Przetarg 11562989 - Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych w celu...

   
Analizuj Zamówienie 11562989
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych w celu utworzenia i doposażenia Zakładu Opieki Leczniczej realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - D4.1.1

1.1 P
rzedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych w celu utworzenia i doposażenia Zakładu Opieki Leczniczej oraz poprawy jakości i dostępności w zakresie opieki długoterminowej w Szpitalu Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” 1.2. Przedmiot zamówienia jako przedsięwzięcie jest w pełni zgodny z zasadą „niewyrządzania znaczącej szkody środowisku” (DNSH – „do no significant harm”). 1.3. Przedmiot i zakres robótIV piętro budynku łóżkowego w Szpitalu Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.Powierzchnia użytkowa (m2)- 1.295,33Kubatura (m3)- 3.860,08Wysokość (m)- 2,98Zakres i rodzaj robót:-roboty rozbiórkowe,-uzupełnienie ścianek działowych z cegły,-uzupełnienie tynków wewnętrznych,-wykonanie uwarstwień posadzek,-ułożenie glazury na ścianach,-stolarka drzwiowa,-stolarka okienna-prace malarskie,-montaż sufitów podwieszanych,1.4. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych-przebicia otworów w ścianach z cegieł,-wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych poziomych,-wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych,-wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej,-wykonanie samopoziomujących podkładów podłogowych,-wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych,-zagruntowanie podłoży,-obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi,-wykonanie gładzi gipsowych,-zabezpieczenie narożników kątownikami,-wykonanie odbojnic i odbojoporęczy z poliwinylu,-montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,I. Instalacje Teletechniczne:II. Instalacja Elektryczna - wewnetrznaIII. Instalacja COIV. Wentylacja i klimatyzacjaV. Instalacja wod – kanVI. Gazy medyczne1.5. Organizacja robót, przekazanie placu budowy1.6. Ochrona środowiska1.7. Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrona przeciwpożarowa na budowie1.8. Określenia podstawowe2. Ogólne informacje dotyczące robót1) Prowadzenie robót budowlanych w zakresach dotyczących czynnych obiektów musi odbywać się w sposób nie zakłócający w istotny sposób funkcjonowania tych obiektów. Wszystkie prace należy prowadzić w ścisłym uzgodnieniu z zamawiającym.2) Zamawiający zapewnia:• udostępnienie niezbędnych mediów w tym energii elektrycznej ze wskazaniem punktów poboru,• sukcesywne udostępnianie pomieszczeń objętych zakresem inwestycji w budynku, uzgadniane na bieżąco z Zamawiającym. 3) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zagospodarowania zaplecza budowy na terenie uzgodnionym z przedstawicielami Zamawiającego, z podstawieniem tam kontenera na gruz w miejscu nie kolidującym z pozostałymi użytkownikami z zabezpieczeniem przed zakurzeniem sąsiednich pomieszczeń i okien.4) Zapewnienie komunikacji dla pracowników i do transportu materiałów na budowę w sposób nie kolidujący z funkcjonującymi obiektami. 5) Po zakończeniu budowy Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia na przyległych powierzchniach stanu sprzed budowy tj. oczyszczenia elewacji i okien z parapetami, ewentualnego uzupełnienia zniszczeń wraz z pomalowaniem elewacji w sposób zapewniający ciągłość istniejącej izolacji termicznej i kolorystyki elewacji.6) W przypadku prowadzenia prac w terenie i w pomieszczeniach szpitalnych sąsiadujących z budową, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszystkich uszkodzeń powstałych w trakcie i w wyniku prowadzonych prac i doprowadzenia ich do stanu pierwotnego odtwarzając powłoki ścian, posadzki, stropy z ewentualną zabudową, gdy dotyczy to przeprowadzanych instalacji z odtworzeniem poprzedniej kolorystyki i stanu wykończenia 7) Zamawiający wyrazi zgodę Wykonawcy na prowadzenie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to konieczne dla dotrzymania terminu wykonania robót.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 tj. Dz.U.2025 poz.418,1080 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U. 2022 poz.1225 tj.4. Zamawiający informuje, że oddanie przedmiotu umowy odbędzie się w dwóch częściach:- pierwsza część placu budowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy – strona lewa,- druga część placu budowy – strona prawa, zostanie przekazana przez Zamawiającego po zakończeniu i oddaniu strony lewej przez Wykonawcę. Druga część przedmiotu umowy zostanie przekazana przez Zamawiającego w ciągu 7 dni a okres ten nie będzie wliczony do terminu wykonania zadania.Przed przekazaniem miejsca wykonywania Przedmiotu Umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).5. Przy wykonywaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w razie wywołania przez niego pożaru odpowiedzialny będzie za związane z nim straty. 7. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji na własny koszt odpadów powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.8. Roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz operatorów sprzętu działających na zasadzie samozatrudnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wchodzących w skład personelu kierowniczego budowy, przy pomocy których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadającego najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SWZ. Na dokonanie takiej zmiany Wykonawca musi uzyskać pisemna akceptację Zamawiającego.9. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy oraz podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę10. Przy wykonywaniu robót objętych przedmiotem umowy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy Zamawiający powoła koordynatorów do spraw BHP którzy są uprawnieni do nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy przez pracowników wykonawcy.11. Wyznaczenie koordynatora do spraw BHP nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i przestrzegania ogólnych zasad BHP Zamawiającego.12. Wykonawca przed realizacją przedmiotu zamówienia musi zapoznać się z Ogólnymi Zasadami BHP przy realizacji prac budowlano – montażowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ.13. Czas trwania realizacji zamówienia określony został na maksymalnie 115 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego przekazania placu budowy. 14. Szczegółowe warunki płatności:15. Za wykonanie Przedmiotu Umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.16. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu17. Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 45000000-7 – roboty budowlane, 45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie robót budowlanych18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ.19. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.20. Okres gwarancji na wykonane roboty –min. 60 miesięcy.21. Wizja lokalna 1) Zamawiający zaleca uczestnictwo w przeprowadzeniu szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.2) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.3) Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 23.10.2025 r. godz. 10:004) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu, 52 35 45 277, 52 34 45 374, 52 354 5587, 52 354 56265) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny.6) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu nie później niż na kolejny dzień po wyznaczonym terminie.UWAGA!Zamawiający przewiduje unieważnienie postepowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.

M-54/2025
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45300000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej