Przetarg 7905695 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i...

   
Analizuj Zamówienie 7905695 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie
Numer referencyjny: RPI.271.12.2020

Przedmiotem zamówi
enia jest dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola
w Kłodawie.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektów:
a) „Zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Kłodawa dzięki utworzeniu 50 nowych miejsc opieki”
b) „Utworzenie żłobka w Kłodawie”.
Zamówienie jest podzielone na V części:
Część I Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Część II Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Część III Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Część IV Kod CPV Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i porządkowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Część V Kod CPV Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Minimalne standardy jakościowe dla każdej z części zamówienia zostały określone w załączniku nr 7a-e do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, oznaczone znakiem CE (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać atesty, świadectwa jakości (bezpieczny dla dziecka, wolny od szkodliwych substancji) oraz było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania. Wyposażenie pomieszczeń przedszkola i żłobka dostępne dla dzieci wymaga dostosowania wysokości mebli do wieku dzieci. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowej kolorystyki wszystkich elementów umeblowania i wyposażenia, a także sposobu ich mocowania. Wyposażenie pomieszczeń bloku gastronomicznego przewiduje się do montażu zgodnie z technologią bloku żywienia w powiązaniu z projektem budowalnym i wykonawczym, które stanowiły załączniki do postępowania przetargowego nr RPI.271.2.2020 i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem http://www.klodawa.biuletyn.net/?bip=2&cid=1133&id=2789
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup (lub wytworzenie), zapakowanie, transport, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Do dostarczonego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. W ramach dostarczanego wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do jego rozruchu i konfiguracji oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i sprzętu.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
Część I - załącznik nr 7a do SIWZ
Część II - załącznik nr 7b do SIWZ
Część III- załącznik nr 7c do SIWZ
Część IV - załącznik nr 7d do SIWZ
Część V - załącznik nr 7d do SIWZ
Poglądowa plansza wyposażenia pomieszczeń stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Miejscem dostawy jest budynek żłobka i przedszkola w Kłodawie woj. lubuskie ul. Wojcieszycka 7.
Klauzule społeczne.
Na podstawie art. art. 29 ust. 4 PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia nieprzerwanie od 01 czerwca 2021r. do końca terminu realizacji zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia zatrudnił minimum 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1409 ze zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
- w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób wymienionych powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria opisane powyżej.
- Wykonawca w terminie od 01.06.2021r. do końca terminu realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych powyższą klauzulą przy realizacji zamówienia oraz zanonimizowane kopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych tych osób oraz dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych,
- w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych powyżej lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania,
- Zamawiający może odstąpić od naliczania kary umownej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy (albo odpowiedniemu organowi zajmującemu w państwie, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 7a do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 7b do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 7c do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i porządkowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i porządkowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 7d do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 7e do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540396385-N-2021 z dnia: 2021-01-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektów: a) „Zwiększenie dostępności do edukacji
przedszkolnej w Gminie Kłodawa dzięki utworzeniu 50 nowych miejsc opieki” b) „Utworzenie żłobka w
Kłodawie”. Zamówienie jest podzielone na V części: Część I Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego
do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Część II Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do
budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Część III Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego do
budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Część IV Kod CPV Dostawa i montaż wyposażenia
sanitarnego i porządkowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Część V Kod CPV Dostawa
zabawek i pomocy dydaktycznych do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Minimalne standardy
jakościowe dla każdej z części zamówienia zostały określone w załączniku nr 7a-e do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie
nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne igotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, oznaczone znakiem CE (jeżeli
grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać atesty, świadectwa jakości (bezpieczny dla
dziecka, wolny od szkodliwych substancji) oraz było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza
dostawę wyposażenia powystawowego. Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z
silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich
przesuwania. Wyposażenie pomieszczeń przedszkola i żłobka dostępne dla dzieci wymaga dostosowania
wysokości mebli do wieku dzieci. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzgodnienie z Zamawiającym
szczegółowej kolorystyki wszystkich elementów umeblowania i wyposażenia, a także sposobu ich
mocowania. Wyposażenie pomieszczeń bloku gastronomicznego przewiduje się do montażu zgodnie z
technologią bloku żywienia w powiązaniu z projektem budowalnym i wykonawczym, które stanowiły
załączniki do postępowania przetargowego nr RPI.271.2.2020 i są dostępne na stronie internetowej
Zamawiającego pod linkiem http://www.klodawa.biuletyn.net/?bip=2&cid=1133&id=2789 Zakres
przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup (lub wytworzenie), zapakowanie, transport, rozładunek,
załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego
pomieszczeniach obiektu. Do dostarczonego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet
przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. W ramach dostarczanego wyposażenia
Wykonawca zobowiązany jest do jego rozruchu i konfiguracji oraz przeszkolenia pracowników w
zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i sprzętu. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami
zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: Część I - załącznik nr 7a do SIWZ Część II -
załącznik nr 7b do SIWZ Część III- załącznik nr 7c do SIWZ Część IV - załącznik nr 7d do SIWZ Część
V - załącznik nr 7d do SIWZ Poglądowa plansza wyposażenia pomieszczeń stanowi załącznik nr 9 do
SIWZ. Miejscem dostawy jest budynek żłobka i przedszkola w Kłodawie woj. lubuskie ul. Wojcieszycka
7. Klauzule społeczne. Na podstawie art. art. 29 ust. 4 PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy
realizacji zamówienia nieprzerwanie od 01 czerwca 2021r. do końca terminu realizacji zamówienia w
zakresie każdej z części zamówienia zatrudnił minimum 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1
pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020
poz. 1409 ze zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub
Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - w
przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób wymienionych powyżej lub przez
pracodawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia
na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria opisane powyżej. - Wykonawca w terminie od 01.06.2021r.
do końca terminu realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany
przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych powyższą klauzulą
przy realizacji zamówienia oraz zanonimizowane kopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych tychosób oraz dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych, z
zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych, - w przypadku niezatrudnienia przy realizacji
zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych powyżej lub nieprzedstawienia
Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym
mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w
którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania, - Zamawiający może odstąpić od naliczania kary
umownej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu
Urzędowi Pracy (albo odpowiedniemu organowi zajmującemu w państwie, w którym Wykonawca ma
miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego
stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze,
w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych,
zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola
w Kłodawie.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektów:
a) „Zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Kłodawa dzięki utworzeniu 50 nowych miejsc opieki”
b) „Utworzenie żłobka w Kłodawie”.
Zamówienie jest podzielone na V części:
Część I
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Część II
Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Część III
Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i porządkowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Część IV
Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup (lub wytworzenie), zapakowanie, transport, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Do dostarczonego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. W ramach dostarczanego wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do jego rozruchu i konfiguracji oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i sprzętu.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
Część I - załącznik nr 7a do SIWZ
Część II - załącznik nr 7b do SIWZ
Część III- załącznik nr 7c do SIWZ
Część IV - załącznik nr 7d do SIWZ
Poglądowa plansza wyposażenia pomieszczeń stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Miejscem dostawy jest budynek żłobka i przedszkola w Kłodawie woj. lubuskie ul. Wojcieszycka 7.
Minimalne standardy jakościowe dla każdej z części zamówienia zostały określone w załączniku nr 7a-d do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, oznaczone znakiem CE (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać atesty, świadectwa jakości (bezpieczny dla dziecka, wolny od szkodliwych substancji) oraz było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania. Wyposażenie pomieszczeń przedszkola i żłobka dostępne dla dzieci wymaga dostosowania wysokości mebli do wieku dzieci. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowej kolorystyki wszystkich elementów umeblowania i wyposażenia, a także sposobu ich mocowania.
Klauzule społeczne.
Na podstawie art. 29 ust. 4 PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia nieprzerwanie od 01 czerwca 2021r. do końca terminu realizacji zamówienia
w zakresie każdej z części zamówienia zatrudnił minimum 1 osobę bezrobotną
w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1409 ze zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
- w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób wymienionych powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria opisane powyżej,
- Wykonawca w terminie od 01.06.2021r. do końca terminu realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych powyższą klauzulą przy realizacji zamówienia oraz zanonimizowane kopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych tych osób oraz dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych,
- w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych powyżej lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania,
- Zamawiający może odstąpić od naliczania kary umownej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy (albo odpowiedniemu organowi zajmującemu w państwie, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.2
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada
środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150 000,00 zł. Warunek dotyczy tylko
części I i II przedmiotu zamówienia. W zakresie części III, IV, V przedmiotu zamówienia
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.
Informacje dodatkowe Wykonawca, który będzie składał ofertę na część I i na część II przedmiotu
zamówienia musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum
300 000,00 zł.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada
środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150 000,00 zł. Warunek dotyczy tylko części I przedmiotu zamówienia. W zakresie części II, III, IV przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej: a) dwie
dostawy mebli kuchennych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda – warunek dotyczy
części I przedmiotu zamówienia, b) dwie dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 200 000,00
zł brutto każda - warunek dotyczy części II przedmiotu zamówienia, W zakresie części III, IV, V
przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 200 000,00
zł brutto każda - warunek dotyczy części I przedmiotu zamówienia. W zakresie części II, III, IV przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7
W ogłoszeniu jest:
1. Formularz oferty sporządzonym według załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o udostępnieniu
zasobów (zobowiązanie podmiotu trzeciego) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do
SIWZ Wykonawca składa w formie oryginału wraz z ofertą, 3. Tabele Cen Elementów Dostawy
zwanej dalej TCED zamieszczonej odpowiednio w załączniku nr 8a-e do SIWZ dla każdej z części
przedmiotu zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. Wykonawca składa je w formie oryginału
wraz z ofertą, 4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z
dokumentów rejestrowych, 5. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, jeżeli oferta jest składana przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
W ogłoszeniu powinno być:
1. Formularz oferty sporządzonym według załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o udostępnieniu zasobów (zobowiązanie podmiotu trzeciego) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca składa w formie oryginału wraz z ofertą, 3. Tabele Cen Elementów Dostawy
zwanej dalej TCED zamieszczonej odpowiednio w załączniku nr 8a-d do SIWZ dla każdej z części przedmiotu zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. Wykonawca składa je w formie oryginału
wraz z ofertą, 4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z
dokumentów rejestrowych, 5. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, jeżeli oferta jest składana przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.02.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 10:00,
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne
kody CPV 39290000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10508856 2024-05-13
godz. 23:59
Śląskie ZLECĘ naprawę pralki
10512691 2024-05-14
godz. 10:00
Śląskie Szacowanie wartości zamówienia na Serwis regałów jezdnych w obiektach Oddziału ZUS w Sosnowcu oraz podległych Inspektoratach w latach 2024-2027.
10506376 2024-05-15
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych. 63/DZZ/2024
10433224 2024-05-15
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest zakup krzeseł obrotowych. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi co najmniej: 36 miesięcy na krzesła obrotowe oraz 60 miesięcy gwarancji na amort...
10513310 2024-05-16
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie – Warszawa.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówie...
10514066 2024-05-16
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych oraz tablic interaktywnych z projektorem. Kod CPV: 30231320-6, 32322000-6 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu z...
10446903 2024-05-20
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa mebli dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.Cz. 1 Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek Politechniki Lubelskiej....
10517939 2024-05-21
godz. 09:00
Świętokrzyskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania 1: Zadania 1: Dostawa mebli i wyposażenia niezbędnych materiałów do utworzenia i funkcjonowania Centrum Integracji Cudzoziemców ul. Ur...
10394765 2024-05-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa i montaż regałów magazynowych półkowych META oraz regałów paletowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Regały magazynowe półkowe META oraz regały paletowe - 1 komplet
10491160 2024-05-28
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup krzeseł konferencyjnych z pulpitami do sali im. Stefana Nowaka, budynek Wydziału Socjologii ul. Karowa 18 Przetarg nieograniczony