Zlecenie 6716765 - Projekt interdyscyplinarny "Zaprojektowanie i...
(zakończone) | Zamówienie 6716765|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2019-04-19 |
przedmiot zlecenia | Projekt interdyscyplinarny "Zaprojektowanie i konstrukcja skutera elektrycznego" Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu oraz konstrukcji skutera elektrycznego realizowana w grupie polsko-niemieckich uczestników w ramach realizacji projektu pn.: ,,Razem dla pogranicza – poprawa infrastruktury edukacyjnej i rozwój transgranicznych kompetencji”. Cel zamówienia Zaprojektowanie i konstrukcja skutera elektrycznego Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu oraz konstrukcji skutera elektrycznego realizowana w grupie polsko-niemieckich uczestników w ramach realizacji projektu pn.: ,,Razem dla pogranicza – poprawa infrastruktury edukacyjnej i rozwój transgranicznych kompetencji”. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) zaprojektowanie skutera elektrycznego (autorski projekt), 2) konstrukcja skutera elektrycznego, na którą składa się: a. zakup niezbędnego zestawu elementów do wykonania skutera elektrycznego na podstawie stworzonego projektu, b. budowa skutera elektrycznego, czyli montaż wszystkich elementów skutera (wykonany w rzeczywistych wymiarach), 3) wykonanie testów sprawdzających wykonanego skutera elektrycznego, (m.in. poprzez wykonanie 3 jazd próbnych i badanie napędu), 4) prezentacja skutera elektrycznego na spotkaniu podsumowującym realizację projektu interdyscyplinarnego. Polsko-niemieccy uczniowie (tzn. młodzież z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego „Elektryk” w Nowej Soli oraz młodzież niemiecka) współuczestniczą we wszystkich pracach realizacji projektu interdyscyplinarnego. |
branża | Motoryzacja |
podbranża | pojazdy jednośladowe, quady |
kody CPV | 34421000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubuskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubuskie |