Przetarg 11879089 - Oprogramowanie do obsługi incydentów - dostawa rocznej...

   
Analizuj Zamówienie 11879089
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-05
przedmiot ogłoszenia
Oprogramowanie do obsługi incydentów - dostawa rocznej subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym (Helpdesk)

3.2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiają
cego:1) w ramach zamówienia podstawowego: udzielenie (przedłuży) Zamawiającemu licencji na oprogramowanie ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition - Multi Language wraz z rozszerzeniem agenta do wersji Endpoint Central MSP i dodatkowym serwerem pośredniczącym jako dodatek Secure Gateway Server (wersja wielojęzyczna, 245 serwisantów, 10400 zasobów) na okres 1 roku wraz ze wsparciem technicznym.),2) w ramach prawa opcji: udzielenie Zamawiającemu rozszerzenia o dodatkowe 30 licencji na oprogramowanie określone w pkt 3.2.1).lub udzielenie licencji na oprogramowanie równoważne tj.:W ramach realizacji przedmiotu umowy w ramach zamówienia podstawowego Wykonawca ma dostarczyć Oprogramowanie równoważne a także je wdrożyć, dokonać migracji danych z obecnie używanego systemu z zachowaniem formy i treści, dokonać parametryzacji, konfiguracji lub innych zmian uzasadnionych potrzebami Zamawiającego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się również do przeprowadzenia szkoleń dla Użytkowników końcowych i administratorów w przypadku dostarczenia Oprogramowania równoważnego. Celem uniknięcia wątpliwości, dostarczenie równoważnego Oprogramowania oraz wyżej wskazanych czynności jest możliwe o ile zapewni możliwość kontynuacji świadczenia usług przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich na poziomie obecnego systemu. W tym celu Wykonawca przed podpisaniem umowy na Oprogramowanie równoważne przedłoży podpisane porozumienie z MWT SOLUTIONS S.A. wskazujące, że posiada wsparcie w procesie migracji i weryfikacji danych. Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla Użytkowników końcowych i administratorów w przypadku dostarczenia Oprogramowania równoważnego,zwane dalej „Oprogramowaniem”, od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanej licencji tj. od dnia 15 grudnia 2025 r. na okres jednego roku oraz zapewni lub będzie świadczył w okresie obowiązywania licencji wsparcie techniczne (z ang. Technical Support) na rzecz Zamawiającego.

CUI-ZZ.3200.30.2025
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48780000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11877799 2025-11-13
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup licencji Microsoft
11814325 2025-11-13
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu...
11876207 2025-11-13
godz. 11:00
Mazowieckie ,,Dostawa i montaż serwera wraz z oprogramowaniem, routera oraz UPS do szafy...
11867013 2025-11-14
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie (w ramach odnowienia) usług wsparcia technicznego/gwarancji...
11868760 2025-11-14
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa sprzętu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd – Cyberbezpieczne...
11558432 2025-11-17
godz. 12:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój e-usług na terenie miasta Turek2....
11561471 2025-11-18
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa monitora interaktywnego i komputera przenośnego do Zakładu Toksykologii...
11573895 2025-11-18
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest:1.1 Dostawa i utrzymanie Systemu Elektronicznej...
11851954 2025-11-20
godz. 16:00
Kujawsko-Pomorskie WDROŻENIA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO „LOGISTYKA DROGOWA (YMS+ TMS)” ANWIL S.A....
11863790 2025-11-23
godz. 23:30
Podkarpackie Uruchomienie usługi Microsoft Exchange wraz z wykonaniem migracji danych z...