Zlecenie - Przygotowanie Modelu Biznesowego Internacjonalizacji w...

   
Analizuj Zamówienie 4327778 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2016-05-12
przedmiot zlecenia
Przygotowanie Modelu Biznesowego Internacjonalizacji w przedsiębiorstwie Marcin Szworak KST Gastro Group., związanego z wprowadzen
iem na rynek międzynarodowy istniejącej usługi - punktów gastronomicznych z makaronami oraz sałatkami, w ramach planowanego do realizacji projektu pt. „Rozszerzenie działalności Marcin Szworak KST Gastro Group na rynki europejskie - etap I stworzenie modelu biznesowego internacjonalizacji".
3. Informacje ogólne o projekcie:
Projekt „Rozszerzenie działalności Marcin Szworak KST Gastro Group na rynki europejskie - etap I stworzenie modelu biznesowego internacjonalizacji" jest planowany do realizacji w ramach działania 1.2 Internacjonalizacja MSP w ramach osi priorytetowej I:
Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014- 2020.
4. Szczegółowy opis zamówienia
4.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a. realizacja działań doradczych prowadzących do opracowania nowego modelu biznesowego związanego z wprowadzeniem produktu/produktów Zamawiającego na rynek zagraniczny obejmujących w szczególności:
(a) Analiza możliwości przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji działalności, obejmująca
w szczególności analizy szczegółowe odnośnie:
a. produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo, w tym ich marketingu
b. struktury organizacyjnej i zdolności produkcyjnych przedsiębiorstwa
c. zdolności finansowych przedsiębiorstwa
d. struktury powiązań kapitałowych i relacji biznesowych,
e. potencjału innowacyjnego i posiadanych praw własności intelektualnej oraz posiadanych
certyfikatów
(b) Określenie celów przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji,
(c) Wskazanie rynków docelowych oraz ich uhierarchizowanie, a także identyfikacja potencjalnych kontrahentów (grup odbiorców) na rynkach zagranicznych,
(d) Koncepcja wejścia na rynek zagraniczny z projekcją możliwości sprzedaży na wybranym rynku zagranicznym,
(e) Określenie inicjatyw wspierających osiągnięcie założonych celów w zakresie internacjonalizacji (w tym zakresie w szczególności propozycje kluczowych inwestycji w narzędzia ICT bądź urządzenia produkcyjne),
(f) Wskazanie najefektywniejszych narzędzi i metod marketingowych oraz promocyjnych (w tym wskazanie wydarzeń targowych czy kierunków misji handlowych),
(g) Rekomendacje w zakresie reorganizacji przedsiębiorstwa i przygotowania go do działalności eksportowej (organizacja działu eksportu, logistyki),
(h) Propozycje możliwych źródeł finansowania działalności eksportowej,
(i) Strategia zarządzania ryzykiem eksportowym, w tym zakresie propozycje instrumentów
finansowych obniżających ryzyko eksportowe, (j) Syntetyczne, całościowe przedstawianie proponowanego modelu biznesowego,
obejmującego co najmniej takie zagadnienia jak:
a. kluczowi partnerzy,
b. kluczowe działania,
c. kluczowe zasoby,
d. oferowane wartości,
e. relacje z klientami,
f. kanały dystrybucji,
g. segmenty klientów,
h. struktura kosztów,
i. struktura (źródła) przychodów, (k) Harmonogram i kosztorys wdrażania zaproponowanego modelu biznesowego z wyszczególnieniem wydatków związanych z przygotowaniem do wdrożenia modelu
biznesowego kwalifikujących się do objęcia wsparciem w ramach II etapu działania 1.2 -
ujęcie syntetyczne, tabelaryczne, (I) Kalkulacja opłacalności wdrożenia zaproponowanego modelu biznesowego (zawierająca
projekcję przychodów w wariantach pesymistycznym, neutralnym i optymistycznym), (m) Określenie celów szczegółowych obrazujących postęp wdrażania modelu biznesowego,
sposobu ich pomiaru oraz odpowiedzialności realizacji tych celów.
4.2. Oferent powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i potencjał w zakresie:
- zasad tworzenia modeli biznesowych, zawierających odniesienia do przynajmniej następujących elementów: kluczowi partnerzy, kluczowe działania, kluczowe zasoby, oferowane wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura kosztów, struktura (źródła) przychodów;
- potencjalnych, najbardziej atrakcyjnych zagranicznych rynków zbytu oferty handlowej Wnioskodawcy;
- kluczowych imprez targowo-wystawienniczych dotyczących asortymentu Wnioskodawcy,
- zasobów kadrowych (eksperckich), organizacyjnych (np. dostęp do wiedzy w ramach udziału w sieci współpracy międzynarodowej) i aktywów niematerialnych (np. posiadanie bazy danych, know-how), które zostaną zaangażowane do realizacji zadań na rzecz Wnioskodawcy, w tym doświadczenia posiadanego personelu;
- członkostwa w organizacjach lub sieciach współpracy międzynarodowej oraz posiadanych kontaktów/partnerów międzynarodowych, które mogą mieć wpływ na skuteczność usług - w szczególności na rynkach zagranicznych (w ujęciu branżowym i geograficznym) adekwatnych do oferty handlowej Wnioskodawcy i doświadczenia Wnioskodawcy;
4.3. Oferent powinien określić potencjalny wpływ innych zadań, które będą realizowane przez
Wykonawcę na rzecz innych podmiotów, w szczególności innych Wnioskodawców lub
beneficjentów działania 1.2 POPW (czy zadania te będą kolidować z możliwością terminowej
realizacji usług zleconych przez Wnioskodawcę)
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analiza rozwoju przedsiębiorstw, konsulting, doradztwo
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analiza rozwoju przedsiębiorstw , konsulting, doradztwo