Przetarg 6629876 - Dzierżawa i Kompleksowa Obsługa Techniczna (KOT) Systemu...

   
Analizuj Zamówienie 6629876 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-07
przedmiot ogłoszenia
Dzierżawa i Kompleksowa Obsługa Techniczna (KOT) Systemu do druku cyfrowego - kolorowego
Numer referencyjny: RA-Z-05/2019

Dzi
erżawa i Kompleksowa Obsługa Techniczna (KOT) Systemu do druku cyfrowego - kolorowego dla Oficyny Wydawniczej Uniwersytetu Zielonogórskiego

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540047658-N-2019 z dnia: 2019-03-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-15, godzina: 08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-19, godzina: 08:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540049175-N-2019 z dnia: 2019-03-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5.
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) Ustawy, przewiduje możliwość dokonania m. in.
następujących zmian Umowy: 1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2.
Termin wykonania Przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu: a) w przypadku działania siły wyższej
(katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub
wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki uliczne, akty
terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o
czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, zmiana terminu
realizacji nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie
wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający,
termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych
prac, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy; 2) dopuszcza
się zmianę wartości Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 w następujących przypadkach: a) Wykonawca
udzieli Zamawiającemu dodatkowych rabatów – w takim przypadku wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu
zmniejszeniu, b) ceny jednostkowe zostaną obniżone przez Wykonawcę lub producenta – w takim przypadku
wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; zmiana taka nie wymaga konieczności zmiany Umowy;
3) w przypadku, gdy Przedmiot Umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie
wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za
przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany Produktu lub oprogramowania wchodzącego w zakres
Przedmiotu Umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż
wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu Wynagrodzenia,
terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych warunków udzielenia zamówienia. Wykonawca zapewni
Zamawiającego pisemnie, iż Przedmiot Umowy opisany w §1 Umowy został wycofany/przewidziany do
wycofania ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując
zmiany; 4) dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji
Umowy; Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego; jeżeli zmiana
lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest
zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia warunek oraz jednocześnie dostarczyć
Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust.1 i dokumenty potwierdzające brak podstaw
wykluczenia nowego podwykonawcy (takie jak obowiązywały w postępowaniu na podstawie którego zawarta
została Umowa); 5) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia, dla których
wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć
pisemny wniosek do Zamawiającego W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez
podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 8 Umowy; 6) dopuszcza się
wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie
przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest
w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie
realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 8 Umowy; 7) w
przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na
realizację Umowy, dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do obowiązujących
przepisów prawa; zmiany te nie spowodują wzrostu Wynagrodzenia ani zmiany terminu wykonania Przedmiotu
Umowy. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie
stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy
roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust.
1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. W miejsce unieważnionych
postanowień wchodzą postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 144 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) Ustawy, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian Umowy:
1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2. Termin wykonania Przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu:
a) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy,
b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy;
2) dopuszcza się zmianę wartości Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 w następujących przypadkach:
a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu dodatkowych rabatów – w takim przypadku wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu,
b) ceny jednostkowe zostaną obniżone przez Wykonawcę lub producenta – w takim przypadku wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;
zmiana taka nie wymaga konieczności zmiany Umowy;
3) dopuszcza się zmianę wartości Umowy, gdy nastąpi ustawowa zmiana stawek podatku VAT - w takim przypadku, należność Wykonawcy netto nie zmieni się, a wartość tego Wynagrodzenia brutto będzie obliczana w oparciu o stawki podatku VAT obowiązujące w dniu powstania obowiązku podatkowego.
4) w przypadku, gdy Urządzenia zaoferowane w ofercie zostaną w międzyczasie wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany Urządzeń lub oprogramowania wchodzącego w zakres Przedmiotu Umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu Wynagrodzenia, terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych warunków udzielenia zamówienia. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż Urządzenia opisane w §1 Umowy zostały wycofane/przewidziane do wycofania ze sprzedaży/produkcji lub uznane przez producenta za przestarzałe, jednocześnie proponując zmiany;
5) dopuszcza się zmianę Wynagrodzenia/wartości Umowy gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
Występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację należnego wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, aktualną na dzień składania wniosku, podpisaną przez siebie imienną listę pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę tylko do realizacji Umowy i którzy jednocześnie pobierają minimalne wynagrodzenie za pracę. Lista ta musi zawierać: wskazanie, że jest to lista pracowników zatrudnionych tylko do realizacji Umowy, imiona i nazwiska pracowników, wskazanie rodzaju Umowy na jakiej zatrudniony jest każdy z tych pracowników (cywilnoprawna czy o pracę), wymiar etatu na jaki zatrudniony jest każdy ze wskazanych pracowników i wysokość miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego każdego z tych pracowników przed i po wnioskowanej waloryzacji.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, za pomocą stosownych dokumentów (w tym zawsze umów o pracę lub umów cywilnoprawnych), że dany pracownik, którego waloryzacja dotyczy, zatrudniony jest przez Wykonawcę zgodnie z danymi określonymi w ww. liście, w tym: że jest on zatrudniony tylko do realizacji Umowy i w jakiej części etatu, oraz że pobiera on minimalne wynagrodzenie za pracę. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić maksymalnie o wskaźnik procentowy stanowiący różnicę pomiędzy wynagrodzeniem minimalnym obowiązującym odpowiednio w dniu składania ofert lub trakcie ostatniej waloryzacji wartości Umowy (jeśli Umowa była już waloryzowana), a nowo wprowadzonym wynagrodzeniem minimalnym, dla pracowników dla których wykonawca udowodni, że są (i w jakim zakresie) zatrudnieni u niego tylko do realizacji Umowy i którzy jednocześnie pobierają minimalne wynagrodzenie za pracę,
Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzenia pracownikom świadczącym Usługę objętą Umową do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników realizujących przedmiotową Usługę, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy;
Wynagrodzenie w zrewaloryzowanej wysokości może być wypłacane dopiero po upływie 30 dni od dnia wejścia w życie nowej stawki wynagrodzenia minimalnego;
6) dopuszcza się zmianę Wynagrodzenia/wartości Umowy gdy nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub nastąpi zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zmianie ulegną zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
Występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację należnego wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, aktualną na dzień składania wniosku, podpisaną przez siebie imienną listę pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę tylko do realizacji Umowy, dla których odprowadza składki na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne i wpłaty do pracowniczych planów kapitałowych. Lista ta musi zawierać: wskazanie, że jest to lista pracowników zatrudnionych tylko do realizacji Umowy, imiona i nazwiska pracowników, wskazanie rodzaju umowy na jakiej zatrudniony jest każdy z tych pracowników (cywilnoprawna czy o pracę), wymiar etatu na jaki zatrudniony jest do realizacji Umowy każdy ze wskazanych pracowników, wysokość ich miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego ogółem oraz wysokość tego wynagrodzenia w części etatu, w jakiej wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy, wysokość odprowadzanych składek na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne i wpłat do pracowniczych planów kapitałowych finansowanych przez Wykonawcę w wysokości ogółem i w części wynagrodzenia dotyczącej wykonywania prac bezpośrednio związanych z realizacja Umowy. Wynagrodzenia te i składki muszą być podane w dwóch wariantach: przed i po wnioskowanej waloryzacji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, za pomocą stosownych dokumentów (w tym zawsze umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej wraz z dokumentami potwierdzającymi odprowadzanie od wskazanej umowy składek na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne i wpłat do pracowniczych planów kapitałowych), że dany pracownik, którego waloryzacja dotyczy zatrudniony jest przez Wykonawcę zgodnie z danymi określonymi w ww. liście, w tym: że jest on zatrudniony tylko do realizacji Umowy i w jakiej części etatu, wysokość miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego każdego ze wskazanych pracowników w układach wymaganych powyżej oraz wysokość odprowadzanych za danego pracownika składek na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne i wpłat do pracowniczych planów kapitałowych w układach wymaganych powyżej.
Wynagrodzenie w zrewaloryzowanej wysokości może być wypłacane dopiero po upływie 30 dni od dnia wejścia w życie nowych stawek składek na ubezpieczenie społeczne/zdrowotne, lub nowych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym/zdrowotnym i wpłat;
7) dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji Umowy; Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia warunek oraz jednocześnie dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust.1 i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia nowego podwykonawcy (takie jak obowiązywały w postępowaniu na podstawie którego zawarta została Umowa);
8) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 8 Umowy;
9) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 8 Umowy;
10) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do obowiązujących przepisów prawa; zmiany te nie spowodują wzrostu Wynagrodzenia ani zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy.
4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
5. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. W miejsce unieważnionych postanowień wchodzą postanowienia w pierwotnym brzmieniu.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-19, godzina: 08:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-20, godzina: 08:00,
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, tonery, kartridże, tusze, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 30192113, 42962000, 50313100, 50313200, 98000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , tonery, kartridże, tusze , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10481917 2024-05-07
godz. 16:00
Pomorskie System wspierający Systemy Zarządzania na zgodność z normami ISO 9001, 14001, 45001
10492137 2024-05-08
godz. 11:30
Mazowieckie OR.2600.2.6.2024.PW Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup sprzętu komputerowego wraz z opro...
10487897 2024-05-08
godz. 12:00
Małopolskie Zakup i dostawa Routerów LTE - TP-Link TL-MR100 4G LTE dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
10402150 2024-05-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe ...
10488205 2024-05-11
godz. 01:59
Dolnośląskie WS1958050909 - Zakupu licencji Microsoft w ramach umowy MPSA Przedmiotem postepowania jest udzielenie praw do licencji, subskrypcji, pakietów Software Assurance dla oprogramowania w ramach...
10406424 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa infrastruktury informatycznej realizowana w ramach zadania p.n. „Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz współpracujących pracowni diagnostycznych w R...
10428637 2024-05-15
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa zestawu do suszenia i próżniowego zatężania próbek biologicznych dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG-GUMed. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera pr...
10479938 2024-05-15
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Przedłużenie wsparcia na Forti Gate 600E na okres 12 m-cy.
10473595 2024-05-15
godz. 14:00
Pomorskie RG/SRM-326675/587 AS/ Umowa dostawę urządzeń mobilnych - aparatów telefonicznych GSM i tabletów marki Apple oraz akcesoriów
10483962 2024-05-24
godz. 08:00
Małopolskie Dostawa 1 szt. laptopa dla WGGiIŚ - DE-dzp.272-181/24 Dostawa 1 szt. laptopa dla WGGiIŚ