Przetarg 11550742 - „Dostawa instalacji kontroli dostępu i monitoringu do 10...

   
Analizuj Zamówienie 11550742
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-13
przedmiot ogłoszenia
„Dostawa instalacji kontroli dostępu i monitoringu do 10 wiat na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych”

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacji kontroli dostępu i monitoringu
do 10 wiat na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych wraz z przeprowadzeniem niezbędnych robót budowalno- montażowych, obejmujących budynki:1) ul. Kościuszki 16, 18, 20 i ul. Wigierska 3,2) ul. Kościuszki 44,3) ul. Kościuszki 91A,4) ul. Dwernickiego 9,5) ul. Gałaja 23,6) ul. Konopnickiej 14,7) ul. 1 Maja 27A,8) ul. Raczkowska 183,9) ul. Chłodna 16,10) ul. Wojska Polskiego 23.2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opisy Przedmiotu Zamówienia (szt. 10), pomocniczo przedmiary robót zwane dalej OPZ.4. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z OPZ, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 4 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy, w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. W przypadku, gdy w dokumentacji OPZ (opis przedmiotu zamówienia) zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji OPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Użycie w dokumentacji OPZ etykiety oznaczają, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiadające przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.9. Użycie w dokumentacji wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy, usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.10. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

46/2025
branża Ochrona, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża instalacje, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 32240000, 32321200, 32323500, 44100000, 45310000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11557937 2025-10-21
godz. 09:00
Śląskie Zakup i dostawa uchwyt/case na kamerę GETAC BC-02 i BC-03 typu RESGEAR lub...
11545575 2025-10-21
godz. 11:00
Podlaskie Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Sokółce w ramach projektu...
11552640 2025-10-22
godz. 09:00
Mazowieckie 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer obrotowych do monitoringu wraz z...
11511586 2025-10-24
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa sprzętu elektronicznego, w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób...
11508538 2025-10-24
godz. 10:00
Śląskie Zakup sprzętu ICT w ramach projektu SP12- małe kroki, duże możliwości. Łączymy,...
11475146 2025-10-24
godz. 11:00
Mazowieckie
11557783 2025-10-27
godz. 00:00
Śląskie rozbudowy kontroli dostępu, w tym: ZADANIE 1: Rozbudowa kontroli dostępu...
11575504 2025-10-30
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa wyposażenia monitoringu stadionu wraz z montażem
11525445 2025-11-05
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej, zakup...
11525421 2025-11-12
godz. 12:00
Dolnośląskie Przeglądy, naprawy, modernizacje, rozbudowy i budowy systemów przyzywowych przy...