Przetarg - Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul....

   
Analizuj Zamówienie 3156371 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-03-04
przedmiot ogłoszenia
Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Kilińskiego w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+500)
W ramach przedmiot
owego zadania wykonana zostanie:

-odbudowa nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitmicznej gr. 9cm, wraz z wykonaniem stabilizacji cementowej podłoża oraz systemem odwodnienia drogi,
-wykonanie przepustu wraz ze ścianką czołową z wykorzystaniem rur,
PEHD-600mm w celu zapewnienia poprawnego odprowadzenia wód
opadowych,
-formowanie skarpy z zagęszczeniem (zgodnie z rys. techn.) wykonane
koparkami podsiębiernymi,
-wykonanie murów oporowych z kamienia naturalnego na zaprawie
cementowej posadowionych na fundamentach żelbetowych,
-wykonanie kamiennych sączków poprzecznych,
-montaż barieroporęczy skrajnych drogowych typu SP-05/4 (bez przekładek),
-wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej,
-ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych oraz
przykrawężnikowych ścieków z kostki betonowej,
-przebudowa z przesunięciem studni wody pitnej,
-wykonanie sączków podłużnych z wykorzystaniem rury drenarskiej z filtrem z włókna syntetycznego,
-wycinka drzew oraz frezowanie istniejących pni drzew,
-karczowanie mechaniczne zagajników zlokalizowanych w pasie drogowym,

Trasa opracowywanego odcinka drogi rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Leśną (km 0+000) i kończy w km 0+500 w Świeradowie-Zdroju. Łączna długość odbudowywanego odcinka drogi wynosi 500,00 mb. Na całej długości drogi opracowanie przewiduje rozebranie istniejącej nawierzchni drogi tj. kamiennej oraz gruntowej z wykorzystaniem urobku do ponownego wbudowania w odbudowywaną drogę. Kolejno planuje się wykonanie wykopów (odspojenia) i nasypów pod projektowaną niweletę drogi, jak również pod projektowane mury oporowe. Po czym projektuje się wykonanie fundamentów żelbetowych, na których posadowione zostaną projektowane mury. Fundamenty zbroić siatkami (górną i dolną) z prętów o średnicy o 10 mm w rozstawie co 15 cm. Wykonanie murów oporowych z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej zgodnie z wymiarami wskazanymi na rysunkach technicznych. Wykonać odwodnienie muru sączkami poprzecznymi z rur PE o średnicy 75 mm w rozstawie co 5,0 m. Od strony napływowej, wzdłuż murów oporowych, projektuje się ułożenie (na projektowanych ławach fundamentowych) sączków drenarskich z wykorzystaniem rur PVC o 126/113 mm z filtrem z włókna syntetycznego. Na rysunkach technicznych wskazano miejsca, w których zaprojektowano 15 sączków poprzecznych drogi o wymiarach 0,5 x 0,5 m i długości 6,0 m. Sączki te należy wykonać z kamienia o fr. 40-63 mm. Następnie w miejscach wskazanych na rysunkach technicznych ułożenie nowych oporników betonowych 12 x 25 cm oraz posadowionych na ławie betonowej z oporem. Kolejno wykonanie piaskowej warstwy odcinającej gr. 5 cm, a później stabilizacji mieszanką cementową - gr. 15 cm, a następnie warstwy podbudowy z betonu - gr. 15 cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o łącznej grubości 9 cm: (0/20 mm) 5 cm - warstwa wiążąca, (0/12,8 mm) 4 cm - warstwa ścieralna. Szerokość jezdni równa 5,0 m oraz 4,5 m z dwustronnym spadkiem poprzecznym równym 2,0%. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych należy wykonać zjazdy o nawierzchni mineralno-bitumicznej zakończone krawężnikami betonowymi o wym. 15 x 30 cm układanymi na płask na ławie betonowej z oporem. Obustronnie na przeważającej długości drogi przewiduje się wykonanie pobocza z mieszanki tłuczniowej 0-31,5 mm o grubości 7 cm. Szerokość pobocza to 0,5 m. Dokumentacja przewiduje również odbudowę systemu odwodnienia drogi poprzez:
- Odpowiednie wyprofilowanie nawierzchni drogi odprowadzające wody opadowe w kierunku ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej szerokości 20cm, oraz odcinkowo do ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych szerokości 0,5 m, a stąd do projektowanych wpustów ulicznych fi 500 mm i odcinka kanalizacji deszczowej. Odcinek końcowy projektowanej kanalizacji deszczowej wykonać przy użyciu przewiertu sterowanego pod drogą gminną - ul. Leśną o długości 15,0 m i zakończyć wylotem kamiennym
- Wykonanie przepustu z wykorzystaniem rur PEHD-600 mm o długości 5,5 m, wraz z wykonaniem ścianki czołowej z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej, oraz komory kamiennej o wymiarach 1,0 x 1,0m z kratą ściekową 600 x 400 mm. Dokumentacja przewiduje również wykarczowanie drzew, oraz zagajników, usytuowanych w pasie odbudowywanej drogi. W miejscu oznaczonym na rysunkach technicznych, tj. od km 0+010 do km 0+046 (36,0 mb) opracowanie przewiduje lewostronnie (na projektowanym murze oporowym), zamontować stalowe bariero poręcze energochłonne drogowe typu SP-05/4 (bez przekładki i pasa profilowego).

Warstwy konstrukcyjne drogi:
- warstwa odcinająca piaskowa grubości 5cm,
- stabilizacja mieszanką cementową grubości 15cm,
- podbudowa betonowa grubości 15cm,
- warstwa wiążąca (0/20mm) mineralno-bitumiczna grubości 5cm,
- warstwa ścieralna (0/12,8mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm.

Odwodnienie drogi:
Odwodnienie drogi stanowić będzie pochylenie poprzeczne jezdni w
kierunku odcinkowo ścieków przykrawężnikowych i wzdłuż opornika do
projektowanych wpustów ulicznych.

Zestawienie danych technicznych:
- długość odbudowywanej drogi - 500.0 mb,
- szerokość jezdni - 5.0m, 4.5m
- powierzchnia jezdni (w tym 40.0 m2 ścieku z kostki bet.) - 2540.0m2,
- powierzchnia pobocza - 512.0 m2,
- długość krawężników bet. 15x30cm - 18.0 mb,
- długość oporników bet. 12x25cm - 967.5 mb,
- przepust z rur PEHD600mm wraz z kamienną ścianką czołową
oraz komorą kamienna o wym. 1.0x1.0m - 6.0 mb,
- studnie kanalizacyjne betonowe o1000mm - 2 szt.,
- rury PVC315 - 31.5 mb,
- rury PVC200 - 7.6 mb,
- rura osłonowa stalowa DN400 - 15.0 mb,
- wpusty uliczne o500mm z osadnikiem - 2 szt.,
- przecisk sterowany - rura osłonowa stalowa DN400 - 15.0 mb,
- przebudowa studni betonowej ujęciowej o1200mm - 1 szt.,
- rura drenarska 126/113mm w filtrze z włókna syntetycznego - 90.0 mb,
- ściek z prefabrykowanych elem. bet. szerokości 0.5m - 105.0 mb,
- sączki poprzeczne z kruszywa łamanego - 90.0 mb,
- mury oporowe z kamienia naturalnego na zaprawie cem. - 113.0 m3,
- ławy fundamentowe żelbetowe pod musy oporowe - 90.0 m3,
- skrajne barieroporęcze drogowe stalowe typu SP-05/4 - 36.0 mb,
- karczowanie drzew - 38 szt.,
- mechaniczne karczowanie zagajników - 0.085 ha,
- wykopy (odspajanie) w gruntach kat. V-VII - 367.5 m3,
- wykopy (odspajanie) w gruntach kat. IX - 125.0 m3,
- dowiezienie materiału do formowania nasypów - 242.5 m3,
- spadki poprzeczne jezdni - 2%,
- spadek poprzeczny pobocza - 5%
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mur oporowy, sieci zewnętrzne
kody CPV 45233142
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, chodniki, mur oporowy, instalacje i sieci zewnętrzne, prace hydrotechniczne