Przetarg 11561408 - 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych:...

   
Analizuj Zamówienie 11561408
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych: krzesła studyjnego, stołów konferencyjnych i krzeseł, określonych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej: „meblami” lub „przedmiotem
zamówienia”. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2024), posiadać stosowne certyfikaty i spełniać określone normy dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a w zakresie części B także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A-B do SWZ;4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. a) część A: krzesło biurowe b) część B : stoły konferencyjne i krzesłaZamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy;5) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych..Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.6) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od zawarcia umowy;Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do maksymalnego dopuszczalnego terminu 35 dni. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.7) Adres dostawy: a) część A- Wydział sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62. 43-400 Cieszyn;b) część B – DAG Kampus Sosnowiec, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec8) Wymagany minimalny termin gwarancji dla wszystkich mebli: 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca może wydłużyć termin gwarancji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej;9) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, związanych z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia;10) Zamawiający nie przewiduje klauzuli zastrzeżonej w rozumieniu art. 94 ustawy Pzp;11) Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiający nie przewiduje obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.12) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.13) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w zakresie danej części niniejszego postępowania;
Część zamówienia: LOT-0004 Część A: krzesło biurowe 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych: krzesła studyjnego, stołów konferencyjnych i krzeseł, określonych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej: „meblami” lub „przedmiotem zamówienia”. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2024), posiadać stosowne certyfikaty i spełniać określone normy dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a w zakresie części B także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SWZ;4) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od zawarcia umowy; Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do maksymalnego dopuszczalnego terminu 41 dni. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.5) Adres dostawy: część A- Wydział sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;6) Wymagany minimalny termin gwarancji dla wszystkich mebli: 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca może wydłużyć termin gwarancji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej;7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0005 Część B: szafa pancerna - 1 szt. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych: stoły konferencyjne i krzesła, określonych w załączniku nr 2B do SWZ, zwanych dalej: „meblami” lub „przedmiotem zamówienia”. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2024), posiadać stosowne certyfikaty i spełniać określone normy dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a w zakresie części B także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SWZ;4) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni od zawarcia umowy; Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do maksymalnego dopuszczalnego terminu 41 dni. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.5) Adres dostawy: część B - DAG Kampus Sosnowiec, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec.6) Wymagany minimalny termin gwarancji dla wszystkich mebli: 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca może wydłużyć termin gwarancji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej;7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Wyposażenie wnętrz
podbranża komputery, serwery, meble i akcesoria
kody CPV 30213100, 39100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , meble i akcesoria