Przetarg 12170226 - 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic...

   
Analizuj Zamówienie 12170226
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-25
przedmiot ogłoszenia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oz
naczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów.2) Zamawiający przewiduje zamówienie następujących rodzajów tablic:Lp. Rodzaj tablicy Jednostka miary Liczba sztuk1 2 3 41. Zwyczajne samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 157 0002. Samochodowe zmniejszone (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1 0003. Samochodowe do rejestracji profesjonalnej (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1.0004. Samochodowe do pojazdów ekologicznych (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 3 0005. Zwyczajne do przyczep Sztuka 5 0006. Zwyczajne motocyklowe Sztuka 5 0007. Motocyklowe do pojazdów ekologicznych Sztuka 508. Zwyczajne motorowerowe Sztuka 6509. Motorowerowe do pojazdów ekologicznych Sztuka 5010. Tymczasowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 5011. Tymczasowe do przyczep Sztuka 5012. Tymczasowe motocyklowe Sztuka 5013. Tymczasowe motorowerowe Sztuka 5014. Tymczasowe badawcze samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 2015. Zabytkowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 20016. Zabytkowe motorowerowe Sztuka 1017. Zabytkowe motocyklowe Sztuka 1018. Indywidualne samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1.50019. Indywidualne motocyklowe Sztuka 50w tym przypadku, komplet może składać się również z trzech sztuk (dwie sztuki na samochód i jedna sztuka na bagażnik).3) Zamawiający zobowiązuje się do składania zamówień w liczbie nie większej niż 20 000 szt. tablic rejestracyjnych w ciągu jednego miesiąca, chyba, że Wykonawca podczas obowiązywania umowy wyrazi zgodę na zamówienie w liczbie większej niż 20 000 szt.4) Zamówienia oraz dostawa odbywać się będą nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz nie częściej niż pięć razy w miesiącu.5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu:a) tablice rejestracyjne, w terminie siedmiu dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia,b) tablice rejestracyjne indywidualne w terminie dwóch dni roboczych od otrzymania zamówienia,c) tablice rejestracyjne w trybie awaryjnym w przypadku zwiększonego popytu, w terminie dwóch dni roboczych, przy czym liczba zamówionych awaryjnie tablic nie może przekroczyć 3 000 szt. w jednym miesiącu. 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie i dostawę wtórników tablic rejestracyjnych w liczbie szacunkowej ok. 5 495 według poniższego zestawienia:Lp. Rodzaj wtórnika tablicy Jednostka miary Liczba sztuk1 2 3 41. Zwyczajne samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 5 0002. Samochodowe zmniejszone (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1003. Samochodowe do rejestracji profesjonalnej (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 104. Samochodowe do pojazdów ekologicznych (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1005. Zwyczajne do przyczep Sztuka 56. Zwyczajne motocyklowe Sztuka 1507 Motocyklowe ekologiczne Sztuka 58. Zwyczajne motorowerowe Sztuka 109 Motorowerowe ekologiczne Sztuka 510. Tymczasowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 511. Tymczasowe do przyczep Sztuka 512. Tymczasowe motocyklowe Sztuka 513. Tymczasowe motorowerowe Sztuka 514. Tymczasowe badawcze samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 515. Zabytkowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1016. Zabytkowe motorowerowe Sztuka 1017. Zabytkowe motocyklowe Sztuka 1018. Indywidualne (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 5019. Indywidualne motocyklowe Sztuka 5w tym przypadku, komplet może składać się również z trzech sztuk (dwie sztuki na samochód i jedna sztuka na bagażnik).7) Zamówienia wtórników tablic odbywać się będą na bieżąco w miarę potrzeb zgłaszanych przez właścicieli pojazdów. Przewiduje się kilkanaście zamówień w miesiącu. 8) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu wtórniki tablic rejestracyjnych w terminie dwóch dni roboczych.9) W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania tablic wycofanych z użytku, o których mowa w art. 74b ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym, w ciągu trzech dni od daty powiadomienia Wykonawcy o konieczności odbioru, ponad-to Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odebranymi tablicami zgodnie z art. 74b ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Roczna liczba wycofywanych z użytku tablic rejestracyjnych, wynosi ok. 70 000 szt. Odbiór tablic następować będzie nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu z każdej lokalizacji. 10) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia pojemników na zbierane tablice w liczbie nie mniejszej niż 20 szt. (pojemniki muszą być trwałe w eksploatacji i mieścić co najmniej 100 szt. wycofanych tablic).11) Dostawa tablic odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałki 7.30 – 17.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30. 12) Odbiór tablic wycofanych, odbywać się będzie w dniach i godzinach, wskazanych w pkt 11).13) Składanie zamówień na tablice, powiadomień o konieczności odbioru tablic wycofanych oraz składanie reklamacji może odbywać się przy pomocy poczty tradycyjnej, elektronicznej lub dedykowanego oprogramowania komputerowego dostarczonego przez Wykonawcę, przy czym wybór formy kontaktu należy do Zamawiającego.14) Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice.15) Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa tablic rejestracyjnych 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów.2) Zamawiający przewiduje zamówienie następujących rodzajów tablic:Lp. Rodzaj tablicy Jednostka miary Liczba sztuk1 2 3 41. Zwyczajne samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 157 0002. Samochodowe zmniejszone (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1 0003. Samochodowe do rejestracji profesjonalnej (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1.0004. Samochodowe do pojazdów ekologicznych (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 3 0005. Zwyczajne do przyczep Sztuka 5 0006. Zwyczajne motocyklowe Sztuka 5 0007. Motocyklowe do pojazdów ekologicznych Sztuka 508. Zwyczajne motorowerowe Sztuka 6509. Motorowerowe do pojazdów ekologicznych Sztuka 5010. Tymczasowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 5011. Tymczasowe do przyczep Sztuka 5012. Tymczasowe motocyklowe Sztuka 5013. Tymczasowe motorowerowe Sztuka 5014. Tymczasowe badawcze samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 2015. Zabytkowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 20016. Zabytkowe motorowerowe Sztuka 1017. Zabytkowe motocyklowe Sztuka 1018. Indywidualne samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1.50019. Indywidualne motocyklowe Sztuka 50w tym przypadku, komplet może składać się również z trzech sztuk (dwie sztuki na samochód i jedna sztuka na bagażnik).3) Zamawiający zobowiązuje się do składania zamówień w liczbie nie większej niż 20 000 szt. tablic rejestracyjnych w ciągu jednego miesiąca, chyba, że Wykonawca podczas obowiązywania umowy wyrazi zgodę na zamówienie w liczbie większej niż 20 000 szt.4) Zamówienia oraz dostawa odbywać się będą nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz nie częściej niż pięć razy w miesiącu.5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu:a) tablice rejestracyjne, w terminie siedmiu dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia,b) tablice rejestracyjne indywidualne w terminie dwóch dni roboczych od otrzymania zamówienia,c) tablice rejestracyjne w trybie awaryjnym w przypadku zwiększonego popytu, w terminie dwóch dni roboczych, przy czym liczba zamówionych awaryjnie tablic nie może przekroczyć 3 000 szt. w jednym miesiącu. 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie i dostawę wtórników tablic rejestracyjnych w liczbie szacunkowej ok. 5 495 według poniższego zestawienia:Lp. Rodzaj wtórnika tablicy Jednostka miary Liczba sztuk1 2 3 41. Zwyczajne samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 5 0002. Samochodowe zmniejszone (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1003. Samochodowe do rejestracji profesjonalnej (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 104. Samochodowe do pojazdów ekologicznych (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1005. Zwyczajne do przyczep Sztuka 56. Zwyczajne motocyklowe Sztuka 1507 Motocyklowe ekologiczne Sztuka 58. Zwyczajne motorowerowe Sztuka 109 Motorowerowe ekologiczne Sztuka 510. Tymczasowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 511. Tymczasowe do przyczep Sztuka 512. Tymczasowe motocyklowe Sztuka 513. Tymczasowe motorowerowe Sztuka 514. Tymczasowe badawcze samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 515. Zabytkowe samochodowe (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 1016. Zabytkowe motorowerowe Sztuka 1017. Zabytkowe motocyklowe Sztuka 1018. Indywidualne (komplet składa się z dwóch sztuk) Sztuka 5019. Indywidualne motocyklowe Sztuka 5w tym przypadku, komplet może składać się również z trzech sztuk (dwie sztuki na samochód i jedna sztuka na bagażnik).7) Zamówienia wtórników tablic odbywać się będą na bieżąco w miarę potrzeb zgłaszanych przez właścicieli pojazdów. Przewiduje się kilkanaście zamówień w miesiącu. 8) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu wtórniki tablic rejestracyjnych w terminie dwóch dni roboczych.9) W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania tablic wycofanych z użytku, o których mowa w art. 74b ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym, w ciągu trzech dni od daty powiadomienia Wykonawcy o konieczności odbioru, ponad-to Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odebranymi tablicami zgodnie z art. 74b ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Roczna liczba wycofywanych z użytku tablic rejestracyjnych, wynosi ok. 70 000 szt. Odbiór tablic następować będzie nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu z każdej lokalizacji. 10) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia pojemników na zbierane tablice w liczbie nie mniejszej niż 20 szt. (pojemniki muszą być trwałe w eksploatacji i mieścić co najmniej 100 szt. wycofanych tablic).11) Dostawa tablic odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałki 7.30 – 17.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30. 12) Odbiór tablic wycofanych, odbywać się będzie w dniach i godzinach, wskazanych w pkt 11).13) Składanie zamówień na tablice, powiadomień o konieczności odbioru tablic wycofanych oraz składanie reklamacji może odbywać się przy pomocy poczty tradycyjnej, elektronicznej lub dedykowanego oprogramowania komputerowego dostarczonego przez Wykonawcę, przy czym wybór formy kontaktu należy do Zamawiającego.14) Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice.15) Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
branża Motoryzacja
podbranża tablice rejestracyjne
kody CPV 34928472
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tablice rejestracyjne