Przetarg 11602768 - Przedmiotem zamówienia są usługi związane z:1)...

   
Analizuj Zamówienie 11602768
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-22
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z:1) odbieraniem odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, na których nie zamies
zkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz w domkach letniskowych na nieruchomościach lub innych nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sieradz,2) zakres zamówienia:l.p. rodzaj odpadów szacunkowa ilość odpadów w Mg1 2 31 odpady komunalne zmieszane 3 100,002 odpady komunalne selektywnie zebrane 1 700,003 odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów 900,003) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SWZ:a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1,b) zestawienie nieruchomości w poszczególnych sołectwach na terenie Gminy Sieradz – załącznik Nr 2,c) zestawienie rodzaju i kodów odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości – załącznik Nr 3,d) szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń – załącznik Nr 4,e) szacunkowa liczba pojemników na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – załącznik Nr 5f) liczba przystanków i wiat autobusowych – załącznik Nr 6,4) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:- kierowanie i obsługa sprzętu służącego do odbioru odpadów,- czynności opróżniania pojemników i odbioru worków z odpadami selektywnymi oraz innych odpadów komunalnych.b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 8 do SWZ. 5) Zamawiający wymaga, aby we flocie pojazdów wykorzystywanych przy realizacji zamówienia wykorzystywane były pojazdy kategorii N1 lub N2 lub N3, spełniające wymogi, o których mowa w art. 68 a ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1289 z późn. zm.), określone w pkt 11 ppkt 2 lit. d tiret 3 SWZ i wskazane przez Wykonawcę w formularzu oferty.6) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni roboczych przed terminem realizacji zamówienia do złożenia wykazu pojazdów, o których mowa w ppkt 5, ze wskazaniem w szczególności: nazwy, rodzaju modelu, kategorii, rodzaju paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu.7) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu, po zakończeniu danego miesiąca świadczenia usługi, wykaz pojazdów, o których mowa w ppkt 5, ze wskazaniem w szczególności: nazwy, rodzaju modelu, kategorii, rodzaju paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, potwierdzający, że pojazdy, o których mowa w ppkt 5, dostarczały odpady na Stację Przeładunkową znajdującą się w Sieradzu przy ulicy. Dzigorzewskiej 4 lub Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, mieszczący się w miejscowości Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sieradz Przedmiotem zamówienia są usługi związane z:1) odbieraniem odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz w domkach letniskowych na nieruchomościach lub innych nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sieradz,2) zakres zamówienia:l.p. rodzaj odpadów szacunkowa ilość odpadów w Mg1 2 31 odpady komunalne zmieszane 3 100,002 odpady komunalne selektywnie zebrane 1 700,003 odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów 900,003) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SWZ:a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1,b) zestawienie nieruchomości w poszczególnych sołectwach na terenie Gminy Sieradz – załącznik Nr 2,c) zestawienie rodzaju i kodów odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości – załącznik Nr 3,d) szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń – załącznik Nr 4,e) szacunkowa liczba pojemników na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – załącznik Nr 5f) liczba przystanków i wiat autobusowych – załącznik Nr 6,4) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:- kierowanie i obsługa sprzętu służącego do odbioru odpadów,- czynności opróżniania pojemników i odbioru worków z odpadami selektywnymi oraz innych odpadów komunalnych.b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 8 do SWZ. 5) Zamawiający wymaga, aby we flocie pojazdów wykorzystywanych przy realizacji zamówienia wykorzystywane były pojazdy kategorii N1 lub N2 lub N3, spełniające wymogi, o których mowa w art. 68 a ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1289 z późn. zm.), określone w pkt 11 ppkt 2 lit. d tiret 3 SWZ i wskazane przez Wykonawcę w formularzu oferty.6) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni roboczych przed terminem realizacji zamówienia do złożenia wykazu pojazdów, o których mowa w ppkt 5, ze wskazaniem w szczególności: nazwy, rodzaju modelu, kategorii, rodzaju paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu.7) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu, po zakończeniu danego miesiąca świadczenia usługi, wykaz pojazdów, o których mowa w ppkt 5, ze wskazaniem w szczególności: nazwy, rodzaju modelu, kategorii, rodzaju paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, potwierdzający, że pojazdy, o których mowa w ppkt 5, dostarczały odpady na Stację Przeładunkową znajdującą się w Sieradzu przy ulicy. Dzigorzewskiej 4 lub Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, mieszczący się w miejscowości Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90512000, 90513100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska