Zlecenie 11559318 - ODŚNIEŻANIE DRÓG GMINNYCH w okresie zimowym 2025/2026...

   
Zamówienie 11559318
źródło Internet
data publikacji 2025-10-15
przedmiot zlecenia
ODŚNIEŻANIE DRÓG GMINNYCH w okresie zimowym 2025/2026
Przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów ś
niegu lub w ich trakcie, w przypadku wystąpienia ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych - usługi będą uruchamiane niezwłocznie - na każde zlecenie upoważnionego pracownika Zamawiającego, nie później niż w ciągu 30 minut od chwili zlecenia.
2. Zgarnięty śnieg nie może utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych.
3. Używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, a w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do podstawienia sprzętu zastępczego.
4. Wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnego za prowadzenie akcji zimowej.
5. Wyznaczenie przez Wykonawcę osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej.
6. Karta pracy sprzętu z opisem daty i czasu pracy, rodzaju sprzętu i lokalizacji miejsca odśnieżania ma być potwierdzona przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
7. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne (przejazd autobusów szkolnych) oraz drogi zlecone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
8. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w ustalonym z Zamawiającym terminie.
9. W wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo zlecić odśnieżenie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany wykonawca.
10. Likwidacja śliskości będzie polegała na posypywaniu mieszanką piaskowo - solną (materiał Zamawiającego) śliskich lub oblodzonych odcinków dróg i będzie uruchomiana na zlecenie upoważnionego pracownika Zamawiającego nie później niż w ciągu 30 minut od chwili zlecenia.
11. Należności za wykonane usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawianych przez wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczenie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy kilometrów, potwierdzonej przez Zamawiającego.
12. Zwalczanie śliskości zimowej materiałem własnym Zamawiającego (mieszanka piaskowo-solną). Załadunek musi zapewnić wykonawca. Odśnieżanie musi odbywać się pługami odśnieżnymi z gumową dolną krawędzią.
13. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych.
14. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane prace płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury.
15. Wykaz dróg - załącznik nr 1 do zaproszenia.
16. Wymagany minimalny rodzaj sprzętu do realizacji zamówienia:
a) ciągnik z pługiem dwustronnym i piaskarką lub samochód z pługiem dwustronnym i piaskarką,
b) ciągnik z pługiem jednostronnym lub nośnik samochodowy z pługiem jednostronnym pod piaskarkę,
c) ładowarka lub fadroma
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się