Przetarg 12227428 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i...

   
Analizuj Zamówienie 12227428
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych po
jazdów wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w:a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 08.11.2024r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1709 ze zm.)b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2022r, poz. 1885)c) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych z dnia 12 marca 2019r, (Dz.U. z 2019r. poz. 547).d) Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r, Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.)e) Normie lub specyfikacji technicznej, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 215 ze zm.) o potwierdzonymi certyfikacjami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi f) Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r., o od-padach (tj. Dz.U. z 2023r., poz. 1587 ze zm.)2. Wykonawca musi posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z wa-runkami technicznymi. Certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem za-mówienia. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przez cały okres trwania umowy.3. Dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń składanych za pośrednictwem bezpłatnego programu udostępnionego przez Wykonawcę.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór i kasacja odebranych ze Starostwa Powiatowego w Kępnie tablic odbywać się będzie na własny koszt i odpowiedzialność Wykonawcy oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1587). Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą i zamawiającym na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca ponosi koszty dostawy tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do złomowania. 5. Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około 24 700 szt.Pozostałe informacje w SWZ.

AB.272.12.2025
branża Motoryzacja
podbranża tablice rejestracyjne
kody CPV 30195000, 31523200, 34928470, 44423400
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tablice rejestracyjne