Przetarg 7700186 - Przebudowa budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża...

   
Analizuj Zamówienie 7700186 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-17
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża przy ul. Teatralnej 25 w Gorzowie Wielkopolskim w zakresie trzech toal
et dla osób z niepełnosprawnościami oraz drzwi głównych wejściowych do budynku.
Numer referencyjny: SSdsZP/252-14/20/KJ

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych oraz restauratorskich w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim w oparciu o opracowaną dokumentację projektową z podziałem na dwa zadania opisane poniżej.
Budynek, którego dotyczy przedmiot zamówienia wpisany jest do rejestru zabytków decyzją pod nr 449/98 z dnia 14.12.1998 r. (Budynek główny Dawnego Krajowego Domu Ubogich).
Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w dokumentacji projektowej z dnia 7 maja 2020 roku tj.
Na realizację przedmiotu zamówienia wydana została decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków nr WUA-V.4125.27.2020.NSB z dnia 10 lipca 2020 roku stanowiąca załącznik do SIWZ.
Zakres prac budowlanych obejmuje:
Zadanie 1 - Przebudowa pomieszczeń toalet na kondygnacjach: parter, +1, +2 w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa pomieszczeń toalet (damskich i męskich) na kondygnacjach: parter, +1, +2 w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25 na działce nr ewid. 2534 w obrębie 5-Śródmieście i wybudowanie toalet koedukacyjnych z uwzględnieniem potrzeb osób z wszelkimi niepełnosprawnościami wraz z wymianą instalacji.
Dla ww. przedsięwzięcia wydana została decyzja Pozwolenie na budowę Nr 349/20 z dnia 07.09.2020 r. stanowiąca załącznik do SIWZ.
Zakres robót obejmuje:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe, demontaż i naprawa uszkodzonych części obudowy szkieletowej ścian, demontaż instalacji sanitarnej (z wyłączeniem instalacji c.o.), demontaż istniejących drzwi, wykonanie przekuć w ścianach rozdzielających przedsionki, poszerzenie otworów drzwiowych w ścianie oddzielającej przedsionki od komunikacji, wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji, podłączenie kanałów wentylacyjnych, wykonanie (naprawa) warstw posadzkowych (izolacja wodna), wykonanie instalacji elektrycznych, wykonanie i wykończenie ścian działowych w technologii szkieletowej, wykonanie tynków (okładzin z płyt kartonowo – gipsowych) ścian, wykonanie posadzek (podkładów) – poziomowanie, wykonanie okładzin podłogowych, okładzin ściennych, sufitu podwieszonego i montaż oświetlenia, malowanie pomieszczeń, montaż drzwi, montaż urządzeń instalacyjnych i wyposażenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w dokumentacji projektowej z dnia 7 maja 2020 roku tj.:
1) projekt budowlany,
2) branżowy projekt wykonawczy,
3) przedmiary robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna),
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wykonane,
5) decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 10 lipca 2020 roku
6) decyzja Pozwolenie na budowę nr 349/20 z dnia 7 września 2020 roku
Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby uprawnionej – Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.

Zadanie 2 - Remont drzwi głównych wejściowych do budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego wejścia głównego wraz z naświetlem na elewacji południowej od strony dziedzińca oraz drzwi wewnętrznych w sposób umożliwiający automatyczne otwieranie drzwi w tym samym kierunku celem usunięcia barier architektonicznych i dostosowania wejścia do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, poprawę parametrów izolacyjności cieplnej, nieznaczne obniżenie poziomu posadzki przy ww. wejściu głównym w celu wyeliminowania istniejącej różnicy poziomów, tworzącej tzw. barierę architektoniczną w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25 na działce nr ewid. 2534 w obrębie 5-Śródmieście.
Dla ww. przedsięwzięcia wydana została decyzja Pozwolenie na budowę Nr 337/20 z dnia 28 sierpnia 2020 r. stanowiąca załącznik do SIWZ.
Prace konserwatorskie i restauratorskie obejmują:
- oczyszczenie elementów drewnianych drzwi i nadświetla ,
- demontaż elementów kutych,
- dezynfekcja drewna preparatem biobójczym, impregnacja,
- uzupełnienie ubytków w drewnie przez flekowanie i szpachlowanie,
- wykonanie napraw stolarskich,
- gruntowanie drewna preparatem o właściwościach biologicznie czynnych o przedłużonym działaniu,
- malowanie kilkakrotnie drewna z warunkiem konserwatorskim zastosowania historycznej kolorystyki określonej na podstawie badań w trakcie prac,
- okucia i mechanizmy – usunięcie wtórnych powłok zabezpieczających , oczyszczenie powierzchni, z zabrudzeń i odtłuszczeniu oraz naniesienie nowych powłok zabezpieczających i dekoracyjnych,
- wymiana okuć i mechanizmów współczesnych,
- elementy metalowe klamki, zawiasy, i inne elementy dekoracyjne, oczyszczenie powierzchni metalu z warstw malarskich oraz produktów korozji metalu metodami mechanicznymi, uzupełnienie ubytków metodami kowalskimi, naniesienie inhibitora korozji, naniesienie powłok zabezpieczających w kolorze czarnym z warunkiem konserwatorskim zastosowania historycznej kolorystyki określonej na podstawie badań w trakcie prac,
Roboty budowlane obejmują:
- naprawa tynków uszkodzonych w trakcie renowacji drzwi wejściowych,
- przemalowanie z zastosowaniem koloru występującego we wnętrzu i na zewnątrz obiektu,
- montaż oznakowania dla OzN,
- niwelacja różnicy wysokości z zastosowaniem podniesienia posadzki wewnętrznej,
- półautomatyczny system otwierania drzwi umożliwiający otwieranie drzwi za pomocą przycisków sterujących,
- instalacja napędu drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
- przebudowa drzwi wewnętrznych współczesnych w nawiązaniu kolorystycznym i materiałowym do obecnych,
Wymagania Zamawiającego:

Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ tj. :
1) projekt budowlany,
2) przedmiary robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna),
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wykonane,
4) decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 10 lipca 2020 roku
5) decyzja Pozwolenie na budowę nr 337/20 z dnia 28 sierpnia 2020 roku

Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby uprawnionej – Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.


Zamawiający wymaga, aby pracami konserwatorskimi kierowała lub je samodzielnie wykonywała osoba spełniająca wymagania, o których mowa w art. 37a, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.) tj.:
1. Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust.
2. W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
- oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2.

Zamawiający nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem prac konserwatorskich i restauratorskich, a w toku tych prac na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby przekaże Miejskiemu Konserwatorowi Zabytków w Gorzowie Wielkopolskim:
- imię, nazwisko i adres ww. osoby,
- dokumenty potwierdzające spełnienie przez tę osobę wymagań, o których mowa w 37a, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.),
- oświadczenia ww. osoby o przyjęciu przez tę osobę obowiązku kierowania tymi pracami albo samodzielnego ich wykonania.


Wykonawca opracuje w 2 egz. dokumentację powykonawczą zadania nr 1 oraz zadania nr 2 , na którą będą składały się m.in:
- rysunki detali;
- projekt organizacji i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy;
- instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem oraz instrukcję postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia;
- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wszystkich robót, opracowana na aktualnym planie sytuacyjno – wysokościowym, pokolorowanym, z wyliczeniem ilości wszystkich robót wykonanych w ramach Kontraktu ( jeśli takowa będzie potrzebna );
- pozwolenia na budowę wraz z załączoną dokumentacją projektową (dotyczy wszystkich robót );
- warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, wszelkie inne pozwolenia urzędowe związane z realizacją robót;
- dziennik budowy;
- protokoły odbiorów częściowych i końcowych – protokoły z prób rozruchowych;
- protokoły pomiarowe i świadectwa kontroli jakości;
- receptury i ustalenia technologiczne;
- rysunki i opisy uwiarygodnione przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru – operaty geodezyjne i książka obmiarów;
- geodezyjne pomiary powykonawcze;
- dziennik montażu;
- aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) , certyfikaty materiałów i urządzeń;
- instrukcje obsługi urządzeń ( DTR );
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, WZZT, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami (na podstawie oświadczeń kierowników robót branżowych);
- oświadczenie kierownika budowy o doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren – a także, w razie korzystania, ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu;
- karty gwarancyjne urządzeń technicznych i elementów budowlanych (z warunkami gwarancji);
- karty katalogowe urządzeń;
- kontrakt zawarty z Wykonawcą oraz inne kontrakty wykonawcze zawierane przez Inwestora;
- ekspertyzy;
- powiadomienia odpowiednich instytucji wynikające z Prawa Budowlanego;
Koszty wynikające z powyższego należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia.
W trakcie trwania robót budowlanych budynek będzie czynny.

Zamawiający ustala wizje lokalną z wykonawcami w celu zapoznana się z miejscem realizacji zamówienia na dzień 25 września 2020 r. godz. 12.00, budynek Rektoratu, ul. Teatralna 25. Zamawiający jednocześnie informuje, iż w trakcie spotkania będzie sporządzona lista obecności.


Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez:
- w zakresie zadania nr 1: co najmniej 1 osobę realizujące czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz 1 osobę w zakresie branży sanitarnej zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
- w zakresie zadania nr 2: co najmniej 1 osobę realizującą czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę
2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu informację na temat osób zatrudnionych na Umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia.
3) Wykonawca jest zobowiązany w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa w pkt 1) są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy;
4) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.);
5) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 1) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 4) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1) na podstawie umowy o pracę;

Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlane.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa pomieszczeń toalet na kondygnacjach: parter, +1, +2 w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25.
Zadanie 1 - Przebudowa pomieszczeń toalet na kondygnacjach: parter, +1, +2 w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa pomieszczeń toalet (damskich i męskich) na kondygnacjach: parter, +1, +2 w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25 na działce nr ewid. 2534 w obrębie 5-Śródmieście i wybudowanie toalet koedukacyjnych z uwzględnieniem potrzeb osób z wszelkimi niepełnosprawnościami wraz z wymianą instalacji. Dla ww. przedsięwzięcia wydana została decyzja Pozwolenie na budowę Nr 349/20 z dnia 07.09.2020 r. stanowiąca załącznik do SIWZ. Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe i demontażowe, demontaż i naprawa uszkodzonych części obudowy szkieletowej ścian, demontaż instalacji sanitarnej (z wyłączeniem instalacji c.o.), demontaż istniejących drzwi, wykonanie przekuć w ścianach rozdzielających przedsionki, poszerzenie otworów drzwiowych w ścianie oddzielającej przedsionki od komunikacji, wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji, podłączenie kanałów wentylacyjnych, wykonanie (naprawa) warstw posadzkowych (izolacja wodna), wykonanie instalacji elektrycznych, wykonanie i wykończenie ścian działowych w technologii szkieletowej, wykonanie tynków (okładzin z płyt kartonowo – gipsowych) ścian, wykonanie posadzek (podkładów) – poziomowanie, wykonanie okładzin podłogowych, okładzin ściennych, sufitu podwieszonego i montaż oświetlenia, malowanie pomieszczeń, montaż drzwi, montaż urządzeń instalacyjnych i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w dokumentacji projektowej z dnia 7 maja 2020 roku

Część nr: 2 Nazwa: Remont drzwi głównych wejściowych do budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego wejścia głównego wraz z naświetlem na elewacji południowej od strony dziedzińca oraz drzwi wewnętrznych w sposób umożliwiający automatyczne otwieranie drzwi w tym samym kierunku celem usunięcia barier architektonicznych i dostosowania wejścia do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, poprawę parametrów izolacyjności cieplnej, nieznaczne obniżenie poziomu posadzki przy ww. wejściu głównym w celu wyeliminowania istniejącej różnicy poziomów, tworzącej tzw. barierę architektoniczną w budynku Rektoratu Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25 na działce nr ewid. 2534 w obrębie 5-Śródmieście. Dla ww. przedsięwzięcia wydana została decyzja Pozwolenie na budowę Nr 337/20 z dnia 28 sierpnia 2020 r. stanowiąca załącznik do SIWZ. Prace konserwatorskie i restauratorskie obejmują: -oczyszczenie elementów drewnianych drzwi i nadświetla , - demontaż elementów kutych, - dezynfekcja drewna preparatem biobójczym, impregnacja, - uzupełnienie ubytków w drewnie przez flekowanie i szpachlowanie, - wykonanie napraw stolarskich, - gruntowanie drewna preparatem o właściwościach biologicznie czynnych o przedłużonym działaniu, - malowanie kilkakrotnie drewna z warunkiem konserwatorskim zastosowania historycznej kolorystyki określonej na podstawie badań w trakcie prac, - okucia i mechanizmy – usunięcie wtórnych powłok zabezpieczających , oczyszczenie powierzchni, z zabrudzeń i odtłuszczeniu oraz naniesienie nowych powłok zabezpieczających i dekoracyjnych, - wymiana okuć i mechanizmów współczesnych, - elementy metalowe klamki, zawiasy, i inne elementy dekoracyjne, oczyszczenie powierzchni metalu z warstw malarskich oraz produktów korozji metalu metodami mechanicznymi, uzupełnienie ubytków metodami kowalskimi, naniesienie inhibitora korozji, naniesienie powłok zabezpieczających w kolorze czarnym z warunkiem konserwatorskim zastosowania historycznej kolorystyki określonej na podstawie badań w trakcie prac, Roboty budowlane obejmują: - naprawa tynków uszkodzonych w trakcie renowacji drzwi wejściowych, - przemalowanie z zastosowaniem koloru występującego we wnętrzu i na zewnątrz obiektu, - montaż oznakowania dla OzN, - niwelacja różnicy wysokości z zastosowaniem podniesienia posadzki wewnętrznej, - półautomatyczny system otwierania drzwi umożliwiający otwieranie drzwi za pomocą przycisków sterujących, - instalacja napędu drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - przebudowa drzwi wewnętrznych współczesnych w nawiązaniu kolorystycznym i materiałowym do obecnych, Wymagania Zamawiającego: Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ tj. : 1) projekt budowlany, 2) przedmiary robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna), 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wykonane, 4) decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 10 lipca 2020 roku 5) decyzja Pozwolenie na budowę nr 337/20 z dnia 28 sierpnia 2020 roku Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby uprawnionej – Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający wymaga, aby pracami konserwatorskimi kierowała lub je samodzielnie wykonywała osoba spełniająca wymagania, o których mowa w art. 37a, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.) tj.: 1. Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada: 1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub 2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie - oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. Zamawiający nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem prac konserwatorskich i restauratorskich, a w toku tych prac na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby przekaże Miejskiemu Konserwatorowi Zabytków w Gorzowie Wielkopolskim: - imię, nazwisko i adres ww. osoby, - dokumenty potwierdzające spełnienie przez tę osobę wymagań, o których mowa w 37a, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.), - oświadczenia ww. osoby o przyjęciu przez tę osobę obowiązku kierowania tymi pracami albo samodzielnego ich wykonania.
branża Budowlana - obiekty, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty użyteczności publicznej, okna, drzwi
kody CPV 45110000, 45212350, 45214400, 45232460, 45300000, 92522200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , obiekty użyteczności publicznej , okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10427073 2024-05-11
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie dokumentacji projektowej prac remontowo- konserwatorskich i przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie objętym dokumentacją, kościoła filialnego p.w. Matki Bożej Różańco...
10492412 2024-05-14
godz. 09:00
Pomorskie „Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa obiektów w placówce S...
10484413 2024-05-16
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” Przedmiotem zamówienia jest przygot...
10428907 2024-05-16
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych w Czaplinku w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynków public...
10491555 2024-05-17
godz. 12:00
Lubuskie ABM.1.2024 Wymiana drewnianej stolarki okiennej w dwóch lokalach mieszkalnych administrowanych przez ABM w Zielonej Górze: ul. Chrobrego 38/4, ul. Głowackiego 7/7 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA...
10459879 2024-05-18
godz. 00:00
Małopolskie Zlecę prace konserwatorskie - Kraków Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy konserwatorów do polichromi. Konserwacja stolarki okiennej oraz elementów ołtarzy. Pr...
10487924 2024-05-27
godz. 09:00
Lubuskie Prace konserwatorsko-restauratorskie przy emporze muzycznej oraz prospekcie organowym w kościele pw. św. Anny w Broniszowie. dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
10489673 2024-05-27
godz. 10:00
Wielkopolskie WYKONANIE PRAC KONSERWATORSKICH Modernizacja obiektu i jego elementów, wraz z programem prac remontowo - konserwatorskimi oraz wytycznymi wzmocnień i napraw Przedmiotem zamówienia jest wy...
10490836 2024-05-27
godz. 12:00
Pomorskie Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w kościele parafialnym pw. Św. Apostołów Szymona i Judy Tadeusza w ramach projektu pt. Prace konserwatorskie i restauratorskie w ...
10480701 2024-05-29
godz. 12:00
Małopolskie Rewitalizacja zabytkowego budynku kościoła parafialnego p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Minodze.