Przetarg 10370134 - Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej...

   
Analizuj Zamówienie 10370134
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-26
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz

Część 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz wykonanie mebli n
a potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz, w podziale na pięć części:a) Część Nr 1 – meble biurowe b) Część Nr 2 - meble bibliotecznec) Część Nr 3 – siedziskad) Część Nr 4 - regały bibliotecznee) Część Nr 5 - różne meble i wyposażenie2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 1 jest dostawa z montażem zestawów mebli biurowych i zestawu mebli dla dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ. 3) Dostarczone meble i siedziska (asortyment) muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Asortyment składany lub o bardziej skomplikowanej budowie powinien posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.4) Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania przez Wykonawcę jakichkolwiek elementów pochodzenia powystawowego.5) Asortyment musi spełniać normy dotyczące stabilności, bezpieczeństwa, obciążenia, przepisy przeciwpożarowe itd. i posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania. Meble autorskie muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką meblarską.6) W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania napraw mebli w miejscu dostawy lub wymiany na nowe, wolne od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego lub mailem.7) Asortyment musi być objęty gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. 8) Zamawiający wymaga udzielenia na meble autorskie minimum 24 miesięcznej rękojmi oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga, aby gwarancja obowiązywała od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.9) W przypadku, gdy asortyment nie będzie zgodny ze SWZ Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia.10) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty, które poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: wykonanie (w przypadku mebli autorskich), dostarczenie, załadunek, rozładunek i montaż przedmiotu zamówienia.11) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionego asortymentu łącznie z rozładowaniem, rozpakowanie oraz montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego lub uzgodnionych z Zamawiającym.12) Miejsce realizacji zamówienia: Gminna Biblioteka Publiczna w Sieradzu z/s w Charłupi Małej, ul. Szkolna 17, 98 -200 Sieradz.

Część 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz, w podziale na pięć części:a) Część Nr 1 – meble biurowe b) Część Nr 2 - meble bibliotecznec) Część Nr 3 – siedziskad) Część Nr 4 - regały bibliotecznee) Część Nr 5 - różne meble i wyposażenie2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 2 jest wykonanie i dostawa z montażem zestawu mebli bibliotecznych, w tym dwóch regałów, lady bibliotecznej oraz stołów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ oraz załącznik Nr 1 a Projekt mebli. 3) Przedmiotem zamówienia Części Nr 3 jest dostawa z montażem siedzisk, krzeseł i foteli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.4) Przedmiotem zamówienia Części Nr 4 jest dostawa z montażem regałów bibliotecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.5) Przedmiotem zamówienia Części Nr 5 jest dostawa wieszaków na odzież, szafki na klucze i stojaka na rowery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.6) Dostarczone meble i siedziska (asortyment) muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Asortyment składany lub o bardziej skomplikowanej budowie powinien posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.7) Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania przez Wykonawcę jakichkolwiek elementów pochodzenia powystawowego.8) Asortyment musi spełniać normy dotyczące stabilności, bezpieczeństwa, obciążenia, przepisy przeciwpożarowe itd. i posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania. Meble autorskie muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką meblarską.9) W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania napraw mebli w miejscu dostawy lub wymiany na nowe, wolne od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego lub mailem.10) Asortyment musi być objęty gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. 11) Zamawiający wymaga udzielenia na meble autorskie minimum 24 miesięcznej rękojmi oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga, aby gwarancja obowiązywała od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.12) W przypadku, gdy asortyment nie będzie zgodny ze SWZ Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia.13) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty, które poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: wykonanie (w przypadku mebli autorskich), dostarczenie, załadunek, rozładunek i montaż przedmiotu zamówienia.14) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionego asortymentu łącznie z rozładowaniem, rozpakowanie oraz montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego lub uzgodnionych z Zamawiającym.15) Miejsce realizacji zamówienia: Gminna Biblioteka Publiczna w Sieradzu z/s w Charłupi Małej, ul. Szkolna 17, 98 -200 Sieradz.

Część 3: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz, w podziale na pięć części:a) Część Nr 1 – meble biurowe b) Część Nr 2 - meble bibliotecznec) Część Nr 3 – siedziskad) Część Nr 4 - regały bibliotecznee) Część Nr 5 - różne meble i wyposażenie2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 3 jest dostawa z montażem siedzisk, krzeseł i foteli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.3) Przedmiotem zamówienia Części Nr 4 jest dostawa z montażem regałów bibliotecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.4) Przedmiotem zamówienia Części Nr 5 jest dostawa wieszaków na odzież, szafki na klucze i stojaka na rowery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.5) Dostarczone meble i siedziska (asortyment) muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Asortyment składany lub o bardziej skomplikowanej budowie powinien posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.6) Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania przez Wykonawcę jakichkolwiek elementów pochodzenia powystawowego.7) Asortyment musi spełniać normy dotyczące stabilności, bezpieczeństwa, obciążenia, przepisy przeciwpożarowe itd. i posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania. Meble autorskie muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką meblarską.8) W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania napraw mebli w miejscu dostawy lub wymiany na nowe, wolne od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego lub mailem.9) Asortyment musi być objęty gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. 10) Zamawiający wymaga udzielenia na meble autorskie minimum 24 miesięcznej rękojmi oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga, aby gwarancja obowiązywała od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.11) W przypadku, gdy asortyment nie będzie zgodny ze SWZ Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia.12) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty, które poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: wykonanie (w przypadku mebli autorskich), dostarczenie, załadunek, rozładunek i montaż przedmiotu zamówienia.13) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionego asortymentu łącznie z rozładowaniem, rozpakowanie oraz montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego lub uzgodnionych z Zamawiającym.14) Miejsce realizacji zamówienia: Gminna Biblioteka Publiczna w Sieradzu z/s w Charłupi Małej, ul. Szkolna 17, 98 -200 Sieradz.

Część 4: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz, w podziale na pięć części:a) Część Nr 1 – meble biurowe b) Część Nr 2 - meble bibliotecznec) Część Nr 3 – siedziskad) Część Nr 4 - regały bibliotecznee) Część Nr 5 - różne meble i wyposażenie2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 3 jest dostawa z montażem siedzisk, krzeseł i foteli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.3) Przedmiotem zamówienia Części Nr 4 jest dostawa z montażem regałów bibliotecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.4) Przedmiotem zamówienia Części Nr 5 jest dostawa wieszaków na odzież, szafki na klucze i stojaka na rowery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.5) Dostarczone meble i siedziska (asortyment) muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Asortyment składany lub o bardziej skomplikowanej budowie powinien posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.6) Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania przez Wykonawcę jakichkolwiek elementów pochodzenia powystawowego.7) Asortyment musi spełniać normy dotyczące stabilności, bezpieczeństwa, obciążenia, przepisy przeciwpożarowe itd. i posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania. Meble autorskie muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką meblarską.8) W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania napraw mebli w miejscu dostawy lub wymiany na nowe, wolne od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego lub mailem.9) Asortyment musi być objęty gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. 10) Zamawiający wymaga udzielenia na meble autorskie minimum 24 miesięcznej rękojmi oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga, aby gwarancja obowiązywała od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.11) W przypadku, gdy asortyment nie będzie zgodny ze SWZ Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia.12) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty, które poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: wykonanie (w przypadku mebli autorskich), dostarczenie, załadunek, rozładunek i montaż przedmiotu zamówienia.13) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionego asortymentu łącznie z rozładowaniem, rozpakowanie oraz montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego lub uzgodnionych z Zamawiającym.14) Miejsce realizacji zamówienia: Gminna Biblioteka Publiczna w Sieradzu z/s w Charłupi Małej, ul. Szkolna 17, 98 -200 Sieradz.

Część 5: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz, w podziale na pięć części:a) Część Nr 1 – meble biurowe b) Część Nr 2 - meble bibliotecznec) Część Nr 3 – siedziskad) Część Nr 4 - regały bibliotecznee) Część Nr 5 - różne meble i wyposażenie2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 5 jest dostawa wieszaków na odzież, szafki na klucze i stojaka na rowery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.3) Dostarczone meble i siedziska (asortyment) muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Asortyment składany lub o bardziej skomplikowanej budowie powinien posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.4) Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania przez Wykonawcę jakichkolwiek elementów pochodzenia powystawowego.5) Asortyment musi spełniać normy dotyczące stabilności, bezpieczeństwa, obciążenia, przepisy przeciwpożarowe itd. i posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania. Meble autorskie muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką meblarską.6) W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania napraw mebli w miejscu dostawy lub wymiany na nowe, wolne od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego lub mailem.7) Asortyment musi być objęty gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. 8) Zamawiający wymaga udzielenia na meble autorskie minimum 24 miesięcznej rękojmi oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. Zamawiający wymaga, aby gwarancja obowiązywała od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.9) W przypadku, gdy asortyment nie będzie zgodny ze SWZ Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia.10) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty, które poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: wykonanie (w przypadku mebli autorskich), dostarczenie, załadunek, rozładunek i montaż przedmiotu zamówienia.11) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionego asortymentu łącznie z rozładowaniem, rozpakowanie oraz montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego lub uzgodnionych z Zamawiającym.12) Miejsce realizacji zamówienia: Gminna Biblioteka Publiczna w Sieradzu z/s w Charłupi Małej, ul. Szkolna 17, 98 -200 Sieradz.

ZFZ.271.1.5.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00273788/01 z dnia: 2024-04-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-09 10:00
Po zmianie:
2024-04-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-09 10:30
Po zmianie:
2024-04-11 10:30
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39100000, 39110000, 39111000, 39111100, 39112000, 39113100, 39121200, 39122200, 39130000, 39132100, 39136000, 39143110, 39143310, 39150000, 39151000, 39151100, 39151300, 39155000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10405749 2024-04-24
godz. 11:00
Wielkopolskie Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym z podziałem na II cz. I Renowacja foteli , II Projekt ara...
10467870 2024-04-26
godz. 15:00
Śląskie Wieszak na ubrania -
10483020 2024-04-30
godz. 09:00
Podkarpackie wieszak jednorożny z wieszakiem
10485310 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup i dostawa podnóżków biurowych dla potrzeb pracowników Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ostrowie Wielkopolskim
10486322 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych oraz podnóżków dla Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu.
10491641 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie Postępowanie na wyłonienie dostawcy foteli biurowych dla PIT-RADWAR S.A. Przedmiot postępowania Fotel biurowy: 50 szt. Opis postępowania: Szanowni Państwo, Zamawiający prowadz...
10492152 2024-05-07
godz. 09:00
Małopolskie BZP-2631- 9 /2024 Dostawa wyposażenia meblowego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10487911 2024-05-07
godz. 10:30
Śląskie Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem krzeseł socjalnych dla KP IV Bytom w ramach pierwszego wyposażenia.
10492178 2024-05-07
godz. 14:00
Łódzkie Zakup, dostawa i montaż modułowych regałów szatniowych do pomieszczeń budynku szatniowego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 113
10491788 2024-05-10
godz. 15:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Łomazach wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu: FELU.10.03-IZ.00-0154/23 „Gmina Łomaz...