Przetarg 11561494 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Zakładu...

   
Analizuj Zamówienie 11561494
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice oraz Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z podziałem na 8 części

Postępowania na odbiór i zagospodarowanie odpadów w podziale na 8 zadań (części), w ilościach i podziałach jak poniżej:• Zadanie nr 1 (Część I) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. w ramach zadania nr 1.• Zadanie nr 2 (Część II) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące z przetwarzania odpadów wielkogabarytowych (20 03 07) z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. w ramach zadania nr 2.• Zadanie nr 3 (Część III)Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 11 (Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi) w ramach zadania nr 3.• Zadanie nr 4 (Część IV)Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 20 01 28 (Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione), z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w ramach zadania nr 4.• Zadanie nr 5 (Część V)Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 (Odzież), z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w ramach zadania nr 5.• Zadanie nr 6 (Część VI)Usługa odbioru i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony) z terenu PSZOK oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach w ramach zadania nr 6.• Zadanie nr 7 (Część VII)Usługa odbioru i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony) – złomowe z terenu PSZOK oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach w ramach zadanie nr 7.• Zadanie nr 8 (Część VIII)Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04 (Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03) z terenu PSZOK w Polkowicach w ramach zadania nr 8.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 po-chodzące z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. w ramach zadania nr 1. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarowaćw instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadóww procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcęi na jego koszt.3. Załadunek odpadów po stronie Zamawiającego.4. Odpady o kodzie 19 12 12, będą odbierane przez Wykonawcę od Zamawiającego z Zakładu Gospodarki Odpadami pod adresem ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice.5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru ww. odpadów pojazdami ciężarowymi, których rodzaj umożliwiał będzie załadunek odpadów przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu.6. Wykonawca zobowiązany będzie po upływie jednego miesiąca od wykonywania usługido dostarczenia Zamawiającemu, dokumentów potwierdzających końcowe przetworzenie odpadu wraz z informacją, że przekazane odpady nie zostały poddane składowaniu zgodnie z wzorem oświadczenia (załącznik nr 1 do OPZ) . Dokument ten wystawiony powinien być zbiorczo dla danego rodzaju odpadu za dany miesiąc w danym roku sprawozdawczym w terminie 14 dni od ostatniego dnia miesiąca.7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę na zgłoszenie telefoniczne lub e-mail, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Zamawiający w zgłoszeniu określi datę odbioru oraz ilość kursów. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru transportów zgodnie ze zgłoszeniem.8. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za niewykonanie lub nienależyte wy-konanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 7 niniejszej specyfikacji, w wysokości 0,01 % wynagrodzenia przedmiotu określonego w wyniku postępowania, za każdy kurs i dzień zwłoki. (ilość kursów x ilość dni zwłoki x kara).9. Załadunek odpadów będzie następować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 - 12.00. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru do godziny 18.00. Po wcześniejszym po-informowaniu Wykonawcy.11. Wykonawca jest winien przedstawić uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności decyzje, koncesje, wpisy wydane przez odpowiednie organy.12. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanych wagach Zamawiającego znajdujących się na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, zlokalizowanego przy ul. Działkowej 20 w Polkowicach.13. Potwierdzenie odbioru odpadów od Dostawcy będzie następowało na podstawie Karty Przekazania Odpadów w rejestrze BDO.14. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo dowodem ważenia. Dokumenty te będą stano-wić wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiają-cym, a Wykonawcą.15. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone każdorazowo w oparciu o ilość faktycznie odebranych i zagospodarowanych odpadów o kodzie 19 12 12 (potwierdzonymi kartami przekazania odpadów i dowodami ważeń).16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z tygodniowym wyprzedzeniem.17. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za odebrane odpady oraz prawidłowe postępowanie z odpadami oraz wynikające z tego konsekwencje.18. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, utratę oraz ubytki w odpadach powstałych podczas ich transportu od chwili ich odebrania od Zamawiającegodo czasu zakończenia procesu odzysku.19. Zamawiający informuje, iż odpad o kodzie 19 12 12 pochodzi z dwóch frakcji: ze strumienia zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) oraz ze zmieszanych odpadów opakowaniowych (15 01 06).20. Zamawiający informuje że średni tonaż załadunku balastu ze 20 03 01 to 23,000 Mg, a z 15 01 06 to 11,000 Mg.21. Szacowana ilość odpadów o kodzie 19 12 12 do odbioru i zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia wynosi 7 700,000 Mg: w tym minimalna ilość zagwarantowana przez Zamawiającego: 3 850 MgPodana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawodo wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.

Część zamówienia: LOT-0002 Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzące z przetwarzania odpadów wielkogabarytowych (20 03 07) z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. w ramach zadania nr 2. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarowaćw instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadóww procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcęi na jego koszt.3. Załadunek odpadów po stronie Zamawiającego.4. Odpady o kodzie 19 12 12 pochodzące z przetwarzania odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), będą odbierane przez Wykonawcę od Zamawiającego z Zakładu Gospodarki Odpadami pod adresem ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice.5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru ww. odpadów pojazdami ciężarowymi, których rodzaj umożliwiał będzie załadunek odpadów przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu i zgłoszeniu telefonicznym.6. Wykonawca zobowiązany będzie po upływie jednego miesiąca od wykonywania usługi do dostarczenia Zamawiającemu, dokumentów potwierdzających końcowe przetworzenie odpadu wraz z informacją, że przekazane odpady nie zostały poddane składowaniu zgodnie z wzorem oświadczenia (załącznik nr 1 do OPZ) . Dokument ten wystawiony powinien być zbiorczo dla danego rodzaju odpadu za dany miesiąc w danym roku sprawozdawczym w terminie 14 dni od ostatniego dnia miesiąca.7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę na zgłoszenie telefoniczne lub e-mail, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Zamawiający w zgłoszeniu określi datę odbioru oraz ilość kursów. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru transportów zgodnie ze zgłoszeniem.8. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za niewykonanie lub nienależyte wy-konanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 7 niniejszej specyfikacji,w wysokości 0,01 % wynagrodzenia przedmiotu określonego w wyniku postępowania,za każdy kurs i dzień zwłoki (ilość kursów x ilość dni zwłoki x kara)9. Załadunek odpadów będzie następować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 - 12.00.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru do godziny 18.00. Po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy.11. Wykonawca jest winien przedstawić uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności decyzje, koncesje, wpisy wydane przez odpowiednie organy.12. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanych wagach Zamawiającego znajdujących się na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, zlokalizowanego na ul. Działkowej 20 w Polkowicach.13. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo dowodem ważenia. Dokumenty te będą stanowić wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.14. Potwierdzenie odbioru odpadów od Dostawcy będzie następowało na podstawie Karty Przekazania Odpadów w rejestrze BDO.15. Zamawiający informuje, iż odpad o kodzie 19 12 12 pochodzi z przetworzenia odpadów wielkogabarytowych (20 03 07).16. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone każdorazowo w oparciu o ilość faktycznie odebranych i zagospodarowanych odpadów o kodzie 19 12 12 (potwierdzonymi Kartami Przekazania Odpadów w systemie BDO i dowodami ważeń).17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z tygodniowym wyprzedzeniem.18. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za odebrane odpady oraz prawidłowe postępowanie z odpadami oraz wynikające z tego konsekwencje.19. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, utratę oraz ubytki w odpadach powstałych podczas ich transportu od chwili ich odebrania od Zamawiającegodo czasu zakończenia procesu odzysku.20. Zamawiający informuje, że średni tonaż załadunku balastu ze 20 03 07 to 20,000 Mg21. Szacowana ilość odpadów o kodzie 19 12 12 do odbioru i zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia wynosi 1 600,000 Mg, w tym minimalna ilość zagwarantowana przez Zamawiającego: 800,000 MgPodana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawodo wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.

Część zamówienia: LOT-0003 Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 11 (Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi) w ramach zdania nr 3. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Odbiór odpadów odbędzie się z terenu • Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul Działkowa 18, 59-100 Polkowice • Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice• Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, Koźlice 65A, 59-180 Koźlice• Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Ceglana 6a, 59-180 Przemków• Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Zacisze 30a, 59-140 Chocianów3. Odbiór odpadów odbędzie się transportem zorganizowanym przez Wykonawcę. 4. Załadunek odpadów jest po stronie Zamawiającego, w godzinach 6:00-12:00. Zamawiający dopuszcza załadunek do godziny 19:00 po wcześniejszych ustaleniach między Stronami.5. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbędzie się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, będzie potwierdzane kwitem wagowym. 6. Podana przez Zamawiającego całkowita ilość odpadów do zagospodarowania może ulec zmianie (/-) zależnej od wypełnienia całkowitego skrzyni załadunku, co nie skutkuje od-stąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków.7. Zamawiający wystawi w BDO karty przekazania odpadów. 8. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu zamówienia na czas trwania umowy, w szczególności posiadać wpis do rejestru BDO obejmujący prowadzenie działalności w zakresie transportu wskazanych odpadów lub umowę na usługi transportowe z firmą posiadającą ww. wpis.9. Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenia na zbieranie odpadów / lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów na podstawie właściwych przepisów w zakresie gospodarki odpadam.10. W przypadku wyłonienia wykonawcy konieczne jest przedłożenie stosownych decyzji na zbieranie/przewarzanie odpadów. W przypadku pośrednika należy przedłożyć decyzję na przetwarzanie odpadów instalacji końcowej, do której bezpośrednio zostały przekazane od-pady.11. Usługa będzie realizowana po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie lub e-mailem.12. Szacowana ilość odpadów przewidziane do zagospodarowania w ciągu trwania umowy: 15 01 11 – ok. 1,000 Mg (pakowane w big-bagach), w tym minimalna ilość zagwarantowana przez Zamawiającego: 0,200 Mg. Minimum logistyczne ok. 20 kg.13. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.14. Rozliczenie będzie się odbywać na podstawie iloczynu stawki i ilości odebranych odpadów.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przyjazdów lub zmniejszenia ilości odbieranych odpadów. W przypadku zmniejszenia ilości odpadów lub przyjazdów, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.Podana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie de-klaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.

Część zamówienia: LOT-0004 Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 20 01 28 (Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione), z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w ramach zadania nr 4. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarowaćw instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadóww procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Odbiór odpadów odbędzie się z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice.3. Odbiór odpadów odbędzie się transportem zorganizowanym przez Wykonawcę. 4. Załadunek odpadów jest po stronie Zamawiającego, w godzinach 6:00-12:00. Zamawiający dopuszcza załadunek do godziny 19:00 po wcześniejszych ustaleniach między Stronami.5. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbędzie się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, będzie potwierdzane kwitem wagowym. 6. Podana przez Zamawiającego całkowita ilość odpadów do zagospodarowania może ulec zmianie (/-) zależnej od wypełnienia całkowitego skrzyni załadunku, co nie skutkuje od-stąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków.7. Zamawiający wystawi w BDO karty przekazania odpadów. 8. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu zamówienia na czas trwania umowy, w szczególności posiadać wpis do rejestru BDO obejmujący prowadzenie działalności w zakresie transportu wskazanych odpadów lub umowę na usługi transportowe z firmą posiadającą ww. wpis.9. Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenia na zbieranie odpadów / lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów na podstawie właściwych przepisów w zakresie gospodarki odpadam.10. W przypadku wyłonienia wykonawcy konieczne jest przedłożenie stosownych decyzji na zbieranie/przewarzanie odpadów. W przypadku pośrednika należy przedłożyć decyzję na przetwarzanie odpadów instalacji końcowej, do której bezpośrednio zostały przekazane od-pady.11. Planowana ilość transportów ok. 8 w czasie trwania umowy.12. Usługa będzie realizowana po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie lub e-mailem.13. Szacowana ilość odpadów przewidziane do zagospodarowania w ciągu trwania umowy: 20 01 28 – ok. 45,000 Mg (odpady zmagazynowane na ostreczowanych paletach), w tym minimalna ilość zagwarantowana przez Zamawiającego: 16,000 Mg.14. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.15. Rozliczenie będzie się odbywać na podstawie iloczynu stawki i ilości odebranych odpadów.16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przyjazdów lub zmniejszenia ilości odbieranych odpadów. W przypadku zmniejszenia ilości odpadów lub przyjazdów, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.Podana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że po-dana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.

Część zamówienia: LOT-0005 Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 (Odzież), z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Go-spodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice w ramach zadania nr 5. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarowaćw instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadóww procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Odbiór odpadów odbędzie się z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice.3. Odbiór odpadów odbędzie się transportem zorganizowanym przez Wykonawcę. 4. Załadunek odpadów jest po stronie Zamawiającego. 5. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbędzie się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, będzie potwierdzane kwitem wagowym. 6. Podana przez Zamawiającego całkowita ilość odpadów do zagospodarowania może ulec zmianie (/-) zależnej od wypełnienia całkowitego skrzyni załadunku, co nie skutkuje od-stąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków.7. Zamawiający wystawi w BDO karty przekazania odpadów. 8. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu zamówienia na czas trwania umowy, w szczególności posiadać wpis do rejestru BDO obejmujący prowadzenie działalności w zakresie transportu wskazanych odpadów lub umowę na usługi transportowe z firmą posiadającą ww. wpis.9. Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenia na zbieranie odpadów / lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów na podstawie właściwych przepisów w zakresie gospodarki odpadam.10. W przypadku wyłonienia wykonawcy konieczne jest przedłożenie stosownych decyzji na zbieranie/przewarzanie odpadów. W przypadku pośrednika należy przedłożyć decyzję na przetwarzanie odpadów instalacji końcowej, do której bezpośrednio zostały przekazane od-pady.11. Planowana ilość transportów ok. 15 razy w czasie trwania umowy. Minimum logistyczne ok. 5 Mg.12. Usługa będzie realizowana po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie lub e-mailem.13. Szacowane ilości odpadów przewidziane do zagospodarowania w ciągu trwania umowy: 200,00 Mg w tym minimalna ilość zagwarantowana przez Zamawiającego: 80,000 Mg.14. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.15. Rozliczenie będzie się odbywać na podstawie iloczynu stawki i ilości odebranych odpadów.16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przyjazdów lub zmniejszenia ilości odbieranych odpadów. W przypadku zmniejszenia ilości odpadów lub przyjazdów, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.Podana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że po-dana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.

Część zamówienia: LOT-0006 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony) z terenu PSZOK oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach w ramach zadania nr 6. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarowaćw instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadóww procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Odbiór odpadów odbędzie się z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice.3. Specyfikacja dotyczy: opon osobowych i ciężarowych do 1,25 (opony całe, nie pocięte, bez felg, z zachowaniem swojego pierwotnego kształtu);4. Odbiór odpadów nastąpi transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt. Transport odbywać się będzie przy użyciu kontenerów Wykonawcy.5. Załadunek po stronie Zamawiającego. 6. Szacowana ilość odpadów przewidziana do zagospodarowania w ciągu trwania umowy: ok. 200,000 Mg, w tym minimalna ilość zagwarantowana przez Zamawiającego: 80,000 Mg.7. Podana ilość odpadów do zagospodarowania może ulec zmianie (/-), co nie skutkuje od-stąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków.8. Liczba przejazdów zależna będzie od czasu, w jakim zamawiający zgromadzi wymaganą ilość opon. Szacowna ilość przyjazdów w czasie trwania umowy ok. 18.9. W przypadku zmniejszenia ilości odebranych odpadów, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.10. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbędzie się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, będzie potwierdzone kwitem wagowym.11. Zamawiający wystawi w BDO karty przekazania odpadów.12. Usługa będzie realizowana po wcześniejszym uzgodnieniu terminy telefonicznie lub e-mailem.13. Odbiór odpadów może następować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-12.00. Zamawiający dopuszcza załadunek do godziny 19:00 po wcześniejszych ustaleniach między stronami.14. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.15. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu zamówienia na czas trwania umowy, w szczególności posiadać wpis do rejestru BDO obejmujący prowadzenie działalności w zakresie transportu wskazanych odpadów lub umowę na usługi transportowe z firmą posiadającą ww. wpis.16. Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów na podstawie właściwych przepisów w zakresie gospodarki odpadami.17. W przypadku wyłonienia wykonawcy konieczne jest przedłożenie stosownych decyzji na zbieranie/przewarzanie odpadów. W przypadku pośrednika należy przedłożyć decyzję na przetwarzanie odpadów instalacji końcowej, do której bezpośrednio zostały przekazane odpady.Podana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.

Część zamówienia: LOT-0007 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony) – złomowe z te-renu PSZOK oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach w ramach zadania nr 7. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarowaćw instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadóww procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Odbiór odpadów odbędzie się z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul Działkowa 18, 59-100 Polkowice oraz z Zakładu Gospodarki Odpadami ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice.3. Specyfikacja dotyczy; każdego rodzaju opon złomowych tj. osobowe, ciężarowe , rolnicze, motorowe, rowerowe itp. Opony mogą być całe, podziurawione, pocięte, pomalowane, z felgami itp.4. Odbiór odpadów nastąpi transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt. Transport odbywać się będzie przy użyciu kontenerów Wykonawcy.5. Załadunek po stronie Zamawiającego. 6. Szacowana ilość odpadów przewidziana do zagospodarowania w ciągu trwania umowy ok. 40,000 Mg, w tym minimalna ilość zagwarantowana przez Zamawiającego: 20,000 Mg.7. Podana ilość odpadów do zagospodarowania może ulec zmianie (/-), co nie skutkuje od-stąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków.8. Liczba przejazdów zależna będzie od czasu, w jakim zamawiający zgromadzi wymaganą ilość opon. Szacowna ilość przyjazdów w czasie trwania umowy ok. 5.9. W przypadku zmniejszenia ilości odebranych odpadów, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.10. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbędzie się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, będzie potwierdzone kwitem wagowym.11. Zamawiający wystawi w BDO karty przekazania odpadów.12. Usługa będzie realizowana po wcześniejszym uzgodnieniu terminy telefonicznie lub e-mailem.13. Odbiór odpadów może następować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-12.00. Zamawiający dopuszcza załadunek do godziny 19:00 po wcześniejszych usta-leniach między stronami.14. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.15. Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu zamówienia na czas trwania umowy, w szczególności posiadać wpis do rejestru BDO obejmujący prowadzenie działalności w zakresie transportu wskazanych odpadów lub umowę na usługi transportowe z firmą posiadającą ww. wpis.16. Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów na podstawie właściwych przepisów w zakresie gospodarki odpadami.Podana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że po-dana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.17. W przypadku wyłonienia wykonawcy konieczne jest przedłożenie stosownych decyzji na zbieranie/przewarzanie odpadów. W przypadku pośrednika należy przedłożyć decyzję na przetwarzanie odpadów instalacji końcowej, do której bezpośrednio zostały przekazane od-pady.

Część zamówienia: LOT-0008 Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04 (Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03) z terenu PSZOK w Polkowicach w ramach zadania nr 8. 1. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać, a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku/recyklingu, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku/recyklingu wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04).2. Zamawiający informuje, iż odpady pochodzą z Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przez Wykonawcę wyłącznie na zbieranie odpadów o kodzie 17 09 04. 4. Wykonawca w ofercie musi podać nazwę i adres instalacji wraz z numerem miejsca prowadzenia działalności w BDO oraz symbol procesu przetwarzania odpadów (zgodnie z załącznikiem nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach), któremu zostaną poddane odpady. 5. Wykonawca odbierający odpady o kodzie 17 09 04 od Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć je bezpośrednio do instalacji wskazanej w ofercie. 6. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcęi na jego koszt.7. Załadunek odpadów po stronie Zamawiającego.8. Odpady o kodzie 17 09 04, będą odbierane przez Wykonawcę od Zamawiającego z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach pod adresem ul. Działkowa 18, 59-100 Polkowice.9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru ww. odpadów pojazdami ciężarowymi, których rodzaj umożliwiał będzie załadunek odpadów przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do końca 15-go dnia miesiąca następującego po za-kończonym miesiącu, w którym nastąpił odbiór odpadów, na piśmie lub drogą mailową, informację potwierdzającą rodzaj procesu odzysku/unieszkodliwienia przyjętych odpadów oraz ilości produktów lub odpadów z nich wytworzonych (ze wskazaniem ostatecznej instalacji do której trafiły) jak również ilości odpadów które nie przeszły procesu przetwarzania lecz zostały zmagazynowane i zostaną poddane przetworzeniu w terminie późniejszym. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie 7 dni od wezwania - zbiorcze zestawienie danych, zawierające ilość odebranych i przetworzonych odpadów z informacją jakim procesom zostały one poddane.11. Usługa będzie realizowana przez Wykonawcę na zgłoszenie telefoniczne lub e-mail, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Zamawiający w zgłoszeniu określi datę odbioru oraz ilość kursów. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru transportów zgodnie ze zgłoszeniem. 12. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za niewykonanie lub nienależyte wy-konanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 10 niniejszej specyfikacji, w wysokości 0,01 % wynagrodzenia przedmiotu określonego w wyniku postępowania, za każdy kurs i dzień zwłoki. (ilość kursów x ilość dni zwłoki x kara).13. Załadunek odpadów będzie następować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 - 13.00. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru do godziny 18.00. Po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy.15. Wykonawca jest winien przedstawić uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności decyzje, koncesje, wpisy wydane przez odpowiednie organy.16. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanych wagach Zamawiającego znajdujących się na terenie PSZOK , zlokalizowanego przy ul. Działkowej 18.17. Potwierdzenie odbioru odpadów od Dostawcy będzie następowało na podstawie Karty Przekazania Odpadów w rejestrze BDO.18. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo dowodem ważenia. Dokumenty te będą stano-wić wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.19. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone każdorazowo w oparciu o ilość faktycznie odebranych i zagospodarowanych odpadów o kodzie 17 09 04 (potwierdzonymi kartami przekazania odpadów i dowodami ważeń).20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z tygodniowym wyprzedzeniem.21. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za odebrane odpady oraz prawidłowe postępowanie z odpadami oraz wynikające z tego konsekwencje.22. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, utratę oraz ubytki w odpadach powstałych podczas ich transportu od chwili ich odebrania od Zamawiającegodo czasu zakończenia procesu odzysku.23. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.24. Szacowana ilość odpadów o kodzie 17 09 04 do odbioru i zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia wynosi 60,000 Mg.25. W przypadku wyłonienia wykonawcy konieczne jest przedłożenie stosownych decyzji na zbieranie/przewarzanie odpadów. W przypadku pośrednika należy przedłożyć decyzję na przetwarzanie odpadów instalacji końcowej, do której bezpośrednio zostały przekazane odpady.Podana w/w ilość odpadów jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawodo wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy bez dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90512000, 90513000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska