Przetarg 6559903 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1100 F od km 18+400 do km...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 6559903
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2019-02-01 |
przedmiot ogłoszenia | Przebudowa drogi powiatowej nr 1100 F od km 18+400 do km 19+111,70 w m. Mielno Numer referencyjny: WIGN.272.3.2019 Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 1100 F od km 18+400 do km 19+111,70 w m. Mielno. Przedsięwzięcie realizowane na działce oznaczonej nr ewidencyjnym: 77/1 obręb Mielno, gmina Przewóz, powiat żarski, województwo lubuskie. 3. 2. Opis zadania Inwestycja przeznaczona do realizacji polegać będzie na poszerzeniu istniejącej nawierzchni bitumicznej ze zmiennej szerokości 3,5m – 4,5 m do 5,0 m. na całej długości przebudowywanego odcinka. Szerokość jezdni przyjęto ze względu na wąski pas drogowy oraz liczne rowy przydrożne, które służą do odprowadzenia wód opadowych. Początek opracowania przyjęto w km 18+400,00 (0+000,00) w miejscowości Mielno. Wzdłuż drogi powiatowej zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej typu "behaton" koloru czerwonego, z kruszywa łamanego oraz z betonu asfaltowego. Wzdłuż drogi powiatowej zaprojektowano chodnik z kostki betonowej typu "behaton" koloru szarego prowadzący do przystanków autobusowych oraz posesji mieszkalnych. Istniejące rowy należy oczyścić, wyprofilować i wyregulować do odpowiednich rzędnych w celu odprowadzenia wód opadowych. Istniejące przepusty uszkodzone należy wymienić na nowe z rur karbowanych PEHD. Koniec opracowania przyjęto w km 19+111,70 (0+711,70) na końcu miejscowości Mielno przy skrzyżowaniu z drogą krajową nr 27. Skosy zjazdów indywidualnych należy wykonać 1:1, łuki zjazdów indywidualnych wykonać o promieniu min. 3,0 m a zjazdów publicznych min. 5,0 m. Istniejące rowy przydrożne należy oczyścić i udrożnić zapewniając spływ wód deszczowych. Lokalizację zjazdów należy wykonać zgodnie z rysunkiem Projekt zagospodarowania terenu oraz rzeczywistym położeniem istniejących bram i wjazdów. Dokładną szerokość dostosować do istniejących bram. Przebudowywana droga została zaprojektowana wysokościowo w taki sposób żeby sprawnie odprowadzić wody opadowe do rowów przydrożnych oraz w pasy zieleni. Na obszarze inwestycji lokalizowano istniejące uzbrojenia terenu - kable telekomunikacyjny i energetyczne, słupy oświetleniowe, sieć wodociągową. Nie wyklucza się istnienia nienaniesionych linii oraz urządzeń. W przypadku napotkania na niezinwentaryzowane uzbrojenie terenu należy powiadomić właściwy organ oraz zachować szczególną ostrożność. 3. 2.1. Podstawowe parametry techniczne : długość całej drogi – 711,70 (18+400,00-19+111,70); numer drogi powiatowej - 1100F; klasa drogi - lokalna (L); kategoria ruchu - KR2; szerokość jezdni - 2x2,50m rodzaj nawierzchni - beton asfaltowy; nacisk na oś – 100 KN 3.2.2. Rodzaj technologii - Konstrukcja nawierzchni jezdni : warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - gr. 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - gr. 6 cm podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P - gr. 8 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 20cm wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją jezdni : wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0; E2=100 MPa; warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - gr. 10 cm; 3.2.3. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej,: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "behaton" kolor czerwony - gr. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 20cm wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją zjazdów: wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0; E2=100 MPa; warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa o gr. 10 cm; 3.2.4 Konstrukcja zjazdów z betonu asfaltowego warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - gr. 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - gr. 6 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 20cm wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją jezdni: wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0; E2=100 MPa; 3.2.5 Konstrukcja zjazdów z kruszywa łamanego warstwa ścieralna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o gr. 15 cm; wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją placów : wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1,0; E2=100 MPa; 3.2.5. Konstrukcja nawierzchni chodnika: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "behaton" kolor szary o gr. 8 cm ; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 5 cm; wymagania dotyczące podłoża bezpośrednio pod zasadniczą konstrukcją chodników: wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 0,98 3.2.6. Pobocze: mieszanka optymalna (piaskowo-glinowa) - gr. 10cm 3.2.7. Zieleń: humus o gr. 10 cm wraz z siewem mieszanką traw niskich –nawiązanie wraz z profilowaniem terenu przyległego bezpośrednio do realizowanej inwestycji 3.2. Zamawiający przewiduje zatrudnienie Inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.4. Ze względu na kolizję projektowanej drogi z istniejącym drzewostanem należy dokonać wycinki, drzew i zakrzaczeń. 3.5. Obramowania/elementy betonowe: Jezdnia nie będzie ograniczona elementami betonowymi tylko w miejscach zjazdów należy zastosować krawężnik betonowy najazdowy o wym. 15 x 22 x 100 cm a w miejscu chodnika krawężnik betonowy prosty o wym. 15 x 30 x 100 m. Chodnik oraz zjazdy do posesji od strony zieleni należy obramować obrzeżem betonowym o wym. 8 x 30 x 100 cm. W jednym miejscu należy wykonać prefabrykowany ściek podchodnikowy "korytkowy" wraz ze ściekiem skarpowym zgodnie z KPED kartą 01.31. Wszystkie elementy betonowe należy ustawić na ławie betonowej z betonu C 12/15 zgodnie z rysunkiem szczegóły konstrukcyjne. 3.5.1. Płyty ażurowe przewidziane po obu stronach jezdni na długości 35 m należy ułożyć zgodnie z dokumentacją techniczną. 3.6. Przepusty : 3.6.1. Przepusty poprzeczne przez drogę powiatową (PP): Wszystkie istniejące przepusty pod drogą należy rozebrać i na ich miejsce wybudować nowe przepusty Ø 600 mm z rur spiralnie karbowanych PEHD. Ścianki przepustu wykonać zgodnie z KPED kartą 03.95. Zasypka pod projektowane przepusty. zagęszczona wokół rury do wskaźnika zagęszczenia ID=0,98. Rzędne wlotu i wylotu przepustów wykonać zgodnie z profilem podłużnym – ( 1 przepust o Ø 600 i dł. 9,5 m ) 3.6.2. Przepusty pod zjazdami (P): Istniejące przepusty zachowane w kiepskim stanie należy rozebrać i w ich miejsce wykonać nowe przepusty Ø 400mm z rur spiralnie karbowanych PEHD. Można zastosować materiał z rozbiórki za zgoda Inspektora Nadzoru. Istniejące przepusty zachowane w dobrym stanie należy oczyścić i udrożnić oraz doprowadzić do odpowiednich rzędnych. Ścianki przepustu wykonać zgodnie z KPED kartą 03.95. Zasypka pod projektowane przepusty zagęszczona wokół rury do wskaźnika zagęszczenia ID=0,98. Rzędne wlotu i wylotu przepustów wykonać zgodnie profilem podłużnym. Nr przepustu Średnica mm Długość m 1 400 20 2 400 6,5 3 400 6,0 4 400 3,0 5 400 7,0 6 400 6,0 7 400 6,0 8 400 7,5 9 400 5,0 10 400 5,5 11 400 6,5 3.7. Peron i wiata autobusowa: Wzdłuż przystanku autobusowego należy wykonać peron o szerokości 2,0 m z kostki betonowej typu "behaton". Istniejącą wiatę autobusową należy przestawić na plac wykonany z kostki betonowej odsunięty od krawędzi jezdni drogi 2,5 m. Dwie nowe wiaty autobusowe należy umiejscowić zgodnie z dokumentacją techniczną. 3.8. Latarnia uliczna hybrydowa: Latarnia uliczna hybrydowa posiadająca dwa systemy solarno-wiatrowy - zaprojektowano 4 sztuki przy przejściu dla pieszych; podstawowe parametry : wysokość słupa ok. 8 m; materiał - ocynkowana stal; czas pracy lampy - min 10h/dzień; oprawa wykonana z aluminium i hartowanego szkła; źródło światła - PULM LED 30W; akumulator - 1 sztuka min 200 Ah/12V; moc panela - min 2 x 190W; turbina wiatrowa o mocy 250W i prędkości ładowania 2,5 m/s; kontroler zabezpieczenia przed przeładowaniem i rozładowaniem; włącznik zmierzchowo-programowalny; 3.9. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa się w sposób następujący: lp Opis Jedn. miary ilość 1. Roboty rozbiórkowe elementów dróg, chodników, przepustów, istniejących elementów wraz z transportem w miejsce wskazane przez Inwestora lub do utylizacji kpl 1 2. Karczowanie pni i korzeni wraz z utylizacją szt 6 3. Roboty ziemne m³ 1220 4. Elementy odwodnienia : Regulacja pionowa istniejących studni, zaworów szt 3 Przepusty rurowe z rur PEHD fi 400 wraz z wykonaniem robót ziemnych, ław, podsypek, zasypek, ścianek przepustu, Przep. 11 Przepusty rurowe z rur PEHD fi 600 wraz z wykonaniem robót ziemnych, ław, podsypek, zasypek, ścianek przepustu, Przep. 1 5. Podbudowy: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - jezdnia m² 2820 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta – jezdnia, krotność = 4 m² 820 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm - zjazdy m² 280 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m² 6436 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2, 5 MPa - grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm - jezdnia, zjazdy m² 4166 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - jezdnia, zjazdy m² 4119 Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P o gr. 4 cm (trasa główna) krotność = 2 m² 3680 6. Nawierzchnie Nawierzchnia z mieszanki optymalnej - grubość po zagęszczeniu, 10 cm - pobocze m² 465 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - chodnik m² 1465 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zjazdy m² 280 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość po zagęszczeniu 6 cm (trasa główna i zjazdy) m² 3690 Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość po zagęszczeniu 4 cm (trasa główna i zjazdy) m² 3640 7. Roboty wykończeniowe Oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu wraz z częściowa zmiana przebiegu m 650 Przestawienie wiaty autobusowej Szt. 1 Montaż wiaty autobusowej Szt. 2 Umocowanie płytami ażurowymi m 35 8. Elementy ulic: Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 m. 260 Krawężniki betonowe prosty o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 m 680 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej m 950 Ułożenie ścieków korytkowych wraz ze ściekiem skarpowym na ławie betonowej m 4 9. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm Szt. 1 Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 Szt. 1 Ustawienie znaku aktywnego D-6 Sign Flash Szt. 4 Przestawienie słupków i znaków drogowych Szt. 2 Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (linie cienkowarstwowe) m² 20 10. Zieleń drogowa: Humusowanie terenów z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm m² 1650 11. Inne : ustawienie latarni ulicznej hybrydowej Szt. 4 Zakres rzeczowy określa również dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ , w skład której wchodzi tabela elementów rozliczeniowych, dokumentacja techniczna. W przypadku kolizji zakresu robót lub wykonania należy dokonać uzgodnień z Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz Inwestorem w oparciu o poniższe dokumenty: 1. jako podstawowy – opis przedmiotu zamówienia - SIWZ 2. treść umowy 3. dokumentacja projektowa tabela elementów rozliczeniowych oraz dokumentacja techniczna 3.6. Technologia wykonania robót budowlanych zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3.7. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. w godzinach od 7.00 – 14.00 pok. 209. 3.8. Wszystkie nieścisłości i błędy ujawnione SIWZ na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Dla prawidłowego wykonania zamówienia wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. Nie dopuszcza się na etapie wykonania zadania powoływania się na niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, opisem SIWZ i dokumentacją techniczną i projektową, która służy jako materiał pomocniczy do ustalenia ceny ryczałtowej. 3.9. Jeżeli w dokumentacji tj. części opisowej projektu, na rysunkach, w specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.10. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót oraz uwzględniający zakończenie robót. **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 540029762-N-2019 z dnia: 2019-02-15 Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2019-02-19 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2019-02-22 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45000000, 45111000, 45111200, 45230000, 45233100, 45233120, 45233200, 45233300 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubuskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubuskie |