Przetarg 11147989 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod...

   
Analizuj Zamówienie 11147989 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-03-13
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Toporzysko gmina Jordanów”
w ramach której zostaną wykonane min:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Toporzysko gmina Jordanów. Rozbudowa polega na powiększeniu istniejącej podziemnej hali technologicznej i wybudowaniu części nadziemnej oraz wyposażeniu stacji w linię technologiczną uzdatniania wody o wydajności 7 do 26 m3/h z pełną automatyką procesów technologicznych i możliwością ich zdalnego podglądu.W ramach zadania zostaną zrealizowane:1. Budynek technologiczny mieszczący linię technologiczną uzdatniania wody składającą się z:- separatora lamelowego,- filtra grawitacyjnego samopłuczącego do pracy ciągłej,- lampy UV,- instalacji dozowania koagulanta i flokulanta,- instalacji dozowania podchlorynu sodu,- generatora ClO2,- sprężarek zapewniających ruch złoża w filtrze samopłuczącym, - pomp i mieszaczy- instalacji (pompowni) zawracania wód popłucznych z filtrów do separatora lamelowego,- wyposażenia dyspozytorni 2. Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, w tym:- kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki do projektowanego zbiornika szczelnego, - kanalizacji technologicznej popłuczyn odprowadzającej popłuczyny do projektowanych osadników, a następnie do odbiornika- zawracające wodę nadosadową do wody surowej,- elektryczna, odgromowa, akpia oraz zasilania rezerwowego,- osuszania i wentylacji- wodociągowa3. Zagospodarowanie terenu SUW:- remont istniejącego i budowę nowego zjazdu z drogi gminnej- utwardzenie terenu i wymiana ogrodzenia z bramami wjazdowymi- wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy- wykonanie schodów wejściowych na koronę zbiorników4. Rozruch stacji zakończony uzyskaniem pozytywnego efektu rzeczowego tj. parametry wody po uzdatnieniu będą odpowiadały wymaganiom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, a mętności nie przekroczy wartości 0,5 NTU niezależnie od jakości wody surowej i wydajności w zakresie od 7 do 26 m3/h.5. Opracowanie instrukcji obsługi stacji i przyprowadzenie szkoleń pracowników obsługi. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: A. Wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową, SWZ, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,B. Inne elementy i obowiązki Wykonawcy ujęte w cenie ofertowej wymagane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:a) informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć, na jakość robót lub termin zakończenia robót, b) zapewnienie na własny koszt: transportu odpadów (w tym m.in. gruzu i materiałów z rozbiórki, nadmiaru ziemi, drzew z wycinki i innych) do miejsc ich wykorzystania i utylizacji, łącznie z kosztami ich utylizacji. c) organizacja rad budowy – z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy – celem omówienia ewentualnych problemów związanych z realizacją zamówienia,d) poinformowanie Zamawiającego w terminie min. 5 dni przed terminem rozpoczęcia prac o ewentualnych trudnościach w użytkowaniu SUW, e) oznakowanie, zabezpieczenie niezbędnego terenu na czas prowadzenia robót,f) utrzymane przejezdności drogi dojazdowej do SUW w okresie realizacji,g) opracowanie instrukcji BIOZ jeżeli będzie wymagana,h) naprawy wszelkich elementów zniszczonych podczas wykonywania robót budowlanych,i) uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi lub nadziemnym i z ich właścicielami, uzyskanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dot. mediów) podpisanych przez przedstawicieli lub właścicieli sieci,j) wykonywanie robót z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego, k) zapewnienie niezbędnych nadzorów i odbiorów np. zakładu energetycznego i wodociągów itp. wraz z wszelkimi kosztami z tym związanymi,l) wykonanie wszelkich niezbędnych badań, prób, pomiarów itp. wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp. zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,m) zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby, których kwalifikacje pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami, a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia oraz zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo,n) prowadzenie dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów prawa,o) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczejp) sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej wraz ze schematem technologicznym powykonawczym oraz instrukcji obsługi stacji,q) przekazanie dokumentacji technicznej sterowników, instrukcji obsługi paneli operatorskich oraz oprogramowań z możliwością edycji i dokonywania zmian r) Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do zgłoszenia zakończenia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Suchej Beskidzkiej i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.s) wykonanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji, zgodnie z DTR oferowanych urządzeń, lecz nie rzadziej niż raz w roku, potwierdzonych protokołem, w tym przeglądu kompleksowego przed upływem ważności gwarancji przedmiotu umowy.Pozostałe zapisy w SWZ:Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość dostaw wody dla odbiorców.Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w przedmiarach robót – załącznik nr 10 do SWZ, Dokumentacji projektowej – załącznik nr 11 do SWZ, Specyfikacji technicznej – złącznik nr 12 do SWZ.

ZP.271.3.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00166787/01 z dnia: 2025-03-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-01 10:00
Po zmianie:
2025-04-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-01 10:30
Po zmianie:
2025-04-10 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-30
Po zmianie:
2025-05-09


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00183484/01 z dnia: 2025-04-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-10 10:00
Po zmianie:
2025-04-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-10 10:30
Po zmianie:
2025-04-15 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-09
Po zmianie:
2025-05-14
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża uzdatnianie wody
kody CPV 45100000, 45200000, 45310000, 45311000, 45312311, 45317300, 45330000, 45350000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: uzdatnianie wody