Przetarg 12195253 - Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2026...

   
Analizuj Zamówienie 12195253
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-03
przedmiot ogłoszenia
Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2026 roku

Część 1: Część I. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowegow siedz
ibie Centrum Usług Społecznych w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27.1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27.1.1.Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątkuw godzinach od 7:00 do 17:30. 1.2 Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej,w czasie godzin urzędowania Zamawiającego, tj. poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do 17:30.1.3. W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną.1.4. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego osobom uprawnionym. Przed wydaniem i po zdaniu kluczy do pomieszczeń sprawdzanie ich kompletności.1.5. Sprawdzanie pomieszczeń (w tym sanitarnych, gospodarczych, piwnicznych) pod kątem zabezpieczenia (np. zamknięte okna, opuszczone żaluzje antywłamaniowe, wyłączone urządzenia elektryczne) po godzinach urzędowania Zamawiającego oraz przed zakończeniem ochrony fizycznej.1.6. Kontrola wszystkich pomieszczeń po godzinach urzędowania Zamawiającego.1.7.Sprawdzanie, czy osoby przebywające w pomieszczeniach Zamawiającego po godzinach pracy są do tego upoważnione. 1.8. Niewpuszczanie na teren siedziby Zamawiającego osób znajdujących się pod wpływem alkoholui innych środków odurzających.1.9. Codzienne obchody wokół budynku oraz terenu przyległego przed rozpoczęciemoraz po zakończeniu ochrony fizycznej budynku i pisemny raport o czasie, miejscu i rodzaju zdarzenia nadzwyczajnego.1.10. Prowadzenie książki raportów, w której winien być udokumentowany pisemnie przebieg służby (przede wszystkim raportowanie zdarzeń nadzwyczajnych) oraz wnioski i sugestie Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu usługi, a także uwagi na temat niedociągnięć stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie służby. Książka raportów winna być przedstawiona do wglądu na każde życzenie Zamawiającego. 1.11. W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających funkcjonowaniu CUS (po godzinach pracy Zamawiającego) powiadomienie osób funkcyjnych, tj. Dyrektora CUS i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu ustalenia okoliczności przyczyn zaistnienia zdarzenia oraz do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).1.12. Sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, oświetlenia zewnętrznego, instalacji wodnych, kanalizacyjno-sanitarnych, gazowych, centralnego ogrzewania, p.poż., monitoringu i innych znajdujących się w CUS. W przypadku zaistnienia usterek, niezwłoczne powiadomienie o nich Zamawiającego. 1.13. Codzienne sprawdzanie i obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych, a w przypadku zaistnienia usterek powiadamianie o nich Zamawiającego.1.14. Zabezpieczanie kluczy, zamykanie CUS i włączanie systemu alarmowego.1.15. Wyłączanie systemu alarmowego, otwieranie CUS.1.16 W przypadku wystąpienia zdarzeń nadzwyczajnych, podejmowanie czynności zapobiegawczo interwencyjnych oraz sporządzenie pisemnego raportu o wystąpieniu zdarzenia.1.17. W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną.1.18. Monitoring wizyjny : 1) System monitoringu obejmuje:a) Budynek przy ul. 17 Lipca 27 - (kamery zewnętrzne - 7 sztuk, kamery wewnętrzne - 7 sztuk.). 2) Obsługa monitoringu realizuje:a) bieżącą obserwację (nadzór) kamer systemu monitoringu, b) w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej i/lub wyspecjalizowanych służb (np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego). c) niezwłoczne powiadamianie wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich zaobserwowanych zdarzeniach, awariach sprzętu i raportowanie zauważonych nieprawidłowościw sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu,1.19 Pracownik ochrony obsługujący system monitoringu zobowiązany jest: 1). zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia, w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich, 2). efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokoju i porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych.3). Pracownicy Wykonawcy nie mają prawa do przyjmowania osób postronnych na terenie strzeżonych obiektów. 1.20. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia nadzoru nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń monitoringu, 2) chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz przez zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodniez ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.z 2019 r. poz. 1781 z późn.zm.).1.21.Monitorowanie sygnałów pochodzących z systemów alarmowych Centrum Usług Społecznych przy ul. 17 Lipca 27 w Czeladzi całodobowo.1) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy C.2) W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie do 10 minut. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie dwukrotnie kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Zamawiającego (wezwania kontrolne). 3) Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.4) Zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za monitoring.5) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.6) Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania niezwłocznie na adres e-mail.7) Wyposażenie Zamawiającego w 2 sztuki pilotów/przycisków antynapadowych.

Część 2: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi przy ul. Alfreda Biedermanna 2. Zakres obejmuje:1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku Centrum Usług Społecznych) przy ul. Alfreda Biedermanna 2 w Czeladzi.1.1. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątkuw godzinach od 7:00 do 20:30. 1.2. Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistejw czasie godzin urzędowania Zamawiającego, tj.: poniedziałek – piątek od godz. 7:00 do 20:301.3. W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną. 1.4. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego osobom uprawnionym. Przed wydaniem i po zdaniu kluczy do pomieszczeń sprawdzanie ich kompletności.1.5. Sprawdzanie pomieszczeń (w tym: sanitarnych, gospodarczych, piwnicznych) pod kątem zabezpieczenia (np. zamknięte okna, opuszczone żaluzje antywłamaniowe, wyłączone urządzenia elektryczne) przed zakończeniem ochrony fizycznej.1.6. Kontrola wszystkich pomieszczeń po godzinach urzędowania Zamawiającego.1.7. Sprawdzanie, czy osoby przebywające w pomieszczeniach Zamawiającego po godzinach pracy są do tego upoważnione. 1.8. Niewpuszczanie na teren siedziby Zamawiającego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.1.9. Codzienne obchody wokół budynku oraz przylegającego terenu wokół budynku po rozpoczęciu oraz przed zakończeniem ochrony fizycznej budynku i pisemne raportowanie o czasie, miejscui rodzaju zdarzenia nadzwyczajnego.1.10. Prowadzenie książki raportów, w której winien być udokumentowany pisemnie przebieg służby (przede wszystkim raportowanie zdarzenia nadzwyczajnego) oraz wnioski i sugestie Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu usługi, a także uwagi na temat niedociągnięć stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie służby. Książka raportów winna być przedstawiona do wglądu na każde życzenie Zamawiającego.1.11. W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających funkcjonowaniu CUS (po godzinach pracy Zamawiającego) powiadomienie osób funkcyjnych, tj. Dyrektora CUS i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistnienia zdarzenia do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).1.12.Sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, oświetlenia zewnętrznego, instalacji wodnych, kanalizacyjno-sanitarnych, gazowych, centralnego ogrzewania, p.poż., monitoringu i innych znajdujących się w budynku. W przypadku zaistnienia usterek, niezwłoczne powiadomienie o nich Zamawiającego. 1.13. Codzienne sprawdzanie i obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych, a w przypadku zaistnienia usterek powiadamianie o nich Zamawiającego.1.14. Zabezpieczanie kluczy, zamykanie budynku i włączanie systemu alarmowego.1.15. Wyłączanie systemu alarmowego, otwieranie budynku.1.16. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych (krajowych oraz do europarlamentu) i samorządowych, w godzinach prac komisji wyborczej w sytuacji, gdy lokal wyborczy będzie zlokalizowany w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi. 1.17. Monitoring wizyjny:1) System monitoringu obejmuje: budynek przy ul. Biedermanna 2 – kamery wewnętrzne – 14 sztuk 2) Obsługa monitoringu realizuje:a) bieżącą obserwację (nadzór) kamer systemu monitoringu, b) w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej i/lub wyspecjalizowanych służb (np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego). c) niezwłoczne powiadamianie wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich zaobserwowanych zdarzeniach, awariach sprzętu i raportowanie zauważonych nieprawidłowościw sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu,1.18 Pracownik ochrony obsługujący system monitoringu zobowiązany jest: 1) zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia, w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich, 2) efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokojui porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych.3) Pracownicy Wykonawcy nie mają prawa do przyjmowania osób postronnych na terenie strzeżonych obiektów. 1.19. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia nadzoru nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń monitoringu, 2) chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz przez zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn.zm.)1.20 Monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych całodobowo obejmuje:1) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowychi technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy C.2) W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie do 10 minut. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie dwukrotnie kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu (wezwanie kontrolne). 3) Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekciena stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.4) Zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za monitoring.5) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.6) Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania niezwłocznie na adres e-mail.7) Wyposażenie Zamawiającego w 2 sztuki pilotów/przycisków antynapadowych. 2. Monitoring systemu alarmowego w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 12 w Czeladzi całodobowo.Budynek przy ul. 17 Lipca 12 - (kamery zewnętrzne - 2 sztuki, kamery wewnętrzne – 4 sztuki).Zakres obejmuje:1. Monitoring systemu alarmowego w lokalu Centrum Usług Społecznych przy ul. 17 Lipca 12w Czeladzi całodobowo.1.1. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowychi technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy „C”.1.2. W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu do 10 minut.W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie dwukrotnie kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Zamawiającego (wezwania kontrolne). 1.3.Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.1.4. Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania niezwłocznie na adres e-mail.1.5. Wyposażenie Zamawiającego w 2 sztuki pilotów/przycisków antynapadowych.

Część 3: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Czeladzi przy ul. Rynek 22.Zakres obejmuje:1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w budynku Centrum Usług Społecznych przy ul. Rynek 22 w Czeladzi.1.1. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątkuw godzinach od 7.00 do 20:00. 1.2. Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistejw czasie godzin urzędowania Zamawiającego, tj.: poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do 20:00.1.3. W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną. 1.4. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego osobom uprawnionym. Przed wydaniem i po zdaniu kluczy do pomieszczeń sprawdzanie ich kompletności.1.5. Sprawdzanie pomieszczeń (w tym: sanitarnych, gospodarczych, piwnicznych) pod kątem ich zabezpieczenia (np. zamknięte okna, opuszczone żaluzje antywłamaniowe, wyłączone urządzenia elektryczne) przed zakończeniem ochrony fizycznej.1.6. Kontrola wszystkich pomieszczeń po godzinach urzędowania Zamawiającego.1.7. Sprawdzanie, czy osoby przebywające w pomieszczeniach Zamawiającego po godzinach pracy są do tego upoważnione. 1.8. Niewpuszczanie na teren siedziby Zamawiającego osób znajdujących się pod wpływem alkoholui innych środków odurzających.1.9. Codzienne obchody wokół budynku oraz przyległego terenu wokół budynku po rozpoczęciu oraz przed zakończeniem ochrony fizycznej budynku i pisemne raportowanie o czasie, miejscui rodzaju zdarzenia nadzwyczajnego czy zauważonej szkody .1.10. Prowadzenie książki raportów, w której winien być udokumentowany pisemnie przebieg służby (przede wszystkim raportowanie zdarzenia nadzwyczajnego) oraz wnioski i sugestie Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu usługi, a także uwagi na temat niedociągnięć stwierdzonych przez Zamawiającegow czasie służby. Książka raportów winna być przedstawiona do wglądu na każde życzenie Zamawiającego. 1.11. W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających funkcjonowaniu Ośrodka (po godzinach pracy Zamawiającego) powiadomienie osób funkcyjnych, tj. Dyrektora CUS i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistnienia zdarzenia do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).1.12. Sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, oświetlenia zewnętrznego, instalacji wodnych, kanalizacyjno-sanitarnych, gazowych, centralnego ogrzewania, p.poż, monitoringu i innych znajdujących się w budynku. W przypadku zaistnienia usterek - niezwłoczne o nich powiadomienie Zamawiającego. 1.13. Codzienne sprawdzanie i obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych, a w przypadku zaistnienia usterek powiadamianie o nich Zamawiającego.1.14. Zabezpieczanie kluczy, zamykanie budynku i włączanie systemu alarmowego.1.15. Wyłączanie systemu alarmowego, otwieranie budynku.1.16. Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych (krajowych oraz do europarlamentu) i samorządowych,w godzinach prac komisji wyborczej w sytuacji, gdy lokal wyborczy będzie zlokalizowany w budynku Centrum Usług Społecznych.1.17. Monitoring wizyjny 1) System monitoringu obejmuje: budynek przy ul. Rynek 22 (kamery wewnętrzne – 9 sztuk).2) Obsługa monitoringu realizuje:a) bieżącą obserwację (nadzór) kamer systemu monitoringu, b) w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej i/lub wyspecjalizowanych służb (np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego). c) niezwłoczne powiadamianie wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich zaobserwowanych zdarzeniach, awariach sprzętu i raportowanie zauważonych nieprawidłowościw sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu,1.18. Pracownik ochrony obsługujący system monitoringu zobowiązany jest: 1) Zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia,w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich, 2) Efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokojui porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych.3) Pracownicy Wykonawcy nie mają prawa do przyjmowania osób postronnych na terenie strzeżonych obiektów. 1.19. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Prowadzenia nadzoru nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń monitoringu, 2) chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz przez zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodniez ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn.zm.)2. Monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych całodobowo obejmuje:2.1. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy C.2.2. W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie do 10 minut. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie dwukrotnie kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu (wezwanie kontrolne)2.3. Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.2.4. Zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za monitoring.2.5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.2.6. Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania niezwłocznie na adrese-mail.2.7.Wyposażenie Zamawiającego w 2 sztuki pilotów/przycisków antynapadowych.

ZP.17.U.CUS.25
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79710000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia