Przetarg 11561497 - dostawę mebli wraz z montażem do Uniwersytetu im. Adama...

   
Analizuj Zamówienie 11561497
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
dostawę mebli wraz z montażem do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (Poznań, Słubice). Postępowanie zostało podzielone na trzy części

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebl
i wraz z montażem do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (Poznań , Słubice). 2. Wykonawca składający ofertę na część 1 i część 2 dostarczy do upływu terminu składania ofert przedmiotowe środki dowodowe w postaci prezentacji zmontowanych mebli.3.Przedmiotowe środki dowodowe w postaci zmontowanych mebli zostaną zbadane przez Zamawiającego pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia4. Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe w postaci zmontowanych mebli będą poddane ocenie technicznej pod kątem jakości ich wykonania w ramach kryterium oceny ofert „ocena techniczna”, zgodnie z parametrami opisanymi w SWZ. 5. Wykonawca do każdego wycenionego mebla w części 1,2,3 załączy przedmiotowy środek dowodowy w postaci osobnej karty katalogowej, które należy złożyć wraz z ofertą6.Wykonawca załączy do oferty na część 1 i część 2 przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentów (certyfikaty i atesty lub inne równoważne dokumenty), które potwierdzają zgodność mebli z opisanymi normami, wymienionymi w Załączniku A, B do SWZ, które należy złożyć wraz z ofertą. 7. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia w części 1 i części 2 udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości, natomiast w części 3 udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości . Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania danego protokołu odbioru. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 10. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości część 1: 3.000,00 PLN, część 2: 2.000,00 PLN, część 3: 1.000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
Część zamówienia: LOT-0002 dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w PoznaniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 60.000,00 zł. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 5.2 a) SWZInformacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę mebli wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto oraz załączy do oferty dowody określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Jedna dostawa oznacza dostawę zrealizowana na podstawie jednej umowy.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Wykaz dostaw na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 5.2 b) SWZ- Załącznik nr 4 do SWZWykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych (tj. rozpoczętych , a nie zakończonych) referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, a na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia zaliczona będzie wyłącznie jej zrealizowana część.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

Część zamówienia: LOT-0003 dostawa wraz z montażem siedzisk i sof do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Dostawa wraz z montażem siedzisk i sof do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w PoznaniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik B do SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40.000,00 zł. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 5.2 a) SWZInformacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę mebli wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto oraz załączy do oferty dowody określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Jedna dostawa oznacza dostawę zrealizowana na podstawie jednej umowy.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Wykaz dostaw na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 5.2 b) SWZ- Załącznik nr 4 do SWZWykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych (tj. rozpoczętych , a nie zakończonych) referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, a na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia zaliczona będzie wyłącznie jej zrealizowana część.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

Część zamówienia: LOT-0004 dostawa wraz z montażem łóżek i materacy do Domu Studenckiego w Słubicach Dostawa wraz z montażem łóżek i materacy do Domu Studenckiego w Słubicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik C do SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40.000,00 zł. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 5.2 a) SWZInformacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę mebli wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto oraz załączy do oferty dowody określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Jedna dostawa oznacza dostawę zrealizowana na podstawie jednej umowy.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Wykaz dostaw na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 5.2 b) SWZ- Załącznik nr 4 do SWZWykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych (tj. rozpoczętych , a nie zakończonych) referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, a na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia zaliczona będzie wyłącznie jej zrealizowana część.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39100000, 39143112
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria