Przetarg 11541152 - Dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW...

   
Analizuj Zamówienie 11541152
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-08
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 6: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 7: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 8: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 9: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 10: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 11: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Część 12: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW WP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części, której dotyczy zamówienie wraz w wniesieniem. 4. Zamówienia jednostkowe realizowane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy) licząc od dnia złożenia Zamówienia. 5. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na wolną od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.6. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych od asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.7. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.8. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.9. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.10. Termin wykonywania usługi: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

P.ROZ.2710.63.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00477774/01 z dnia: 2025-10-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:00
Po zmianie:
2025-10-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:30
Po zmianie:
2025-10-21 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-15
Po zmianie:
2025-11-19
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30141200, 30141300, 30191000, 30191400, 30197320, 30197330
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie, Kujawsko-Pomorskie, Lubelskie, Mazowieckie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące , materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11572205 2025-10-21
godz. 08:00
Dolnośląskie PAPIER TERMICZNY 110MMX100M 80G/M2 ROLKA Adres dostawy: MS19
11553870 2025-10-22
godz. 10:00
Śląskie Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych Część 1: „Robotyka”, obejmująca swym...
11552921 2025-10-22
godz. 11:00
Świętokrzyskie Dostawa materiałów biurowych i etykiet do Wojewódzkiego Szpitala...
11564796 2025-10-22
godz. 11:00
Zachodniopomorskie BOR16.2302.40.2025.MZP Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby...
11556274 2025-10-23
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby oddziałów szpitalnych oraz sprzętu...
11505915 2025-10-23
godz. 10:00
Śląskie Dostawa tablic suchościeralnych i niszczarek z podziałem na trzy części. 1....
11558338 2025-10-24
godz. 11:30
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ KALENDARZY Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia...
11558907 2025-10-24
godz. 12:00
Śląskie GPP.3330.4.2024 Dostawa artykułów biurowych dla Gminnego Przedszkola...
11552853 2025-10-28
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa artykułów biurowych
11534475 2025-11-05
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych zwanych...