Przetarg 11562610 - Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR...

   
Analizuj Zamówienie 11562610
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu „Pomoc dla Pomagających” ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-20
27

Część 1: Wynajmowana powierzchnia musi: • być dostępna w dniu 17 listopada 2025 r. w godzinach 10:00-16:00; • znajdować się na terenie Gminy Miasta Gdańsk; • być wyposażona w min. 350 ponumerowanych miejsc siedzących, w ustawieniu teatralnym, zwróconych w kierunku sceny; • być wyposażona w scenę o powierzchni użytkowej minimum 11m x 9m, scena wyposażona musi być w mównicę, ekran oraz projektor konferencyjny o wysokiej rozdzielczości, pilot do zmiany slajdów, minimum 2 promptery podłogowe; • być wyposażona w profesjonalny sprzęt nagłośnieniowy m. in. cyfrową konsolę mikserską audio, kolumny głośnikowe, monitory odsłuchowe, mikrofony, statywy mikrofonowe (liczba mikrofonów 4, liczba mówców jednocześnie do 4), podstawowe oświetlenie sceniczne oraz dodatkowe (np. punktowe na prelegentów) z możliwością regulacji natężenia światła; • mieć dostęp do mebli konferencyjnych na scenie takich jak: 2 stoły oraz 4 krzesła;• mieć dostęp do minimum 2 niezależnych garderób, szatni z obsługą dla 350 gości, miejsc parkingowych wliczonych w ofertę dla minimum10 pojazdów;• mieć wyznaczone dodatkowe miejsce w tym samym budynku, poza przestrzenią konferencyjną, na przeprowadzenie usługi cateringowej dla 350 osób; Wynajmujący zobowiązuje się do: • udostępnienia Najemcy usług: ochrony, sprzątania oraz nadzoru technicznego na czas trwania Wydarzenia; • zapewnienia Najemcy dostępu do wody i energii elektrycznej na potrzeby realizacji Wydarzenia; • zapewnienia Najemcy możliwości korzystania z wyposażenia oraz sprzętu technicznego; • umożliwienia Najemcy, w dniu wynajmu, dokonania niezbędnych przygotowań w budynku, w tym montażu i demontażu elementów związanych z Wydarzeniem. • umożliwienia Najemcy, w dniu wynajmu, przeprowadzenia konfiguracji i próby technicznej przed rozpoczęciem Wydarzenia; • umożliwienia Najemcy, na terenie budynku, zlecenia realizacji usługi cateringowej przez wybranego przez siebie dostawcę usług gastronomicznych; • umożliwienia Najemcy zlecenia realizacji usługi obsługi technicznej sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz obsługi multimediów przez wybranego przez siebie specjalistę; • udostępnienia powierzchni do oznakowania Wydarzenia plakatami w formacie A3 zgodnymi z aktualnie obowiązującymi Zasadami promocji i oznakowania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEPM). Miejsca zamieszczenia plakatów: - tablica informacyjna przy wejściu do budynku, w którym znajduje się wynajmowana powierzchnia, bądź w miejscu ogólnie dostępnym; - powierzchnia przed wejściem do sali konferencyjnej (np. drzwi, ściana); • zapewnienia, że sala oraz jej infrastruktura będą dostępne i użyteczne dla wszystkich uczestników wydarzenia, zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach dostępności dla polityki spójności 2021 - 2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.

Część 2: 1. Osoba wyznaczona do obsługi technicznej musi posiadać min. 5 letnie doświadczenie w obsłudze gal, koncertów, eventów w zakresie podłączania zespołów muzycznych i obsługi nagłośnienia oraz oświetlenia i musi być dostępna w dniu wydarzenia godzinach 10:00-16:00; 2. Do obowiązków Wykonawcy w tym zakresie należeć będzie: - wsparcie techniczne do obsługi wydarzenia - obsługa systemu nagłośnieniowego dostosowanego do wielkości sali; - obsługa techniczna koncertu na żywo pod kątem nagłośnienia i oświetlenia; - obsługa multimediów; - obecność technika/techników podczas całego wydarzenia (dźwięk, światło, multimedia); - pomoc w konfiguracji i próbach technicznych przed rozpoczęciem wydarzenia tj. od godz. 10:00); - szybka reakcja na problemy techniczne w trakcie wydarzenia; - stały kontakt z koordynatorem wydarzenia. 3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania: a) art. 100 Ustawy Pzp, b) zasady równości szans i niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.

Część 3: 1. Liczba uczestników: Realizacja usługi cateringowej dla 350 osób. 2. Czas trwania wydarzenia: Wydarzenie będzie realizowane w wymiarze 4 godzin w jednym dniu w godzinach 12:00-16:00. 3. Forma cateringu: 1) bufet samoobsługowy dostępny dla uczestników w godzinach 13:30-15:30;2) oferta nie obejmuje obiadu – wyłącznie przekąski i napoje; 3) oferta nie dopuszcza użytkowania pieców grzewczych na miejscu wydarzenia. 4. Zakres cateringu: W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest zapewnić:1) catering w formie finger food, na który mają się składać: a) lekkie przekąski słone minimum 6 rodzajów po 3 szt. na osobę (np. kanapki bankietowe, mini tortille, tartaletki, kawałki tarty, sałatki w warzywne w małych pojemniczkach, koreczki wytrawne, itp.) –każda porcja co najmniej 70 g/szt., b) przekąski słodkie minimum 3 rodzaje po 1 szt. na osobę (muffinki, kawałki ciast, mini deserki w małych pojemniczkach, itp) – każda porcja co najmniej 60 g/szt., w przypadku mini deserków w pojemniczkach co najmniej 80 g/szt., 2) napoje, na które mają się składać: a) kawa świeżo parzona z ekspresów ciśnieniowych: espresso/americano/cappuccino – porcja około 200 ml na osobę, b) herbata w saszetkach (różne rodzaje) – porcja około 200 ml na osobę, c) dodatki do ciepłych napojów -mleko zwierzęce i roślinne, cukier biały i brązowy, cytryna w plastrach,b) woda mineralna niegazowana z cytrusami podawana w dzbankach – porcja około 500 ml na osobę, c) soki podawane w dzbankach (co najmniej dwa rodzaje) – porcja około 300 ml na osobę; 3) catering uwzględniający wariant wegetariański oraz opcje dla osób z nietolerancją laktozy i glutenu, czytelnie oznaczony - minimum 20% zamówienia; 4) catering dostarczony w biodegradowalnych opakowaniach wykonanych z materiałów takich jak papier, tektura, bambus czy skrobia kukurydziana lub w opakowaniach/naczyniach wielokrotnego użytku tj. ceramicznych lub szklanych; 5) odpowiednią ilość zastawy (naczynia i sztućce wielokrotnego użytku lub jednorazowe wykonane z materiałów biodegradowalnych); 6) aranżację bufetu, spójną z charakterem wydarzenia; 7) obsługę cateringową (przygotowanie, bieżące uzupełnianie bufetu, sprzątanie po wydarzeniu); 8) ponadto Wykonawca powinien zapewnić stoły i meble bufetowe, transport z rozładunkiem oraz demontaż do miejsca wydarzenia na terenie Gminy Miasta Gdańsk. 5. Niezbędne wymagania:1) na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby przy realizacji usługi co najmniej jedna osoba wykonująca czynności związane z przygotowaniem posiłków tj.: przygotowanie produktów zgodnie z recepturami i standardami gastronomicznymi, przygotowanie potraw w odpowiednich porcjach, z zachowaniem wymagań dotyczących gramatury, dekorowanie i aranżacja potraw w sposób estetyczny, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy; 2) Produkty wykorzystywane do realizacji zamówienia muszą być świeże, nieprzeterminowane, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE.L.2004.139.1 z późniejszymi zmianami) wraz z aktami wykonawczymi do nich. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) stosowania w ramach realizacji zamówienia opakowań, sztućców, talerzy, kubków, obrusów - wielokrotnego użytku lub wykonanych z materiałów biodegradowalnych (papier, tektura, bambus, skrobia kukurydziana).W celu potwierdzenia spełnienia wymogu dot. materiałów biodegradowalnych. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży kopie etykiet lub innych dokumentów producenta/dostawcy wskazujących, że dany produkt spełnia wymogi biodegradowalności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zastosowanych materiałów podczas realizacji zamówienia. Wszystkie naczynia, sztućce i opakowania stosowane przez Wykonawcę: -są dopuszczone do kontaktu z żywnością (zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r.),-posiadają odpowiednie atesty i oznaczenia, -nie zawierają szkodliwych substancji migrujących do żywności. b) zapewnienia biodegradowalnych serwetek jednorazowych w ilości odpowiedniej do liczby osób. W celu potwierdzenia biodegradowalności produktu stosuje się zapisy pkt. 3) lit. a);c) przygotowania bufetu i jego estetycznego zaaranżowania oraz bieżącego uzupełniania posiłków i napojów podczas wydarzenia. Bufet powinien być przygotowany i serwowany zgodnie z zasadami higieny oraz bezpieczeństwa żywności. W trakcie trwania cateringu obsługa sprawnie i na bieżąco zbiera zużyte naczynia ze stołów, dbając o estetyczny wygląd stołów, uzupełniając brakujące naczynia oraz potrawy według ustaleń z Zamawiającym;d) zapewnienia co najmniej 1 osoby do obsługi kelnerskiej, z zastrzeżeniem pkt XIX Kryteria oceny ofert w SWZ oraz stosownego ubioru kelnerów/kelnerek podczas świadczenia usługi. e) zapewnienia, aby wszystkie osoby skierowane do przygotowania, obsługi i wydawania posiłków w ramach realizacji zamówienia posiadały aktualne orzeczenia do celów sanitarno- pidemiologicznych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży kopie tych orzeczeń lub oświadczenie potwierdzające ich posiadanie. Brak ważnych orzeczeń po stronie osób obsługujących catering będzie traktowany jako nienależyte wykonanie umowy. f) stosowania przy realizacji zamówienia zasady równości szansi niedyskryminacji w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników z uwzględnieniem spełnienia wymagań określonych w Standardach dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027; g) kompleksowego posprzątania miejsca realizacji usług cateringowych po zakończeniu wydarzenia obejmującego: uprzątnięcie stołów, usunięcie i utylizację odpadów, usunięcia elementów dekoracyjnych, opakowań, sztućców, naczyń i sprzętu. Wykonawca odpowiada za właściwe i zgodnez przepisami gospodarowanie odpadami. 6. Pozostałe informacje:1) Zamawiający nie zapewnia żadnych urządzeń i sprzętów do przechowywania żywności (np. lodówka, chłodziarka itp.). 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za transport, logistykę, obsługęoraz porządek w zakresie świadczonej usługi. Potrawy powinny być odpowiednio zapakowane na czas przewozu tj. w pojemniki wielokrotnego użytku lub wykonane z materiałów biodegradowalnych, które zabezpieczą ich trwałość, świeżość oraz wygląd; 3) Oprawa cateringowa powinna być spójna z charakterem wydarzenia promującego zdrowy styl życia. 4) Zachowanie zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków i ich podawaniu. 5) Zagospodarowanie na własny koszt odpadów, w sposób zgodny z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 699). 6) Przestrzegania w trakcie realizacji usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy obowiązujących przepisów sanitarnych, w tym ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (tj. Dz.U. z 2020., poz. 2021 ze zm.).

SAMROP.II.260.7.2025
branża Gastronomia, catering, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża usługi restauracyjne, żywienie zbiorowe, imprezy masowe, obsługa techniczna imprez
kody CPV 55300000, 55321000, 55520000, 70220000, 79952000, 92370000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi restauracyjne , żywienie zbiorowe , imprezy masowe , obsługa techniczna imprez