Przetarg 11549963 - „Pełnienie usługi zimowego utrzymania dróg, chodników...

   
Analizuj Zamówienie 11549963
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-13
przedmiot ogłoszenia
„Pełnienie usługi zimowego utrzymania dróg, chodników oraz parkingów i placów będących własnością Gminy Przemyśl w sezonie 2025/2026”

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi
w zakresie zimowego utrzymania dróg, chodników oraz parkingów gminnych w sezonie zimowym 2025/2026. Część I – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Nehrybka i Pikulice Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg przy pomocy pługa, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszorstniającego (mieszanka piasku z solą). Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w strawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 1. Wykonawca zapewni odśnieżanie parkingów i placów gminnych w obrębie: cmentarzy, remiz strażackich, szkół, oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W skład usługi wchodzi również usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Odcinki dróg proste i równe nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu.3. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp. podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 30 m przed i po w/w elementach dróg chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości.4. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni.5. Wykonawca będzie dysponował sprzętem we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszorstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej.6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsce do składowania materiału uszorstniającego oraz sprzętu, którym będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań.7. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do dysponowania odpowiednią ilością sprzętu. 8. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) być wyposażone w urządzenia wysyłające żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2013 r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 w/w rozporządzenia.9. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, musi dysponować minimum następującym zestawem sprzętowym niezbędnym do prowadzenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg:a) Część I – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Nehrybka i Pikulice• Pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką – 1 szt. • Pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników – 1 szt. 10. Potwierdzeniem spełnienia zasobów sprzętowych będzie przedstawienie wykazu zgodnie z zał. Nr 10 do niniejszego postępowania przetargowego.11. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania dróg gminnych, parkingów oraz placów: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 50 KM z pługiem i piaskarką, koparko – spycharka z pługiem wraz z samochodem ciężarowym z zamontowaną piaskarką oraz samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką.12. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania chodników: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 KM oraz nie większej niż 80 KM z pługiem i piaskarką. 13. Przed podpisaniem umowy Gmina zastrzega sobie prawo kontroli zgodności sprzętu ze złożonym załącznikiem.14. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić usług, powinien zawiadomić o tym fakcie zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania. 15. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach, na polecenie zamawiającego może przeprowadzić usługę zimowego utrzymania dróg poza wyznaczonym rejonem. Przy wystąpieniu powyższej sytuacji będą miały zastosowanie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu określone niniejszą umową. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej gotowości sprzętowej do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia umowy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (dni powszednie, niedziele i święta). Przez pełną gotowość sprzętową należy rozumieć, przygotowanie sprzętu przez Wykonawcę w taki sposób, aby na telefoniczne wezwanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca rozpoczął świadczenie usługi Zimowego Utrzymania Dróg, w okresie nie dłuższym niż 40 min. od wezwania.17. Wykonawca zapewnia całodobową łączność w okresie trwania umowy, przy pomocy telefonu komórkowego, którego numer zostanie udostępniony Zamawiającemu. 18. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do wzywania do wykonywania usługi oraz potwierdzania czasu pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, jest sołtys/radny miejscowości zgodnie z wyborem Zamawiającego na terenie, której prowadzone są usługi. Sołtysi/Radni uzgadniają czas pracy sprzętu osobiście lub telefonicznie. 19. Ilość godzin pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, uzależniona jest od faktycznych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy dokumentujące co najmniej: wieś w której wykonywano pracę, dzień wykonywania usługi, ilość godzin pracy sprzętu (godz. rozpoczęcia i zakończenia) oraz rodzaj użytego sprzętu. Karty pracy muszą posiadać adnotację potwierdzającą ilość godzin pracy dokonaną przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. 20. Rozliczenie wykonanej usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie, na podstawie przedstawionych Zamawiającemu kart pracy sprzętu z potwierdzeniem wykonania pracy przez sołtysa/radnego miejscowości na terenie, której prowadzone były usługi. 21. Zamawiający wyposaży pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia w urządzenia globalnego systemu pozycjonowania (GPS). 22. Urządzenia GPS pozostają własnością Zamawiającego i po zakończeniu realizacji zamówienia podlegają zwrotowi w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia. 23. Wykonawca zobowiązuje się do: a) umożliwienia montażu urządzeń GPS w pojazdach,b) zapewnienia, aby urządzenia GPS pozostawały podłączone i aktywne podczas realizacji usługi,c) niepodejmowania jakichkolwiek działań utrudniających lub uniemożliwiających prawidłowe działanie urządzeń GPS, d) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o awarii urządzenia GPS lub problemach technicznych.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez system GPS, w szczególności: lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, tras przejazdu, czasu pracy, prędkości poruszania się pojazdu.25. Dane z systemu GPS będą podstawą do bieżącej kontroli realizacji zamówienia, a także będą stanowić element rozliczeń i weryfikacji wykonania usług.26. Zgoda Wykonawcy na zainstalowanie w/w systemu jest bezwarunkowa. Oszacowana ilość pracy wraz z długością dróg przewidzianych do odśnieżania i posypywania:1. Część I – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Nehrybka i Pikulicea) Nakład pracy oszacowano na podstawie liczby godzin wykonywania zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025 – ok. 24 hb) Długość dróg przeznaczona do odśnieżania i posypywania materiałami uszorstniającymi wynosi około 11,000 kmPowyższa ilość godzin stanowi podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Termin realizacji: do 180 dni od dnia podpisania umowyW przypadku gdy oferent składa ofertę na kilka części, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdej z części.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, chodników oraz parkingów gminnych w sezonie zimowym 2025/2026. Część II – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowice Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg przy pomocy pługa, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszorstniającego (mieszanka piasku z solą). Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w strawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 1. Wykonawca zapewni odśnieżanie parkingów i placów gminnych w obrębie: cmentarzy, remiz strażackich, szkół, oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W skład usługi wchodzi również usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Odcinki dróg proste i równe nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu.3. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp. podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 30 m przed i po w/w elementach dróg chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości.4. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni.5. Wykonawca będzie dysponował sprzętem we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszorstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej.6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsce do składowania materiału uszorstniającego oraz sprzętu, którym będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań.7. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do dysponowania odpowiednią ilością sprzętu. 8. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) być wyposażone w urządzenia wysyłające żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2013 r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 w/w rozporządzenia.9. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, musi dysponować minimum następującym zestawem sprzętowym niezbędnym do prowadzenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg:b) Część II – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowice• Pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką – 1 szt. • Pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników – 1 szt. 10. Potwierdzeniem spełnienia zasobów sprzętowych będzie przedstawienie wykazu zgodnie z zał. Nr 10 do niniejszego postępowania przetargowego.11. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania dróg gminnych, parkingów oraz placów: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 50 KM z pługiem i piaskarką, koparko – spycharka z pługiem wraz z samochodem ciężarowym z zamontowaną piaskarką oraz samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką.12. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania chodników: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 KM oraz nie większej niż 80 KM z pługiem i piaskarką. 13. Przed podpisaniem umowy Gmina zastrzega sobie prawo kontroli zgodności sprzętu ze złożonym załącznikiem.14. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić usług, powinien zawiadomić o tym fakcie zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania. 15. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach, na polecenie zamawiającego może przeprowadzić usługę zimowego utrzymania dróg poza wyznaczonym rejonem. Przy wystąpieniu powyższej sytuacji będą miały zastosowanie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu określone niniejszą umową. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej gotowości sprzętowej do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia umowy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (dni powszednie, niedziele i święta). Przez pełną gotowość sprzętową należy rozumieć, przygotowanie sprzętu przez Wykonawcę w taki sposób, aby na telefoniczne wezwanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca rozpoczął świadczenie usługi Zimowego Utrzymania Dróg, w okresie nie dłuższym niż 40 min. od wezwania.17. Wykonawca zapewnia całodobową łączność w okresie trwania umowy, przy pomocy telefonu komórkowego, którego numer zostanie udostępniony Zamawiającemu. 18. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do wzywania do wykonywania usługi oraz potwierdzania czasu pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, jest sołtys/radny miejscowości zgodnie z wyborem Zamawiającego na terenie, której prowadzone są usługi. Sołtysi/Radni uzgadniają czas pracy sprzętu osobiście lub telefonicznie. 19. Ilość godzin pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, uzależniona jest od faktycznych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy dokumentujące co najmniej: wieś w której wykonywano pracę, dzień wykonywania usługi, ilość godzin pracy sprzętu (godz. rozpoczęcia i zakończenia) oraz rodzaj użytego sprzętu. Karty pracy muszą posiadać adnotację potwierdzającą ilość godzin pracy dokonaną przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. 20. Rozliczenie wykonanej usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie, na podstawie przedstawionych Zamawiającemu kart pracy sprzętu z potwierdzeniem wykonania pracy przez sołtysa/radnego miejscowości na terenie, której prowadzone były usługi. 21. Zamawiający wyposaży pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia w urządzenia globalnego systemu pozycjonowania (GPS). 22. Urządzenia GPS pozostają własnością Zamawiającego i po zakończeniu realizacji zamówienia podlegają zwrotowi w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia. 23. Wykonawca zobowiązuje się do: a) umożliwienia montażu urządzeń GPS w pojazdach,b) zapewnienia, aby urządzenia GPS pozostawały podłączone i aktywne podczas realizacji usługi,c) niepodejmowania jakichkolwiek działań utrudniających lub uniemożliwiających prawidłowe działanie urządzeń GPS, d) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o awarii urządzenia GPS lub problemach technicznych.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez system GPS, w szczególności: lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, tras przejazdu, czasu pracy, prędkości poruszania się pojazdu.25. Dane z systemu GPS będą podstawą do bieżącej kontroli realizacji zamówienia, a także będą stanowić element rozliczeń i weryfikacji wykonania usług.26. Zgoda Wykonawcy na zainstalowanie w/w systemu jest bezwarunkowa. Oszacowana ilość pracy wraz z długością dróg przewidzianych do odśnieżania i posypywania:2. Część II – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Hermanowice, Stanisławczyk i Malhowicea) Nakład pracy oszacowano na podstawie liczby godzin wykonywania zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025 –ok. 27,5 hb) Długość dróg przeznaczona do odśnieżania i posypywania materiałami uszorstniającymi wynosi około 16,000 km Powyższa ilość godzin stanowi podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Termin realizacji: do 180 dni od dnia podpisania umowyW przypadku gdy oferent składa ofertę na kilka części, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdej z części.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, chodników oraz parkingów gminnych w sezonie zimowym 2025/2026. Część III–Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Krówniki, Łuczyce i Rożubowice Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg przy pomocy pługa, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszorstniającego (mieszanka piasku z solą). Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w strawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 1. Wykonawca zapewni odśnieżanie parkingów i placów gminnych w obrębie: cmentarzy, remiz strażackich, szkół, oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W skład usługi wchodzi również usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Odcinki dróg proste i równe nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu.3. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp. podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 30 m przed i po w/w elementach dróg chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości.4. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni.5. Wykonawca będzie dysponował sprzętem we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszorstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej.6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsce do składowania materiału uszorstniającego oraz sprzętu, którym będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań.7. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do dysponowania odpowiednią ilością sprzętu. 8. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) być wyposażone w urządzenia wysyłające żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2013 r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 w/w rozporządzenia.9. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, musi dysponować minimum następującym zestawem sprzętowym niezbędnym do prowadzenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg:c) Część III – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Krówniki, Łuczyce i Rożubowice• Pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką – 1 szt. • Pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników – 1 szt. 10. Potwierdzeniem spełnienia zasobów sprzętowych będzie przedstawienie wykazu zgodnie z zał. Nr 10 do niniejszego postępowania przetargowego.11. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania dróg gminnych, parkingów oraz placów: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 50 KM z pługiem i piaskarką, koparko – spycharka z pługiem wraz z samochodem ciężarowym z zamontowaną piaskarką oraz samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką.12. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania chodników: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 KM oraz nie większej niż 80 KM z pługiem i piaskarką. 13. Przed podpisaniem umowy Gmina zastrzega sobie prawo kontroli zgodności sprzętu ze złożonym załącznikiem.14. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić usług, powinien zawiadomić o tym fakcie zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania. 15. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach, na polecenie zamawiającego może przeprowadzić usługę zimowego utrzymania dróg poza wyznaczonym rejonem. Przy wystąpieniu powyższej sytuacji będą miały zastosowanie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu określone niniejszą umową. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej gotowości sprzętowej do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia umowy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (dni powszednie, niedziele i święta). Przez pełną gotowość sprzętową należy rozumieć, przygotowanie sprzętu przez Wykonawcę w taki sposób, aby na telefoniczne wezwanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca rozpoczął świadczenie usługi Zimowego Utrzymania Dróg, w okresie nie dłuższym niż 40 min. od wezwania.17. Wykonawca zapewnia całodobową łączność w okresie trwania umowy, przy pomocy telefonu komórkowego, którego numer zostanie udostępniony Zamawiającemu. 18. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do wzywania do wykonywania usługi oraz potwierdzania czasu pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, jest sołtys/radny miejscowości zgodnie z wyborem Zamawiającego na terenie, której prowadzone są usługi. Sołtysi/Radni uzgadniają czas pracy sprzętu osobiście lub telefonicznie. 19. Ilość godzin pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, uzależniona jest od faktycznych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy dokumentujące co najmniej: wieś w której wykonywano pracę, dzień wykonywania usługi, ilość godzin pracy sprzętu (godz. rozpoczęcia i zakończenia) oraz rodzaj użytego sprzętu. Karty pracy muszą posiadać adnotację potwierdzającą ilość godzin pracy dokonaną przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. 20. Rozliczenie wykonanej usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie, na podstawie przedstawionych Zamawiającemu kart pracy sprzętu z potwierdzeniem wykonania pracy przez sołtysa/radnego miejscowości na terenie, której prowadzone były usługi. 21. Zamawiający wyposaży pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia w urządzenia globalnego systemu pozycjonowania (GPS). 22. Urządzenia GPS pozostają własnością Zamawiającego i po zakończeniu realizacji zamówienia podlegają zwrotowi w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia. 23. Wykonawca zobowiązuje się do: a) umożliwienia montażu urządzeń GPS w pojazdach,b) zapewnienia, aby urządzenia GPS pozostawały podłączone i aktywne podczas realizacji usługi,c) niepodejmowania jakichkolwiek działań utrudniających lub uniemożliwiających prawidłowe działanie urządzeń GPS, d) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o awarii urządzenia GPS lub problemach technicznych.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez system GPS, w szczególności: lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, tras przejazdu, czasu pracy, prędkości poruszania się pojazdu.25. Dane z systemu GPS będą podstawą do bieżącej kontroli realizacji zamówienia, a także będą stanowić element rozliczeń i weryfikacji wykonania usług.26. Zgoda Wykonawcy na zainstalowanie w/w systemu jest bezwarunkowa. Oszacowana ilość pracy wraz z długością dróg przewidzianych do odśnieżania i posypywania:3. Część III – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Krówniki, Łuczyce i Rożubowicea) Nakład pracy oszacowano na podstawie liczby godzin wykonywania zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025 – ok. 77 hb) Długość dróg przeznaczona do odśnieżania i posypywania materiałami uszorstniającymi wynosi około 9,500 kmPowyższa ilość godzin stanowi podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Termin realizacji: do 180 dni od dnia podpisania umowyW przypadku gdy oferent składa ofertę na kilka części, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdej z części.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, chodników oraz parkingów gminnych w sezonie zimowym 2025/2026. Część IV – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Grochowce i Witoszyńce Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg przy pomocy pługa, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszorstniającego (mieszanka piasku z solą). Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w strawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 1. Wykonawca zapewni odśnieżanie parkingów i placów gminnych w obrębie: cmentarzy, remiz strażackich, szkół, oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W skład usługi wchodzi również usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Odcinki dróg proste i równe nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu.3. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp. podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 30 m przed i po w/w elementach dróg chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości.4. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni.5. Wykonawca będzie dysponował sprzętem we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszorstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej.6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsce do składowania materiału uszorstniającego oraz sprzętu, którym będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań.7. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do dysponowania odpowiednią ilością sprzętu. 8. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) być wyposażone w urządzenia wysyłające żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2013 r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 w/w rozporządzenia.9. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, musi dysponować minimum następującym zestawem sprzętowym niezbędnym do prowadzenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg:d) Część IV – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Grochowce i Witoszyńce • Pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką – 1 szt. • Pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania chodników – 1 szt. 10. Potwierdzeniem spełnienia zasobów sprzętowych będzie przedstawienie wykazu zgodnie z zał. Nr 10 do niniejszego postępowania przetargowego.11. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania dróg gminnych, parkingów oraz placów: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 50 KM z pługiem i piaskarką, koparko – spycharka z pługiem wraz z samochodem ciężarowym z zamontowaną piaskarką oraz samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką.12. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania chodników: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 KM oraz nie większej niż 80 KM z pługiem i piaskarką. 13. Przed podpisaniem umowy Gmina zastrzega sobie prawo kontroli zgodności sprzętu ze złożonym załącznikiem.14. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić usług, powinien zawiadomić o tym fakcie zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania. 15. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach, na polecenie zamawiającego może przeprowadzić usługę zimowego utrzymania dróg poza wyznaczonym rejonem. Przy wystąpieniu powyższej sytuacji będą miały zastosowanie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu określone niniejszą umową. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej gotowości sprzętowej do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia umowy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (dni powszednie, niedziele i święta). Przez pełną gotowość sprzętową należy rozumieć, przygotowanie sprzętu przez Wykonawcę w taki sposób, aby na telefoniczne wezwanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca rozpoczął świadczenie usługi Zimowego Utrzymania Dróg, w okresie nie dłuższym niż 40 min. od wezwania.17. Wykonawca zapewnia całodobową łączność w okresie trwania umowy, przy pomocy telefonu komórkowego, którego numer zostanie udostępniony Zamawiającemu. 18. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do wzywania do wykonywania usługi oraz potwierdzania czasu pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, jest sołtys/radny miejscowości zgodnie z wyborem Zamawiającego na terenie, której prowadzone są usługi. Sołtysi/Radni uzgadniają czas pracy sprzętu osobiście lub telefonicznie. 19. Ilość godzin pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, uzależniona jest od faktycznych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy dokumentujące co najmniej: wieś w której wykonywano pracę, dzień wykonywania usługi, ilość godzin pracy sprzętu (godz. rozpoczęcia i zakończenia) oraz rodzaj użytego sprzętu. Karty pracy muszą posiadać adnotację potwierdzającą ilość godzin pracy dokonaną przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. 20. Rozliczenie wykonanej usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie, na podstawie przedstawionych Zamawiającemu kart pracy sprzętu z potwierdzeniem wykonania pracy przez sołtysa/radnego miejscowości na terenie, której prowadzone były usługi. 21. Zamawiający wyposaży pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia w urządzenia globalnego systemu pozycjonowania (GPS). 22. Urządzenia GPS pozostają własnością Zamawiającego i po zakończeniu realizacji zamówienia podlegają zwrotowi w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia. 23. Wykonawca zobowiązuje się do: a) umożliwienia montażu urządzeń GPS w pojazdach,b) zapewnienia, aby urządzenia GPS pozostawały podłączone i aktywne podczas realizacji usługi,c) niepodejmowania jakichkolwiek działań utrudniających lub uniemożliwiających prawidłowe działanie urządzeń GPS, d) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o awarii urządzenia GPS lub problemach technicznych.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez system GPS, w szczególności: lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, tras przejazdu, czasu pracy, prędkości poruszania się pojazdu.25. Dane z systemu GPS będą podstawą do bieżącej kontroli realizacji zamówienia, a także będą stanowić element rozliczeń i weryfikacji wykonania usług.26. Zgoda Wykonawcy na zainstalowanie w/w systemu jest bezwarunkowa. Oszacowana ilość pracy wraz z długością dróg przewidzianych do odśnieżania i posypywania:4. Część IV – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Grochowce i Witoszyńcea) Nakład pracy oszacowano na podstawie liczby godzin wykonywania zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025 – ok. 18,5 hb) Długość dróg przeznaczona do odśnieżania i posypywania materiałami uszorstniającymi wynosi około 10,280 kmPowyższa ilość godzin stanowi podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Termin realizacji: do 180 dni od dnia podpisania umowyW przypadku gdy oferent składa ofertę na kilka części, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdej z części.

Część 5: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, chodników oraz parkingów gminnych w sezonie zimowym 2025/2026. Część V – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Ujkowice Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg przy pomocy pługa, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszorstniającego (mieszanka piasku z solą). Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w strawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 1. Wykonawca zapewni odśnieżanie parkingów i placów gminnych w obrębie: cmentarzy, remiz strażackich, szkół, oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. W skład usługi wchodzi również usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego.2. Odcinki dróg proste i równe nie podlegają posypywaniu materiałami szorstkimi, za wyjątkiem zaistnienia gołoledzi lub zbitej, śliskiej warstwy śniegu.3. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania itp. podlegają posypywaniu w całości i z zapasem ok. 30 m przed i po w/w elementach dróg chyba, że zajdzie potrzeba posypania odcinka drogi o większej długości.4. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni.5. Wykonawca będzie dysponował sprzętem we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszorstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej.6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsce do składowania materiału uszorstniającego oraz sprzętu, którym będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań.7. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zobowiązuje się do dysponowania odpowiednią ilością sprzętu. 8. Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinny zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) być wyposażone w urządzenia wysyłające żółte sygnały błyskowe odpowiadające warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2013 r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 w/w rozporządzenia.9. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, musi dysponować minimum następującym zestawem sprzętowym niezbędnym do prowadzenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg:e) Część V – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Ujkowice• Pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem i piaskarką – 1 szt. • Pojazd mechaniczny przystosowany do pracy z pługiem wirnikowym i piaskarką – 1 szt. 10. Potwierdzeniem spełnienia zasobów sprzętowych będzie przedstawienie wykazu zgodnie z zał. Nr 10 do niniejszego postępowania przetargowego.11. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania dróg gminnych, parkingów oraz placów: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 50 KM z pługiem i piaskarką, koparko – spycharka z pługiem wraz z samochodem ciężarowym z zamontowaną piaskarką oraz samochód ciężarowy z pługiem i piaskarką.12. Jednostka sprzętowa spełniająca wymagania narzucone przez gminę do odśnieżania chodników: ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 KM oraz nie większej niż 80 KM z pługiem i piaskarką. 13. Przed podpisaniem umowy Gmina zastrzega sobie prawo kontroli zgodności sprzętu ze złożonym załącznikiem.14. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić usług, powinien zawiadomić o tym fakcie zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania. 15. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach, na polecenie zamawiającego może przeprowadzić usługę zimowego utrzymania dróg poza wyznaczonym rejonem. Przy wystąpieniu powyższej sytuacji będą miały zastosowanie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu określone niniejszą umową. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej gotowości sprzętowej do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia umowy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (dni powszednie, niedziele i święta). Przez pełną gotowość sprzętową należy rozumieć, przygotowanie sprzętu przez Wykonawcę w taki sposób, aby na telefoniczne wezwanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca rozpoczął świadczenie usługi Zimowego Utrzymania Dróg, w okresie nie dłuższym niż 40 min. od wezwania.17. Wykonawca zapewnia całodobową łączność w okresie trwania umowy, przy pomocy telefonu komórkowego, którego numer zostanie udostępniony Zamawiającemu. 18. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do wzywania do wykonywania usługi oraz potwierdzania czasu pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, jest sołtys/radny miejscowości zgodnie z wyborem Zamawiającego na terenie, której prowadzone są usługi. Sołtysi/Radni uzgadniają czas pracy sprzętu osobiście lub telefonicznie. 19. Ilość godzin pracy sprzętu w ramach zimowego utrzymania dróg, uzależniona jest od faktycznych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy dokumentujące co najmniej: wieś w której wykonywano pracę, dzień wykonywania usługi, ilość godzin pracy sprzętu (godz. rozpoczęcia i zakończenia) oraz rodzaj użytego sprzętu. Karty pracy muszą posiadać adnotację potwierdzającą ilość godzin pracy dokonaną przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. 20. Rozliczenie wykonanej usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie, na podstawie przedstawionych Zamawiającemu kart pracy sprzętu z potwierdzeniem wykonania pracy przez sołtysa/radnego miejscowości na terenie, której prowadzone były usługi. 21. Zamawiający wyposaży pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia w urządzenia globalnego systemu pozycjonowania (GPS). 22. Urządzenia GPS pozostają własnością Zamawiającego i po zakończeniu realizacji zamówienia podlegają zwrotowi w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia. 23. Wykonawca zobowiązuje się do: a) umożliwienia montażu urządzeń GPS w pojazdach,b) zapewnienia, aby urządzenia GPS pozostawały podłączone i aktywne podczas realizacji usługi,c) niepodejmowania jakichkolwiek działań utrudniających lub uniemożliwiających prawidłowe działanie urządzeń GPS, d) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o awarii urządzenia GPS lub problemach technicznych.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez system GPS, w szczególności: lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, tras przejazdu, czasu pracy, prędkości poruszania się pojazdu.25. Dane z systemu GPS będą podstawą do bieżącej kontroli realizacji zamówienia, a także będą stanowić element rozliczeń i weryfikacji wykonania usług.26. Zgoda Wykonawcy na zainstalowanie w/w systemu jest bezwarunkowa. Oszacowana ilość pracy wraz z długością dróg przewidzianych do odśnieżania i posypywania:5. Część V– Zimowe utrzymanie dróg na terenie miejscowości Ujkowice a) Nakład pracy oszacowano na podstawie liczby godzin wykonywania zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025 – ok. 105 h b) Długość dróg przeznaczona do odśnieżania i posypywania materiałami uszorstniającymi wynosi około 13,600 km Powyższa ilość godzin stanowi podstawę do kalkulacji ceny oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi, zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Termin realizacji: do 180 dni od dnia podpisania umowyW przypadku gdy oferent składa ofertę na kilka części, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdej z części.

IG.271.22.ZP.2025
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11555775 2025-10-22
godz. 09:00
Wielkopolskie IR.271.1.23.2025 „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bojanowo” do listopada 2025 do kwietnia 2026 r. Przedmiot zamówienia: 1 Usługa zimowego utrzymania dróg od listopada 2025...
11550233 2025-10-22
godz. 10:00
Małopolskie Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 Część 1: Zakres odśnieżania: miejscowość Dębno. Szczegóły zamówienia zawarte są w SWZ. Część 2: Zakres odśnieżania:...
11554826 2025-10-23
godz. 09:30
Mazowieckie Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku Przedmiotem...
11559318 2025-10-23
godz. 10:00
Lubelskie ODŚNIEŻANIE DRÓG GMINNYCH w okresie zimowym 2025/2026 Przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku wystąpienia ciągłych...
11552995 2025-10-23
godz. 10:00
Podkarpackie Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2025/2026 Część 1: Część I – Wykonywanie usług samochodem ciężarowym w miejscowości Chmielnik:...
11556790 2025-10-23
godz. 13:00
Dolnośląskie Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kunice w sezonie zimowym 2025-2026r z możliwością składania ofert częściowych. Część 1: Część I : dla rejonu obszarowego 1...
11555607 2025-10-24
godz. 10:00
Lubuskie Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu nowosolskiego w sezonie zimowym 2025/2026 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie sieci dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego o łącznej...
11141710 2025-11-03
godz. 10:00
Dolnośląskie W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) wyposażenia nieruchomości obsługiwanych w pojemniki wraz z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie sanitarnym,...
11537227 2025-11-07
godz. 11:00
Mazowieckie 1.Przedmiotem zamówienia jest wwykonywanie usługi sprzątania nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Radiowej 20, 20A,20B, 20C, 20D, 20E, 20F, 20G, 20H, 20J, 20K w Warszawie.2....
11524739 2025-11-14
godz. 12:00
Podkarpackie Utrzymanie terenów w zimie - Pass Polska - 35-500 Sanok