 1A ( formularz cenowo-techniczny) po zmianie z dnia 29.11.2021 r. oraz 3 (wzór umowy) do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2021 r. oraz rok 2022),
- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- zamienniki nie mogą być regenerowane,
- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba.
5. Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe – Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ oraz jej załącznikach, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Kompletna oferta powinna zawierać:
1) Formularz oferty – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2) Formularz cenowo-techniczny – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ
UWAGA: Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz cenowo-techniczny stanowi integralną część Formularza Oferty, nie podlega więc uzupełnieniu. Brak przedłożenia ww. formularza skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 3) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z Odpisu z Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Po zmianie:
Kompletna oferta powinna zawierać:
1) Formularz oferty – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ po zmianie z dnia 29.11.2021 r.
2) Formularz cenowo-techniczny – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ
UWAGA: Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz cenowo-techniczny stanowi integralną część Formularza Oferty, nie podlega więc uzupełnieniu. Brak przedłożenia ww. formularza skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 3) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z Odpisu z Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-02 09:00
Po zmianie:
2021-12-03 07:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-02 10:00
Po zmianie:
2021-12-03 07:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-31
Po zmianie:
2022-01-01
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża tonery, kartridże, tusze
kody CPV 30000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tonery, kartridże, tusze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10395016 2024-04-08
godz. 00:00
Śląskie Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i in. na potrzeby Sądu Rejonowego w Bytomiu, przy ul. Piekarskiej 1
10400686 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup wraz z dostawą tuszów kolorowych do drukarki Epson PP-100przez okres 12 miesięcy.
10423573 2024-04-15
godz. 12:00
Małopolskie Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju.
10428153 2024-04-16
godz. 00:00
Lubelskie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek.
10440245 2024-04-22
godz. 10:00
Śląskie TAŚMA DRUKARKI DYMO D1;DRUKARKA ETYKIET DYMO LABELMANAGER 500TS S0946410,ZASILACZ DRUKARKI DYMO LM S0721440 (ZKR - AM765632)
10448088 2024-04-25
godz. 11:00
Mazowieckie Część 1: V.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie m...
10484329 2024-04-29
godz. 00:00
Lubelskie dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
10473240 2024-05-06
godz. 08:00
Śląskie ADM.261.120.2024.KJK Dostawa tonerów i acesoriów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby MOPR z podziałem na 3 części PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa tonerów i akcesoriów do druka...
10451260 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów. Nr postępowania 7/IT...
10428725 2024-05-15
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa nowych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (zamówienie z podziałem na 6 części) 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oraz ...