Zlecenie 11851954 - WDROŻENIA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO „LOGISTYKA DROGOWA...

   
Zamówienie 11851954
źródło Internet
data publikacji 2025-11-03
przedmiot zlecenia
WDROŻENIA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO „LOGISTYKA DROGOWA (YMS TMS)”

ANWIL S.A. zwraca się z prośbą o przygotowanie informacji tech
nicznej i cenowej dotyczących możliwości wykonania w formule EPC zadania polegającego na kompleksowym wdrożeniu wraz z utrzymaniem oprogramowania pozwalającego na śledzenie pojazdów, produktów, posiadającego możliwość priorytetyzacji załadunków i rozładunków przy jednoczesnej minimalizacji kolejek pojazdów oczekujących na realizację operacji przeładunkowych przed zakładem i na terenie zakładu. Oprogramowanie ma umożliwiać dostęp, w ramach jego funkcjonalności, do zarządzania realizacją zleceń transportowych poprzez cyfrowe wsparcie obiegu informacji i dokumentów, począwszy od zarejestrowania zlecenia transportowego, skończywszy na etapie potwierdzenia realizacji załadunku i dostarczeniu informacji o zakończeniu prac w ramach zlecenia do zintegrowanych systemów wymienionych w Zapytaniu Ofertowym. ANWIL S.A. oczekuje oferty na już istniejącą aplikację wraz z dostosowaniem do oczekiwanych wymagań. 1. Oczekiwany termin realizacji: do określenia przez Oferenta (preferowane 6 miesięcy od momentu podpisania umowy). 2. Dokumentacja techniczna została załączona do zapytania ofertowego. 3. Prosimy o złożenie ofert w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT. Część techniczną oraz handlową z ceną i warunkami płatności należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”. 4. Oferta powinna zawierać: - ogólne informacje o firmie, - opis techniczny przedmiotu objętego niniejszym zapytaniem o informację umożliwiający potwierdzenie zgodności z zakresem i wymaganiami ANWIL S.A. wraz z załączeniem uzupełnionych tabel załączonych do udostępnionej dokumentacji, - przedstawienie co najmniej dwóch referencji z ostatnich 3 lat związanych z przedmiotem zapytania ofertowego, dla dużych firm przemysłowych - na tym etapie oczekujemy jedynie Listu Referencyjnego. - określenie szacowanego okresu czasowego, jaki będzie niezbędny na kompleksowe wykonanie zadania (w tygodniach/miesiącach), - szacunek kosztów (w formie oferty handlowej), jakie należy zaplanować na realizację tej inwestycji w ramach rozwoju (stawka godzinowa/ stawka za funkcjonalność), wdrożenia (cena ryczałtowa z rozbiciem cenowym) i utrzymania (utrzymanie roczne/ 3 lata), - potwierdzenie podpisania Umowy NDA - na udostępnionym wzorze, w przypadku zakwalifikowania do kolejnego etapu – pełnego RFP. 5. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać poprzez Connect zakładka „Pytania / Odpowiedzi”. Informacja zwrotna również będzie udzielana w ten sam sposób. Wszelkie pytania o dodatkowe informacje i wyjaśnienia prosimy kierować wyłącznie pisemnie na Platformie Zakupowej CONNECT. Odpowiedź będzie przekazywana tą samą drogą. ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru podmiotów, którzy zostaną zaproszeni do kolejnego etapu procesu zakupowego – pełnego RFP. ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Dostawcy i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zapraszającego. Oferenci, którzy nie spełnią minimalnych wymagań zawartych w Zapytaniu Ofertowym nie zostaną zakwalifikowani do dalszego udziału w postępowaniu (ocena 0 - nie spełnia).
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe