Przetarg 11475146 - 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 11475146
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-05
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – umowa ramowa – Cześć II2. Przedmiot zamówienia pod
zielony jest na 21 zadań:1) Zadanie nr 1 – Urządzenie multimedialne typu Tablet Typ I wraz z etui i akcesoriami w ilości 70 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 1;2) Zadanie nr 2 – Projektor multimedialny Typ I – przenośny bezprzewodowy w ilości 1 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 2;3) Zadanie nr 3 – Projektor multimedialny Typ II – krótkoogniskowy w ilości 3 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 3;4) Zadanie nr 4 – Zasilacz awaryjny UPS w ilości 38 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 4;5) Zadanie nr 5 – Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe lub LED A3 z czytnikiem kart zbliżeniowych i dodatkowym wyposażeniem w ilości 6 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 5;6) Zadanie nr 6 – Urządzenie wielofunkcyjne Typ I kolorowe laserowe lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 2 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 6;7) Zadanie nr 7 – Urządzenie wielofunkcyjne Typ II kolorowe laserowe lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 46 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 7;8) Zadanie nr 8 – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne laserowe lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 40 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 8;9) Zadanie nr 9 – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne laserowe lub LED A4 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 91 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 9;10) Zadanie nr 10 – Drukarka monochromatyczna laserowa lub LED A4 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 375 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 10;11) Zadanie nr 11 – Drukarka 3D z dodatkowym wyposażeniem w ilości 8 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 11;12) Zadanie nr 12 – Drukarka mobilna (przenośna) atramentowa kolorowa z możliwością skanowania w ilości 81 kpl., w tym 73 kpl z dodatkowym wyposażeniem – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 12 pkt 1 i 2;13) Zadanie nr 13 – Profesjonalna drukarka wieloformatowa fotograficzna A0 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 1 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 13;14) Zadanie nr 14 – Skaner 3D z dodatkowym wyposażeniem w ilości 8 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 14;15) Zadanie nr 15 – Skaner ręczny z pamięcią w ilości 5 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 15;16) Zadanie nr 16 – Tester analizator sieci LAN w ilości 5 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 16;17) Zadanie nr 17 – Urządzenie multimedialne typu Tablet Typ II wraz z kompletem akcesoriów w ilości 2 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 17;18) Zadanie nr 18 – Urządzenie multimedialne typu Tablet Typ III wraz z kompletem akcesoriów w ilości 2 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 18;19) Zadanie nr 19 – Zestaw sprzętowych blockerów zapisu 10 kpl. ( w tym Typ I – 4kpl; Typ II – 4kpl; Typ III – 2kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 19 pkt 1, 2 i 3.20) Zadanie nr 20 – Komputer przenośny typu Laptop wzmocniony z pakietem aplikacji biurowych w ilości 62 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 20;21) Zadanie nr 21 – Monitor 55” z uchwytem w ilości 2 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w OPZ dla zadania nr 21;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 1 do SWZ tj. – Formularzu ofertowym dla zadania 1-21, załącznikach nr 8.1 – 8.21 do SWZ tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), które zawierają opisy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 1-21, załącznikach nr 2.1 – Projekcie umowy ramowej dla zadania 1-21, załącznikach nr 2.2 – Projekcie umowy wykonawczej dla zadania 1 – 21, załącznikach nr 3.1 – 3.21 do SWZ tj. – Projekcie zaproszenia do złożenia oferty wykonawczej tj. Formularzach ofertowych do umowy wykonawczej, które zawierają opisy przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdego zadania.
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie nr 1 – Urządzenie multimedialne typu Tablet Typ I wraz z etui i akcesoriami Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia multimedialnego typu Tablet Typ I wraz z etui i akcesoriami w ilości 70 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie nr 2 – Projektor multimedialny Typ I – przenośny bezprzewodowy Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę projektora multimedialnego Typ I – przenośny bezprzewodowy w ilości 1 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0003 Zadanie nr 3 – Projektor multimedialny Typ II – krótkoogniskowy Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę projektor multimedialnego Typ II – krótkoogniskowy w ilości 3 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0004 Zadanie nr 4 – Zasilacz awaryjny UPS Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę zasilacza awaryjnego UPS w ilości 38 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0005 Zadanie nr 5 – Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe lub LED A3 z czytnikiem kart zbliżeniowych i dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego laserowego lub LED A3 z czytnikiem kart zbliżeniowych i dodatkowym wyposażeniem w ilości 6 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0006 Zadanie nr 6 – Urządzenie wielofunkcyjne Typ I kolorowe laserowe lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego Typ I kolorowego laserowego lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 2 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0007 Zadanie nr 7 – Urządzenie wielofunkcyjne Typ II kolorowe laserowe lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego Typ II kolorowego laserowego lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 46 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0008 Zadanie nr 8 – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne laserowe lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego laserowego lub LED A3 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 40 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0009 Zadanie nr 9 – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne laserowe lub LED A4 z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego laserowego lub LED A4 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 91 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0010 Zadanie nr 10 – Drukarka monochromatyczna laserowa lub LED A4 z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę drukarki monochromatycznej laserowej lub LED A4 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 375 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 10Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0011 Zadanie nr 11 – Drukarka 3D z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę drukarki 3D z dodatkowym wyposażeniem w ilości 8 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 11Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0012 Zadanie nr 12 – Drukarka mobilna (przenośna) atramentowa kolorowa z możliwością skanowania Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę drukarkę mobilną (przenośną) atramentową kolorową z możliwością skanowania w ilości 81 kpl., w tym 73 kpl z dodatkowym wyposażeniem – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 12 pkt 1 i 2Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0013 Zadanie nr 13 – Profesjonalna drukarka wieloformatowa fotograficzna A0 z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę profesjonalną drukarkę wieloformatową fotograficzną A0 z dodatkowym wyposażeniem w ilości 1 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 13Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0014 Zadanie nr 14 – Skaner 3D z dodatkowym wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę skanera 3D z dodatkowym wyposażeniem w ilości 8 kpl. – o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 14 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0015 Zadanie nr 15 – Skaner ręczny z pamięcią Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę skanera ręcznego z pamięcią w ilości 5 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 15 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0016 Zadanie nr 16 – Tester analizator sieci LAN Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę testera analizatora sieci LAN w ilości 5 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 16 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0017 Zadanie nr 17 – Urządzenie multimedialne typu Tablet Typ II wraz z kompletem akcesoriów Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia multimedialngo typu Tablet Typ II wraz z kompletem akcesoriów w ilości 2 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 17 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0018 Zadanie nr 18 – Urządzenie multimedialne typu Tablet Typ III wraz z kompletem akcesoriów Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę urządzenia multimedialnego typu Tablet Typ III wraz z kompletem akcesoriów w ilości 2 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 18 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0019 Zadanie nr 19 – Zestaw sprzętowych blockerów zapisu Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę zestawu sprzętowych blockerów zapisu 10 kpl. ( w tym Typ I – 4kpl; Typ II – 4kpl; Typ III – 2kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 19 pkt 1, 2 i 3 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0020 Zadanie nr 20 – Komputer przenośny typu Laptop wzmocniony z pakietem aplikacji biurowych Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę komputera przenośnego typu Laptop wzmocnionego z pakietem aplikacji biurowych w ilości 62 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 20 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.

Część zamówienia: LOT-0021 Zadanie nr 21 – Monitor 55” z uchwytem Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę monitora 55” z uchwytem w ilości 2 kpl. - o szczegółowym zakresie, parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 21 Okres obowiązywania umowy wynosi: 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych jakie Zamawiający przeznaczył na realizację, w zależności od tego która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.Termin realizacji cząstkowych/szczegółowych zamówień wykonawczych – max. 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej z uwzględnieniem kryterium oceny terminu realizacji „T” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00640955-2025 z dnia: 2025-10-01
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 580898-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : W sekcji procedura Jest zapis: Wykonawca jest związany ofertą do dnia 06.01.2026 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.Zmienia się na zapis: Wykonawca jest związany ofertą do dnia 12.01.2026 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.W sekcji 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia dla zadania nr 1-21 (LOT-0001-LOT-0021)Jest: Termin składania ofert: 09/10/2025 11:00 02:00Zmienia się na zapis: Termin składania ofert: 15/10/2025 11:00 02:00Jest: Data otwarcia: 09/10/2025 11:05 02:00Zmienia się na zapis: Data otwarcia: 15/10/2025 11:05 02:00 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Identyfikator sekcji : LOT-0003 Identyfikator sekcji : LOT-0004 Identyfikator sekcji : LOT-0005 Identyfikator sekcji : LOT-0006 Identyfikator sekcji : LOT-0007 Identyfikator sekcji : LOT-0008 Identyfikator sekcji : LOT-0009 Identyfikator sekcji : LOT-0010 Identyfikator sekcji : LOT-0011 Identyfikator sekcji : LOT-0012 Identyfikator sekcji : LOT-0013 Identyfikator sekcji : LOT-0014 Identyfikator sekcji : LOT-0015 Identyfikator sekcji : LOT-0016 Identyfikator sekcji : LOT-0017 Identyfikator sekcji : LOT-0018 Identyfikator sekcji : LOT-0019 Identyfikator sekcji : LOT-0020 Identyfikator sekcji : LOT-0021 Opis zmian : W sekcji 5.1.12 Warunki udzielenia zamówieniaJest: Termin składania ofert: 09/10/2025 11:00 02:00Zmienia się na zapis: Termin składania ofert: 15/10/2025 11:00 02:00Jest: Data otwarcia: 09/10/2025 11:05 02:00Zmienia się na zapis: Data otwarcia: 15/10/2025 11:05 02:00 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-15 11:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00663432-2025 z dnia: 2025-10-09
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 640955-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : W punkcie 5.1.6. usuwa się pkt. 10 „Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, w którym Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert wykonawczych ze strony Wykonawców, z którymi została zawarta umowa ramowa.”Dla zadania 1-10:W punkcie 5.1.10 ogłoszenia usuwa się zapis: „Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy.” W punkcie 5.1.10 ogłoszenia Jest: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji krótszy niż 30 dni kalendarzowych.”Zmienia się na zapis: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.”Dla zadania 11-19:W punkcie 5.1.10 ogłoszenia usuwa się zapis: „Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy.W punkcie 5.1.10 ogłoszenia Jest: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji krótszy niż 30 dni kalendarzowych”Zmienia się na zapis: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.”Dla zadania 20-21:W punkcie 5.1.10 ogłoszenia usuwa się zapis: „Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 36 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. W punkcie 5.1.10 ogłoszenia Jest: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji krótszy niż 30 dni kalendarzowych”Zmienia się na zapis: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.”W punkcie 5.1.12 ogłoszeniaJest: „Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp, udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku o udzielenie zaliczki złożonego przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy wykonawczej.”Zmienia się na zapis: „Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp, udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku o udzielenie zaliczki złożonego przez Wykonawcę.” 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : W punkcie 5.1.6. usuwa się pkt. 10 „Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, w którym Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert wykonawczych ze strony Wykonawców, z którymi została zawarta umowa ramowa.” 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Identyfikator sekcji : LOT-0003 Identyfikator sekcji : LOT-0004 Identyfikator sekcji : LOT-0005 Identyfikator sekcji : LOT-0006 Identyfikator sekcji : LOT-0007 Identyfikator sekcji : LOT-0008 Identyfikator sekcji : LOT-0009 Identyfikator sekcji : LOT-0010 Opis zmian : W punkcie 5.1.10 ogłoszenia usuwa się zapis: „Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy.” W punkcie 5.1.10 ogłoszenia Jest: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji krótszy niż 30 dni kalendarzowych.”Zmienia się na zapis: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.” 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0011 Identyfikator sekcji : LOT-0012 Identyfikator sekcji : LOT-0013 Identyfikator sekcji : LOT-0014 Identyfikator sekcji : LOT-0015 Identyfikator sekcji : LOT-0016 Identyfikator sekcji : LOT-0017 Identyfikator sekcji : LOT-0018 Identyfikator sekcji : LOT-0019 Opis zmian : W punkcie 5.1.10 ogłoszenia usuwa się zapis: „Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy.W punkcie 5.1.10 ogłoszenia Jest: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji krótszy niż 30 dni kalendarzowych”Zmienia się na zapis: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.” 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0020 Identyfikator sekcji : LOT-0021 Opis zmian : W punkcie 5.1.10 ogłoszenia usuwa się zapis: „Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 36 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. W punkcie 5.1.10 ogłoszenia Jest: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji krótszy niż 30 dni kalendarzowych”Zmienia się na zapis: „Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.” 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Identyfikator sekcji : LOT-0003 Identyfikator sekcji : LOT-0004 Identyfikator sekcji : LOT-0005 Identyfikator sekcji : LOT-0006 Identyfikator sekcji : LOT-0007 Identyfikator sekcji : LOT-0008 Identyfikator sekcji : LOT-0009 Identyfikator sekcji : LOT-0010 Identyfikator sekcji : LOT-0011 Identyfikator sekcji : LOT-0012 Identyfikator sekcji : LOT-0013 Identyfikator sekcji : LOT-0014 Identyfikator sekcji : LOT-0015 Identyfikator sekcji : LOT-0016 Identyfikator sekcji : LOT-0017 Identyfikator sekcji : LOT-0018 Identyfikator sekcji : LOT-0019 Identyfikator sekcji : LOT-0020 Identyfikator sekcji : LOT-0021 Opis zmian : W punkcie 5.1.12 ogłoszeniaJest: „Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp, udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku o udzielenie zaliczki złożonego przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy wykonawczej.”Zmienia się na zapis: „Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp, udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku o udzielenie zaliczki złożonego przez Wykonawcę.” 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-15 11:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00668660-2025 z dnia: 2025-10-13
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 663432-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : W punkcie 2.1.2 ogłoszenia miejsce realizacji:Jest: Wykonawca jest związany ofertą do dnia 12.01.2026 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofertZmienia się na: Wykonawca jest związany ofertą do dnia 18.01.2026 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofertW punkcie 5.1.3 ogłoszenia szacowany okres obowiązywania (dla zadania 1-21):Jest: Data początkowa: 27/10/2025, Data zakończenia trwania: 27/04/2027Zmienia się na: Data początkowa: 12/11/2025, Data zakończenia trwania: 12/05/2027W punkcie 5.1.12 ogłoszenia - tj. warunki udzielenia zamówienia (dla zadania 1-21):Jest: Termin składania ofert: 15/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 15/10/2025 11:05 02:00Zmienia się na: Termin składania ofert: 21/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 21/10/2025 11:05 02:00 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Identyfikator sekcji : LOT-0003 Identyfikator sekcji : LOT-0004 Identyfikator sekcji : LOT-0005 Identyfikator sekcji : LOT-0006 Identyfikator sekcji : LOT-0007 Identyfikator sekcji : LOT-0008 Identyfikator sekcji : LOT-0009 Identyfikator sekcji : LOT-0010 Identyfikator sekcji : LOT-0011 Identyfikator sekcji : LOT-0012 Identyfikator sekcji : LOT-0013 Identyfikator sekcji : LOT-0014 Identyfikator sekcji : LOT-0015 Identyfikator sekcji : LOT-0016 Identyfikator sekcji : LOT-0017 Identyfikator sekcji : LOT-0018 Identyfikator sekcji : LOT-0019 Identyfikator sekcji : LOT-0020 Identyfikator sekcji : LOT-0021 Opis zmian : W punkcie 5.1.3 ogłoszenia szacowany okres obowiązywania (dla zadania 1-21):Jest: Data początkowa: 27/10/2025, Data zakończenia trwania: 27/04/2027Zmienia się na: Data początkowa: 12/11/2025, Data zakończenia trwania: 12/05/2027W punkcie 5.1.12 ogłoszenia - tj. warunki udzielenia zamówienia (dla zadania 1-21):Jest: Termin składania ofert: 15/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 15/10/2025 11:05 02:00Zmienia się na: Termin składania ofert: 21/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 21/10/2025 11:05 02:00 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-21 11:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00685086-2025 z dnia: 2025-10-17
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 668660-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Opis: W punkcie 2.1.2 ogłoszenia miejsce realizacji: Jest: Wykonawca jest związany ofertą do dnia 18.01.2026 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert Zmienia się na: Wykonawca jest związany ofertą do dnia 21.01.2026 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofertW punkcie 5.1.12 ogłoszenia - tj. warunki udzielenia zamówienia (dla zadania 1-21): Jest: Termin składania ofert: 21/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 21/10/2025 11:05 02:00 Zmienia się na: Termin składania ofert: 24/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 24/10/2025 11:05 02:00 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Identyfikator sekcji : LOT-0003 Identyfikator sekcji : LOT-0004 Identyfikator sekcji : LOT-0005 Identyfikator sekcji : LOT-0006 Identyfikator sekcji : LOT-0007 Identyfikator sekcji : LOT-0008 Identyfikator sekcji : LOT-0009 Identyfikator sekcji : LOT-0010 Identyfikator sekcji : LOT-0011 Identyfikator sekcji : LOT-0012 Identyfikator sekcji : LOT-0013 Identyfikator sekcji : LOT-0014 Identyfikator sekcji : LOT-0015 Identyfikator sekcji : LOT-0016 Identyfikator sekcji : LOT-0017 Identyfikator sekcji : LOT-0018 Identyfikator sekcji : LOT-0019 Identyfikator sekcji : LOT-0020 Identyfikator sekcji : LOT-0021 Opis zmian : W punkcie 5.1.12 ogłoszenia - tj. warunki udzielenia zamówienia (dla zadania 1-21): Jest: Termin składania ofert: 21/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 21/10/2025 11:05 02:00 Zmienia się na: Termin składania ofert: 24/10/2025 11:00 02:00, Data otwarcia: 24/10/2025 11:05 02:00 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-24 11:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30211200, 30213100, 30213200, 30216110, 30231300, 30232100, 30232110, 30232130, 30232140, 30233000, 30237260, 30237450, 31682530, 35100000, 38520000, 38552000, 38652120, 42962000, 48300000, 48620000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11560127 2025-10-24
godz. 09:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu AGD, RTV dla potrzeb wyposażenia...
11564729 2025-10-24
godz. 14:00
Świętokrzyskie Dostawa komputerów stacjonarnych -
11554764 2025-10-24
godz. 23:00
Dolnośląskie Zakup bezprzewodowego systemu do wideokonferencji
11561813 2025-10-27
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w...
11572796 2025-10-28
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych”, zgodnie z opisem...
11563003 2025-10-28
godz. 10:00
Pomorskie Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w...
11552380 2025-10-28
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa sprzętu informatycznego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania....
11519517 2025-10-30
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby...
11519556 2025-11-03
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego,...
11531633 2025-11-04
godz. 12:00
Podkarpackie DZP.UR.261.309.2025 Zakup zestawu badawczego: czytnika mikropłytkowego wraz z...