Przetarg 6526072 - Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych...

   
Analizuj Zamówienie 6526072 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-01-15
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
Numer referen
cyjny: PZZD.272.1.2019

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji nawierzchni dróg powiatowych masą na gorąco na terenie Powiatu Zielonogórskiego następującymi technologiami:
- Remont nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno – asfaltowymi z ręcznym obcinaniem krawędzi, uzupełnieniem tłucznia oraz załadunek i transport destruktu wraz z utylizacją
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2018, poz. 1202).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540016264-N-2019 z dnia: 2019-01-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak.
Informacja na temat wadium.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN).
Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium do Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. dnia 31-01-2019 do godziny 10:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
Uwaga:
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
1. nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
3. kwotę gwarancji lub poręczenia;
4. termin ważności gwarancji lub poręczenia; zobowiązanie gwaranta do „bezwarunkowego
i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
- Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego
w pkt 9.3. SIWZ terminu zostanie ono zdeponowane w księgowości w siedzibie Zamawiającego lub załączone do oferty.
Terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Powiatowego Zielonogórskiego Zarządu Dróg
BGŻ BNP Paribas Bank Polska SA
Nr: 76 1600 1156 1848 5214 9000 0004
z dopiskiem WADIUM – Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie.
Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-31, godzina 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-05, godzina 10:00.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540021949-N-2019 z dnia: 2019-02-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
zdolności technicznej (w zakresie oświadczenia): Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni masą na gorąco (mieszanką mineralno-asfaltową) o wartości min. 100 000,00 zł brutto - potwierdzone dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni masą na gorąco (mieszanką mineralno-asfaltową) o wartości min. 250 000,00 zł brutto - potwierdzone dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : Data 2019-02-05, godz 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : Data 2019-02-13, godz 10:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Wprowadzono punkt 7.1.9 SIWZ
Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – sporządzony wg załącznika nr 12 do SIWZ.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027423-N-2019 z dnia: 2019-02-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 1. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni masą na gorąco (mieszanką mineralno-asfaltową) o wartości min. 250 000,00 zł brutto - potwierdzone dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
2. Zdolność zawodowa:Zamawiający żąda, aby Wykonawca skierował do pełnienia funkcji Kierownika Robót przy realizacji przedmiotu zamówienia – min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Osoba wymieniona w pkt 6.2.4. musi posiadać doświadczenie przy realizacji min. 1 zadania, polegającego na wykonaniu nawierzchni masą na gorąco (mieszanką mineralno-asfaltową) od rozpoczęcia robót do zakończenia funkcji na stanowisku. Jako zakończenie funkcji należy rozumieć zakończenie wszystkich zadań przypisanych danej funkcji i realizowanych w ramach danej funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: TAK.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków:
1. Zdolność techniczna:
a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu nawierzchni masą na gorąco (mieszanką mineralno-asfaltową) o wartości min. 250 000,00 zł brutto - potwierdzone dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: po 1 szt. następujących maszyn / sprzętów: zagęszczarki płytowej, walca wibracyjnego, piły do cięcia asfaltu, recyklera do masy na gorąco, frezarki do nawierzchni bitumicznej oraz rozściełacza do asfaltu.
2. Zdolność zawodowa: Zamawiający żąda, aby Wykonawca skierował do pełnienia funkcji Kierownika Robót przy realizacji przedmiotu zamówienia – min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Osoba wymieniona w pkt 6.2.4. musi posiadać doświadczenie przy realizacji min. 1 zadania, polegającego na wykonaniu nawierzchni masą na gorąco (mieszanką mineralno-asfaltową) od rozpoczęcia robót do zakończenia funkcji na stanowisku. Jako zakończenie funkcji należy rozumieć zakończenie wszystkich zadań przypisanych danej funkcji i realizowanych w ramach danej funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: TAK.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca wraz z ofertą (formularzem oferty) składa: 1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ.
3. Formularz cenowy – sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ.
4. Kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe kierownika Budowy” – sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ.
5. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z pkt 7.6 SIWZ zobowiązanie powinno być złożone w formie pisemnej w oryginale. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017, poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca wraz z ofertą (formularzem oferty) składa: 1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ.
3. Formularz cenowy – sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ.
4. Kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe kierownika Budowy” – sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ.
5. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z pkt 7.6 SIWZ zobowiązanie powinno być złożone w formie pisemnej w oryginale. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017, poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
9. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – sporządzony wg załącznika nr 12 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-02-13, godzina 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-02-22, godzina 10:00.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233140, 45233142, 45233220, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10480588 2024-05-09
godz. 10:00
Łódzkie Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Giemzowie w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku 990,00 m w ramach zadania inwestycyjne...
10381034 2024-05-10
godz. 09:00
Podlaskie Roboty budowlane związane z inwestycją o nazwie:„Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 668 w Jedwabnem – etap II” na podstawie dokumentacji projektowej o nazwie:„Budowa i rozbudowa dro...
10479010 2024-05-10
godz. 09:00
Dolnośląskie Stabilizacja na miejscu remontu szlaku zrywkowego w Leśnictwie Lubomierz Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu stabilizacji 1925 m2 gruntu ro...
10483360 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dziadów Most, gmina Dziadowa Kłoda, działka nr 360dr. od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1504D na długości 190 mb. P...
10463469 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 440612W w miejscowości Przykory ”. III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 440612W w miejscowo...
10402176 2024-05-10
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla wymiany nawierzchni ciągów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymiZamawiający nie dopuszcza sk...
10486460 2024-05-13
godz. 09:00
Podkarpackie Odcinek O:Przebudowa DW Nr 896 Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Górne polegająca na budowie chodnika w km 5+416-5+630 strona lewa, budowie zatoki autobusowej w km 5+607 str. lewa w m.Hoszów - II...
10485636 2024-05-13
godz. 09:00
Pomorskie Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501 Przedmiotem niniejszego postępowan...
10461583 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2024 roku. WZP.2512.57.2024
10486443 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 104208E w miejscowości Janowice, Gmina Piątek.”W obecnej chwili droga posiada nawierzchnie bitumiczną ...