Przetarg 7551252 - OPSN (ul. Katowicka 190) – Tymczasowe uporządkowanie...

   
Analizuj Zamówienie 7551252 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-23
przedmiot ogłoszenia
OPSN (ul. Katowicka 190) – Tymczasowe uporządkowanie gospodarki ściekowej i wodnej na zewnątrz budynku poprzez zabudowę osadników

Numer referencyjny: RZP.271.266.2020

I. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
Ścieki z budynku skierowane zostaną do studzienek kanalizacyjnych, zabudowanych na zewnątrz budynku a następnie do projektowanych zbiorników bezodpływowych. W chwili obecnej, w pobliżu budynku brak jest sieci kanalizacji sanitarnej. Do czasu możliwości zrzutu ścieków do miejskiego systemu kanalizacyjnego, ścieki z budynku zbierane będą w szczelnym zbiorniku bezodpływowym. Przewiduje się zabudowę dwóch betonowych zbiorników na ścieki pojemności 10 m3 każdy.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz STWiORB.

II. 2). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
2.1. Uzgodnienia z Zamawiającym materiałów przeznaczonych do robót przed ich zastosowaniem.
2.2. Zachowania porządku w obrębie wykonywania robót budowlanych, sprzątanie na bieżąco po robotach.
2.3. Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt.
2.4. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót
i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.
2.5. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również
z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobra jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż.
2.6. Użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania
w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.).
2.7. Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach.
2.8. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych.
2.9. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zamienne stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
2.10. Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
2.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i bierze na siebie odpowiedzialność za stan techniczny miejsc bezpośrednio sąsiadujących z terenem objętym robotami i ponosi wszelkie koszty związane, z powstałymi na skutek realizacji przedmiotu zamówienia, usterkami.
2.12. Wykonawca będzie prowadził bezpłatny serwis zamontowanych urządzeń podczas całego okresu gwarancyjnego wynikającego ze złożonej oferty przetargowej – pod kontrolą Zamawiającego i Użytkownika.
2.13. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi i przekaże do Zamawiającego opracowanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kompletną dokumentację powykonawczą w 1 egz. najpóźniej w dniu zgłoszenia zakończenia robót.

III. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności
w zakresie realizacji zamówienia:
1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm. )
2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga: aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób:
1) Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopie umów o pracę zanonimizowane (z wyjątkiem imienia i nazwiska) oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania w każdym czasie trwania Umowy przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanych w niniejszej Umowie, do dokonywania kontroli na terenie budowy przestrzegania niniejszych warunków przez Wykonawcę, wyłącznie w zakresie niezbędnym na potrzeby niniejszej Umowy i w ramach obowiązujących przepisów prawa; formą kontroli będzie
np. sprawdzenie listy obecności i składu osobowego pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wskazanych warunków poprzez wgląd do ewidencji czasu pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, wyłącznie w zakresie niezbędnym na potrzeby niniejszej Umowy i w ramach obowiązujących przepisów prawa,
5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) Czynności robotnika opisane w przedmiarze robot.
6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:
1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 300,00 PLN.
2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej
i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wartości zamówienia
o którym mowa w §3 ust. 1 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane
w pkt 1) i 3).
3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności robotnika opisane w przedmiarze robot na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 1000,00 zł, za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ.
4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Zamawiającego w SIWZ, co nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, tylko przedłożenia zamawiającemu pisemnej informacji

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540111573-N-2020 z dnia: 2020-06-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-08, godzina: 10:30,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-09, godzina: 10:30,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540114562-N-2020 z dnia: 2020-06-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-09, godzina: 10:30.

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-10, godzina: 10:30.
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45332300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482209 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie WGK-I.271.1.43.2024 Obsługa systemów nawadniania terenów zieleni w Bydgoszczy PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Obsługa systemów nawadniania terenów zieleni w Bydgoszczy Opis przedmiotu zam...
10400003 2024-05-06
godz. 14:00
Dolnośląskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Podgórzyn Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznych sieci wodoc...
10457865 2024-05-06
godz. 15:00
Śląskie Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków przy ul. Rybnickiej i ul. Zwycięstwa w Knurowie 1 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej i zgodn...
10473120 2024-05-07
godz. 08:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R. Zamówienie obejmuje wykonanie:a) rozbudowy drogi powiatowej nr 1129R ul. 1 Maja w Nowej Dębie;b) ...
10441573 2024-05-07
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz zbiorników bezodpływowych w miejscowości Olszewo” na podstawie dokument...
10458655 2024-05-07
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin Część 1: 1.1. Budowa drogi gminnej nr 120329C Pręczki-DębianyZakres robót:1) Robo...
10483740 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i przeglądami na ZW Klimkówka Część 1: Konserwacja agregatu prądotwórczego- Zbiornik Wodny Klimkówka Część 2: Konserw...
10481094 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja i remonty placówek edukacyjnych w Powiecie Sochaczewskim 1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, przebudowie łaziene...
10487420 2024-05-14
godz. 10:00
Śląskie Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji kanalizacji z...
10489655 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja stacji uzdatniania wody w Lotyniu.1) Modernizacja stacji uzdatniania wody w Lotyniu polegać będzie na:a) zastosowaniu nowej technologii uzdatniani...