Przetarg 11500074 - Promocja siatki połączeń Lotniska Warszawa-Radom w...

   
Analizuj Zamówienie 11500074
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-18
przedmiot ogłoszenia
Promocja siatki połączeń Lotniska Warszawa-Radom w liniach lotniczych oraz u touroperatorów na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika lotniczegoz Lotniska Warszawa-Radom

Przedmiote
m zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.Wspólne działania mogą pojawić się w następujących obszarach:• Kampanie promocyjne w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;• Kampanie performance marketingowe ukierunkowane na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;• Kreacja i produkcja materiałów reklamowych – opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;• Organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.
Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 1 – Realizacja działań marketingowych na rynku tureckim w kurortach Lara, Belek, Okurcalar, Obagol, Konyaalti Przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.Wspólne działania mogą pojawić się w następujących obszarach:• Kampanie promocyjne w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;• Kampanie performance marketingowe ukierunkowane na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;• Kreacja i produkcja materiałów reklamowych – opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;• Organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 2 – Realizacja działań marketingowych na rynku tureckim w prowincji Antalya Przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.Wspólne działania mogą pojawić się w następujących obszarach:• Kampanie promocyjne w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;• Kampanie performance marketingowe ukierunkowane na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;• Kreacja i produkcja materiałów reklamowych – opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;• Organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.

Część zamówienia: LOT-0007 Część nr 3 –Realizacja działań marketingowych na rynku greckim w regionie Epir Przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.Wspólne działania mogą pojawić się w następujących obszarach:• Kampanie promocyjne w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;• Kampanie performance marketingowe ukierunkowane na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;• Kreacja i produkcja materiałów reklamowych – opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;• Organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.

Część zamówienia: LOT-0008 Część nr 4 – Realizacja działań marketingowych na rynku greckim w kurorcie Kanali Przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.Wspólne działania mogą pojawić się w następujących obszarach:• Kampanie promocyjne w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;• Kampanie performance marketingowe ukierunkowane na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;• Kreacja i produkcja materiałów reklamowych – opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;• Organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.

Część zamówienia: LOT-0009 Część nr 5 – Realizacja działań marketingowych na rynku hiszpańskim w regionie Katalonii Przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.Wspólne działania mogą pojawić się w następujących obszarach:• Kampanie promocyjne w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;• Kampanie performance marketingowe ukierunkowane na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;• Kreacja i produkcja materiałów reklamowych – opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;• Organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.

Część zamówienia: LOT-0010 Część nr 6 – Realizacja działań marketingowych na rynku włoskim w regionie Lacjum Przedmiotem zamówienia jest promocja siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych należących do przewoźnika lotniczego oraz touroperatorów. Działania te będą realizowane na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika i touroperatorów z Lotniska Warszawa-Radom, zapewniając wzrost liczby pasażerów.Wspólne działania mogą pojawić się w następujących obszarach:• Kampanie promocyjne w mediach elektronicznych (internet, social media), outdoor, prasa, radio i telewizja, mające na celu budowanie świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom;• Kampanie performance marketingowe ukierunkowane na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe;• Kreacja i produkcja materiałów reklamowych – opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe lotniska;• Organizacja wydarzeń marketingowych i PR, takich jak spotkania z mediami, eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00678606-2025 z dnia: 2025-10-15
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 610861-2025 Główny powód zmiany : Korekta publikującego Opis : Zamawiający zmienił termin składania i otwarcia ofert z 17/10/2025 na 24/10/2025 r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-24 10:00
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79341400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się