Przetarg 12201830 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów...

   
Analizuj Zamówienie 12201830
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgór
ze”

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną w miarę potrzeb dostawę produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego asortyment: Dramstik z kurczaka, Filet z indyka, Filet z kurczaka, Kurczak cały, Udko z kurczaka, Pierś z kaczki, Baleron, Boczek pieczony, Boczek gotowany, Kiełbasa szynkowa, Boczek parzony, Kurczak gotowany, Filet z indyka wędzony, Karkówka bez kości, Szynka cygańska, Szynka konserwowa, Kabanos z kurczaka, Kiełbasa krakowska sucha, Kiełbasa śląska, Kiełbasa podwawelska, Kiełbasa żywiecka, Kiełbasa wiejska, Kiełbasa toruńska, Kiełbasa myśliwska, Kiełbasa sucha, Polędwica sopocka, Polędwica łososiowa, Boczek wędzony, Schab wędzony, Schab pieczony, Schab parzony, Łopatka wieprzowa, Szynka wieprzowa, Mięso mielone wieprzowe, Mięso mielone drobiowe, Mięso mielone wołowe, Filety z kurczaka mrożone, Skrzydełka z kurczaka mrożone, Uda z kurczaka mrożone, Mięso wołowe gulaszowe, Szponder wołowy, Mostek wołowy, Gulasz z indyka, Mięso z uda kurczaka bez kości, Mięso drobiowe na rosół, Korpus z kurczaka, Korpus z kaczki, Udko z kurczaka bez kości, Medaliony z indyka, Golonka z indyka, Skrzydełka z kurczaka, Wątróbka drobiowa, Wątróbka cielęca, Szynka Polska, Salami, Kaszanka, Skrzydełka z indyka, Szynka parmeńska, Kiełbasa biała, Salceson drobiowy, Salceson wieprzowy i inne w ilościach określonych w formularzu cenowym/opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ3. Ilości produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych są ilościami szacunkowym, uzależnionymi od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dlatego z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji, Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% ceny ofertowej brutto / wartości wynagrodzenia brutto wykonawcy za realizację zamówienia podstawowego. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszeń Zamawiającego przekazywanych wg jego wyboru: telefonicznie, pocztą elektroniczną, pisemnie lub osobiście podczas realizowanej dostawy. Realizacja dostaw odbywać się będzie maksymalnie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, w godz. od 8:00 do 14:00.5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego , tj. Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”, ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów. Dostawa obejmuje również rozładowanie i wyniesienie zamawianego przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ww. budynku.6. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.7. Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.8. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:1) specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;2) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby wykonującej dostawę w odbiorze towaru, w tym pobraniu prób dostarczonego towaru w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.9. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad, z gwarancją spełnienia wszelkich norm, zasad, standardów i wymogów określonych w przepisach prawa, o których mowa w pkt 4.6. oraz z gwarancją braku negatywnego wpływu na ludzkie zdrowie i życie, za co odpowiedzialność faktyczną i prawną z tego tytułu ponosi Wykonawca.10. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość i/lub rodzaj dostarczonego przedmiotu zamówienia jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia przedmiotu zamówienia właściwego tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji na reklamację).11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:1) Opis przedmiotu zamówienia zawarty Formularzu cenowym stanowiącym w Załącznik nr 1A do SWZ.2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.

ZP/1/2025
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15100000, 15110000, 15112000, 15130000, 15131120
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze