Przetarg - Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków...

   
Analizuj Zamówienie 2455107 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-10-15
przedmiot ogłoszenia
Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
2007-2013, w tym:
zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji,
zadanie C - Specjalista ds. finansowych.
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.efs.gov.pl), w tym:
1.1. ZADANIE A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.1.1. Zadania realizowane przez kierownika projektu:
- przeszkolenie lub zapewnienie przeszkolenia kadry z zakresu zasady równości płci w projekcie,
- zapewnianie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji projektu jak również po jego realizacji,
- nadzór nad rekrutacją,
- odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną projektu, realizację celów i wskaźników projektu,
- dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów i wskaźników projektu,
- wdrażanie działań ewaluacyjnych;
- opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć zgodnego z planem pracy szkoły,
dowozami uczniów uzgodnionego z dyrektorem szkoły.
- organizacja zajęć,
- zatwierdzenie planów zajęć;
- nadzór nad przebiegiem zajęć i nad prawidłowym ich dokumentowaniem;
- hospitowanie zajęć;
- bieżąca pomoc uczestnikom projektu;
- bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły;
- prowadzenie korespondencji i rozmów z rodzicami uczniów;
- prowadzenie biura projektu;
- pomoc w przygotowaniu zamówień publicznych.;
- analiza budżetu;
- przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i
promocji:
a) 1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym
projektem,
b) ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie),
c) 3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w
ramach zajęć Jak się uczyć?,
d) 3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników,
e) 2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników
projektu.
- nadzór nad przebiegiem wycieczki;
- organizacja i poprowadzenie Festiwalu Nauki;
- piecza nad ochroną danych osobowych,
- dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i
urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
- przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone
zajęcia,
- nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji
Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w
dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- uzgadnianie z Instytucją Pośredniczącą i przekazywanie jej w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie,
- wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o
obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu,
dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych i bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu,
- współudział w sporządzaniu załączników do wniosku o płatność,
- sporządzanie formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
- przygotowanie zaplecza technicznego projektu w tym nadzór nad instalacją zakupionego sprzętu
laboratoryjnego i jego zabezpieczenie,
- codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji całego projektu.
- śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w
celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i Unii Europejskiej,
- opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- zatwierdzanie list płac; sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym;
- przygotowanie i uporządkowanie oryginałów dokumentacji oraz przekazanie jej do archiwum Gminy a kopii do archiwum szkoły.
- sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 4 godziny tygodniowo będzie dyżurował kierownik projektu. W miesiącu kierownik musi przepracować minimum 60 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych.
1.2. ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji - Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i posiadać ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.2.1. Zadania realizowane przez Asystent ds. technicznych i promocji projektu:
- opracowywanie sprawozdania z ewaluacji osiągnięć uczestników projektu,
- codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu,
- przygotowanie ankiet ewaluacyjnych i oceniających,
- nadzór nad wydawaniem posiłków dla uczniów w czasie zajęć projektowych,
- aktualizacja formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
- bieżąca pomoc uczestnikom projektu;
- prowadzenie biura,
- organizacja zaopatrzenia,
- opisywanie faktur;
- pomoc w przygotowaniu sprawozdań merytorycznych;
- wykonanie projektów materiałów promocyjnych i organizacja ich montażu;
- przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu
rekrutacji, nadzór nas przygotowaniem formularzy rekrutacyjnych zgodnie z wytycznymi
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu,
- zebranie deklaracji od uczestników projektu i ich rodziców;
- zredagowanie i umieszczenie artykułów informujących o projekcie, jego przebiegu i zakończeniu na stronie www szkoły, Gminy Sulechów, w Biuletynie Informacyjnym Gminy, szkolnej gazetce i gazetach lokalnych;
- oznakowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
- opracowanie projektu dziennika zajęć;
- przygotowanie formularzy i dokumentowanie przebiegu projektu;
- organizacja wycieczki i Festiwalu Nauki;
- opracowanie i zamówienie certyfikatu Młody Chemik i Fizyk;
- uporządkowanie dokumentacji projektowej;
- opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji;
- przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z kierownikiem projektu:
a) 1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym projektem,
b) ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie)
c) 3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w
ramach zajęć Jak się uczyć?
d) 3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich
uczestników
e) 2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu
- wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika projektu,
- sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował asystent ds. technicznych i promocji. W miesiącu asystent ds. technicznych i promocji musi przepracować minimum 50 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych.
1.3. ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi doświadczenie.
1.3.1. Zadania realizowane przez Specjalista ds. finansowych projektu:
- weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków.
- współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu.
- bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności.
- sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /części finansowej/, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp.
- sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej.
- udzielanie bieżących informacji Zleceniodawcy, personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym.
- zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji.
- sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
- sporządzanie wniosków płatniczych,
- finansowe rozliczanie każdej otrzymanej transzy;
- sporządzanie listy płac z tytułu zawartych umów,
- sporządzanie w trakcie i na koniec projektu finansowego sprawozdania rozliczającego dotację;
- prowadzenie korespondencji finansowej;
- analiza budżetu projektu,
- wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował specjalista ds. płac. W miesiącu specjalista ds. finansowych musi przepracować minimum 40 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych.
2. Celem projektu jest realizacja programu rozwoju Gimnazjum nr 2 wśród 80 uczniów poprzez podniesienie jakości i skuteczności nauczania z przedmiotów matematyka, fizyka i chemia w latach 2012-2014.
3. Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 i znajdować się będzie w szkole z dostępem do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu oraz kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze.
4. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A - Kierownik projektu.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.1.1.Zadania realizowane przez kierownika projektu:
-przeszkolenie lub zapewnienie przeszkolenia kadry z zakresu zasady równości płci w projekcie,
-zapewnianie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji projektu jak również po jego realizacji,
- nadzór nad rekrutacją,
-odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną projektu, realizację celów i wskaźników projektu,
-dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów i wskaźników projektu,
- wdrażanie działań ewaluacyjnych;
-opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć zgodnego z planem pracy szkoły,
dowozami uczniów uzgodnionego z dyrektorem szkoły.
-organizacja zajęć,
-zatwierdzenie planów zajęć;
- nadzór nad przebiegiem zajęć i nad prawidłowym ich dokumentowaniem;
- hospitowanie zajęć;
-bieżąca pomoc uczestnikom projektu;
-bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły;
-prowadzenie korespondencji i rozmów z rodzicami uczniów;
-prowadzenie biura projektu;
-pomoc w przygotowaniu zamówień publicznych.;
-analiza budżetu;
-przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i
promocji:
a)1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym
projektem,
b)ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie),
c)3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w ramach zajęć Jak się uczyć?,
d)3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich uczestników,
e)2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu.
-nadzór nad przebiegiem wycieczki;
-organizacja i poprowadzenie Festiwalu Nauki;
-piecza nad ochroną danych osobowych,
-dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
-przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia,
-nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-uzgadnianie z Instytucją Pośredniczącą i przekazywanie jej w formie pisemnej informacji o
dokonywanych zmianach w projekcie,
-wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu,
dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych i bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu,
-współudział w sporządzaniu załączników do wniosku o płatność,
-sporządzanie formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
-przygotowanie zaplecza technicznego projektu w tym nadzór nad instalacją zakupionego sprzętu laboratoryjnego i jego zabezpieczenie,
-codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji całego projektu.
-śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i Unii Europejskiej,
-opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- zatwierdzanie list płac; sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym;
-przygotowanie i uporządkowanie oryginałów dokumentacji oraz przekazanie jej do archiwum Gminy a kopii do archiwum szkoły.
-sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 4 godziny tygodniowo będzie dyżurował kierownik projektu. W miesiącu kierownik musi przepracować minimum 60 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B - Asystent ds. technicznych i promocji.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji - Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i posiadać ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.2.1.Zadania realizowane przez Asystent ds. technicznych i promocji projektu:
-opracowywanie sprawozdania z ewaluacji osiągnięć uczestników projektu,
-codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu,
-przygotowanie ankiet ewaluacyjnych i oceniających,
-nadzór nad wydawaniem posiłków dla uczniów w czasie zajęć projektowych,
-aktualizacja formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
-bieżąca pomoc uczestnikom projektu;
-prowadzenie biura,
-organizacja zaopatrzenia,
-opisywanie faktur;
-pomoc w przygotowaniu sprawozdań merytorycznych;
-wykonanie projektów materiałów promocyjnych i organizacja ich montażu;
-przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nas przygotowaniem formularzy rekrutacyjnych zgodnie z wytycznymi
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu,
-zebranie deklaracji od uczestników projektu i ich rodziców;
-zredagowanie i umieszczenie artykułów informujących o projekcie, jego przebiegu i zakończeniu na stronie www szkoły, Gminy Sulechów, w Biuletynie Informacyjnym Gminy, szkolnej gazetce i gazetach lokalnych;
-oznakowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
-opracowanie projektu dziennika zajęć;
-przygotowanie formularzy i dokumentowanie przebiegu projektu;
-organizacja wycieczki i Festiwalu Nauki;
-opracowanie i zamówienie certyfikatu Młody Chemik i Fizyk;
-uporządkowanie dokumentacji projektowej;
-opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji;
-przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z kierownikiem projektu:
a)1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym
projektem,
b)ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie)
c)3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w
ramach zajęć Jak się uczyć?
d)3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich
uczestników
e)2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników projektu
- wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika projektu,
-sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował asystent ds. technicznych i promocji. W miesiącu asystent ds. technicznych i promocji musi przepracować minimum 50 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi doświadczenie.
1.3.1.Zadania realizowane przez Specjalista ds. finansowych projektu:
-weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków.
-współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu.
-bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności.
-sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /części finansowej/, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp.
-sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej.
-udzielanie bieżących informacji Zleceniodawcy, personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym.
-zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji.
-sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
-sporządzanie wniosków płatniczych,
-finansowe rozliczanie każdej otrzymanej transzy;
-sporządzanie listy płac z tytułu zawartych umów,
-sporządzanie w trakcie i na koniec projektu finansowego sprawozdania rozliczającego dotację;
-prowadzenie korespondencji finansowej;
-analiza budżetu projektu,
-wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował specjalista ds. płac. W miesiącu specjalista ds. finansowych musi przepracować minimum 40 godzin. Biuro znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Praca
podbranża usługi księgowe
kody CPV 79421000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe