Zlecenie 8449986 - POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Zamawiający wszczyna postępowanie...

   
Zamówienie 8449986 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-08
przedmiot zlecenia
POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie Zapytania ofertowego, zwane dalej „Postępowaniem”. 2. Do niniej
szego Zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 3. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia realizowane jest w oparciu o zasadę konkurencyjności zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” 4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przedmiot zamówienia stanowi integralną całość i nie może zostać podzielony na części. Na wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wykonania prac, a także przeprowadzenia odpowiednich badań i pomiarów. Wykonawca odpowiedzialny będzie za osiągnięcie efektu końcowego oraz udzielenie gwarancji na całość wykonanych prac oraz zapewnienie odpowiedniego czasu reakcji serwisu na zgłoszone usterki. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania ofertowego oraz wycofania Zapytania ofertowego w każdym czasie. 8. Zamawiający informuje, że przez sformułowane „Wykonawca” bądź „Oferent” rozumie osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia będącego wynikiem Postępowania, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia będącego wynikiem Postępowania. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu umowy Podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania jak za własne. 10. Tam gdzie w Zapytaniu ofertowym oraz pozostałych dokumentach Postępowania zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z przepisami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Wykonaniu instalacji elektrycznej hali produkcyjnej Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Roboty branży elektroenergetycznej związane z doprowadzeniem zasilania do hali produkcyjnej II. Roboty branży elektroenergetycznej związane z wyposażeniem hali w instalację elektroenergetyczną 1. Instalacja odgromowa 2. Rozdzielnice oddziałowe i wyposażenie 3. Zasilanie zestawów gniazd 400V i 230V oraz linii produkcyjnej 4. Oświetlenie wewnętrzne 5. Pomiary i badania odbiorcze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Przedmiar robót, znajduje się w Załączniku nr 1. 2. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz. U. Z 2014 r. poz. 121 ze zm.). 4. Umowa z wyłonionym Wykonawcą będzie zawierana w formie pisemnej. 5. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich, kompletny. 6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego Dodatkowe kody: 45000000-7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45315500-3 Instalacje średniego napięcia 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 7. Gwarancja i rękojmia za wady: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia, w szczególności wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. 2) Termin gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane ustala się na okres minimum 60 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu bezusterkowego Odbioru końcowego. 3) Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót, 4) Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi za wady fizyczne. Termin liczony będzie: a) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót lub w dniu następnym, licząc od daty potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu Umowy. b) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji oraz z tytułu rękojmi także po okresie określonym przez Wykonawcę, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 5) Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wad przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Oferent zobowiązany jest do: 1) Wykonania Przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym. 2) Zapewnienia odpowiednich zasobów do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym oraz załącznikach. 3) W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia Podwykonawcom, odpowiadać za ich działania jak za własne. 4) Zapewnienia czasu reakcji serwisu (podjęcie naprawy od momentu zgłoszenia) w nieprzekraczalnym terminie 12 godzin od zgłoszenia. TERMIN REALIZACJI UMOWY Termin realizacji zamówienia: 31.12.2021 r, w tym: I. Roboty branży elektroenergetycznej związane z doprowadzeniem zasilania do hali produkcyjnej: do 15.11.2021 r. II. Roboty branży elektroenergetycznej związane z wyposażeniem hali w instalację elektroenergetyczną: 31.12.2021 r. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Grill-Impex Polska Spółka z organiczną odpowiedzialnością Kaszewiec 5 06-230 Różan Działka ewidencyjna nr: 141107_5.0007.4/1 OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Proponowaną cenę należy przedstawić w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). 2. Cena ofertowa musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w Zapytaniu ofertowym. 3. Wartość oferty musi zostać przedstawiona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku jako wartość netto i wartość brutto. 4. Wartość oferty będzie obowiązywała przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy. 5. W przypadku podania jakichkolwiek kwot w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu składania ofert, określonym w pkt VII.4 niniejszego Zapytania Ofertowego. 6. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.10.2021 do godziny 24:00 pocztą elektroniczną (zeskanowana podpisana oferta) na adres michal.prusinski@grill-impex.com.pl lub złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem (w formie papierowej) w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie na adres: Grill-Impex Polska Spółka z organiczną odpowiedzialnością, Kaszewiec 5, 06-230 Różan Z dopiskiem na kopercie: „Oferta na wykonanie instalacji elektrycznej hali produkcyjnej” 5. Oferta powinna mieć kolejno ponumerowane strony. 6. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. 7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i będą zniszczone protokolarnie. 8. Dodatkowych informacji na temat Projektu udziela Pan Michał Prusiński tel. 799031655, e-mail: michal.prusinski@grill-impex.com.pl 9. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”. 10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a w stosunku do złożonych dokumentów i oświadczeń wyjaśnienia, uzupełnienia i poprawienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Brak uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia, poprawienia na wezwanie Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 11. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. 12. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. 13. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 14. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z Zapytaniem ofertowym Formularz ofertowy oraz wszelkie wymagane postanowieniami Zapytania ofertowego oświadczenia i dokumenty, w tym dokumenty wymagane do oceny w kryteriach oceny ofert, a także jeżeli zostało udzielone – pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. Wszelkie zmiany treści Zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawców stają się integralną częścią Zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców. 17. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 18. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. 19. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w Załączniku "Zapytanie ofertowe nr 2/10/2021"
branża Energoelektryczna
podbranża instalacje wewnętrzne
kody CPV 45000000, 45100000, 45315300, 45315500, 45315600, 45317000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374993 2024-04-11
godz. 11:00
Mazowieckie Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów – 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.17.2024 Część 1: Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustos...
10371377 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonywanie robót w branży elektrycznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta Żyrardów oraz w lokalach gminnych mieszczących si...
10417639 2024-04-15
godz. 00:00
Śląskie Naprawa układu SZR wraz ze sterowaniem w budynku Delegatury Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Bielsku Białej.
10278472 2024-04-16
godz. 09:00
Śląskie „Remont pokrycia dachów oraz wymiana instalacji odgromowej w budynkach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworznie, przy ul. Promiennej 65” Przedmiotem zamówienia jest ...
10383858 2024-04-17
godz. 09:30
Zachodniopomorskie Przebudowa części instalacji elektrycznej w zakresie rozdzielni głównej i wewnętrznych linii zasilających dla części wspólnej budynku, wykonanie instalacji elektrycznej z zakresu pr...
10398447 2024-04-17
godz. 10:45
Wielkopolskie Wymiana instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - bud. Lipowa 6A w Rawiczu Zadanie nr 2 - bud. Sucharskiego 5 ...
10402597 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Projekt i wykonanie instalacji uziemienia wraz z połączeniami wyrównawczymi nieuziemionych urządzeń i elementów metalowych na 10 obiektach RPZ Zadanie 1 projekt i wykonanie instalacji ...
10428858 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie „Remonty lokali mieszkalnych (pustostany) w budynkach mieszkalnych” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu remontów lokali mieszkalnych komunalnych i socjalnych...
10452201 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie Przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej w zakresie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od por...
10485720 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie wykonanie doposażenia w wyłącznik główny prądu p.poż budynku z częścią mieszkalną oraz lokalami usługowymi przy ul. Św. Bonifacego 92, będącego w zasobach Administracji Osiedl...