Przetarg 11558384 - Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Dostawa...

   
Analizuj Zamówienie 11558384
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Dostawa artykułów biurowych na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych w 2026 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z
najduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.Termin wykonania zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji: od dnia zawarcia umowy, (lecz nie wcześniej niż od dnia 02 stycznia 2026 r.) do dnia 30 grudnia 2026 r.1. ZAMAWIAJĄCY:Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104 90-926 Łódź NIP: 725-002-89-02na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych podmiot upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu nw. podmiotów:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodziul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź Łódzki Zakład Usług Komunalnychul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź Powiatowy Urząd Pracy w Łodziul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodziul. Urzędnicza 45 91-304 Łódź Centrum Usług Wspólnychul. Piotrkowska 171/173 90-447 Łódź Łódzki Ośrodek Geodezjiul. Generała Romualda Traugutta 21/23 90-113 Łódź Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzial. Tadeusza Kościuszki 19 90-418 Łódź Miejski Zespół Żłobków w Łodziul. Zachodnia 55A 91-063 Łódź Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacjiul. ks. Skorupki 21 90-532 ŁódźStraż Miejska w Łodziul. Wólczańska 121/123 90-521 ŁódźZarząd Lokali Miejskichal. Tadeusza Kościuszki 47 90-514 Łódź Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodziul. Retkińska 4194-004 ŁódźZarząd Dróg i Transportu ul. Tuwima 36 90-002 Łódź Zarząd Inwestycji Miejskichul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodziul. Mikołaja Kopernika 3690-552 ŁódźSchronisko dla Zwierząt w Łodziul. Marmurowa 491-610 Łódź Umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierane w wyniku rozstrzygnięcia postępowania będą podpisywane przez poszczególnych Zamawiających odrębnie (tj. każdy z Zamawiających samodzielnie udzieli zamówienia publicznego).PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:Wydział Zamówień Publicznychw Departamencie Strategii i RozwojuUrzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 2190-532 Łódźtel.: 48 (42) 638-48-88e-mail:zamowienia@uml.lodz.plPKT z SWZ:40.1 Zamawiający nie przewiduje:40.1.1. zawarcia umowy ramowej;40.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych;40.1.3. rozliczania w walutach obcych;40.1.4. aukcji elektronicznej40.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;40.1.6. możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp40.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych· lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;40.1.8. Odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.40.2 Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp – Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji.40.2.1 Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o:a) dla Miasta Łódź – Urzędu Miasta Łodzi - 95% wartości umowy,b) dla Centrum Świadczeń Socjalnych - 50% wartości umowy,c) dla Centrum Usług Wspólnych Oświaty - 20% wartości umowy,d) dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji - 30% wartości umowy,e) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - 100% wartości umowy,f) dla Zarządu Lokali Miejskich - 50% wartości umowy. 40.2.2 Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości dostaw będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, rozliczenie tej części dostaw nastąpi przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto, podanych w załączniku do umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT. Do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, a także zasad rozliczania dostaw wynikających z prawa opcji, zastosowanie mają w całości postanowienia umowy. Termin realizacji dostaw wynikających z prawa opcji nastąpi na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy dotyczącej zamówienia podstawowego40.2.4 Zakres prawa opcji został wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.40.3 Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.40.4 Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy Załącznik nr 5 do SWZ
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa artykułów biurowych na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych w 2026 r. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Dostawa artykułów biurowych na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych w 2026 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ

DOM-WZP-II.271.130.2025
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 22800000, 30190000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze