Przetarg - Pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń projektu...

   
Analizuj Zamówienie 1605708 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2010-12-21
przedmiot ogłoszenia
Pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń projektu systemowego: Rodzina w kryzysie.
1. monitoring i kontrola realizacji finanso
wej poszczególnych zadań zawartych w budżecie /kwotowo i względem kwalifikowalności rodzaju wydatków/ bieżąca kontrola wykorzystania stopnia środków,
2. nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji płatności zawartych w harmonogramie projektu oraz w harmonogramie płatności projektu.
3. nadzór nad prawidłowością opisu faktur oraz innych dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi programu.
4. Sporządzanie i przygotowanie wniosków płatniczych projektu.
5. Sporządzanie kalkulacji oraz sprawozdań finansowych projektu dla potrzeb instytucji wdrażającej.
6. kontrola i opisywanie dokumentów finansowych,
7. przygotowanie dokumentów księgowych ( umów, rachunków, faktur, zamówień)
8. nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych oraz ich archiwizacja
9. nadzór nad wewnętrznymi procedurami związanymi z rozliczaniem projektu,
10. Praktyczna możliwość codziennego, osobistego stawiennictwa w siedzibie zamawiającego, na jego żądanie.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Praca
podbranża analiza rozwoju przedsiębiorstw
kody CPV 75112100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analiza rozwoju przedsiębiorstw