Przetarg 11443408 - Przebudowa przepompowni ścieków w ul. Witosa w Dobroniu ...

   
Analizuj Zamówienie 11443408 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-19
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa przepompowni ścieków w ul. Witosa w Dobroniu

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przepompowni ścieków sanitarn
ych w ul. Witosa w Dobroniu - zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SWZ.2. Przebudowa polegać będzie na budowie nowej przepompowni ścieków w innej lokalizacji (dz. nr ewid 549/2, obręb geod. Dobroń Poduchowny) i likwidacji przepompowni istniejącej, która jest w złym stanie technicznym.3. Zakres rzeczowy inwestycji, jak również wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych, zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.4. W ramach projektu przewidziano:1) budowę przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym przepompowni,2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV litych SN8 o średnicy 300 mm o łącznej długości 28,39 mb,3) budowę rurociągu tłocznego z rur PE 100 SDR 17 o średnicy 160mm, długości 16,86 mb,4) budowę hydrantu p.poż. DN 80 nadziemnego w ilości 1 szt.,5) budowę ogrodzenia terenu przepompowni,6) likwidację istniejącej przepompowni ścieków poprzez odłączenie od niej zasilania i zasypanie zbiornika ziemią.5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:1) organizację placu budowy,2) sporządzenie uproszczonego projektu organizacji ruchu i oznakowania miejsc wykonywania prac remontowych,3) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego. 4) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek),5) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,6) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,7) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.6. W obowiązku Wykonawcy leży: 1) ustanowienie kierownika robót,2) zabezpieczenie terenu budowy przed wstępem nieuprawnionych osób trzecich,3) urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót,4) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, na którym są prowadzone roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP i p-poż. oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego,5) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem,6) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania robót,7) wykonywanie obowiązków zapewnienia bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa i dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanych robót oraz p-poż,8) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów,9) zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy,10) utrzymanie terenu budowy i terenu przyległego do terenu budowy, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym,11) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą,12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń,13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonanych robót, ich części, obiektów budowlanych sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń - naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego,14) wykonywanie robót z nowych materiałów przez siebie zakupionych,15) używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, odpowiedzialność z tytułu ich niewłaściwej jakości przechodzi na Wykonawcę, jeżeli nie wniósł zastrzeżeń co do ich jakości w chwili ich protokolarnego przekazania przez Zamawiającego,16) przedstawianie osobie wskazanej przez Zamawiającego, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów „na znak bezpieczeństwa”, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. Przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za niewłaściwą jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót,17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót,18) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,19) wyznaczenie do kierowania robotami i wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SWZ,20) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeśli dotyczy),21) dostarczenie niezbędnych dokumentów, potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: wyników pomiarów oraz protokołów badań, sprawozdań dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy,22) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót prowadzonych w pasie drogowym winno zapewniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i osobom wykonującym roboty oraz zapewnić płynność ruchu drogowego,23) uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa) wszelkich innych decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.

271.1.12.2025
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża uzdatnianie wody
kody CPV 42122220, 45111200, 45231300, 45232421, 45232423, 45232440, 45310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się